Beoordelingen Dorsoo

• Algemene tevredenheid 9,0

Kathleen uit herzele

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ninove

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

sinds ik mijn Dorsoo heb slaap ik dieper en vaster, ik draai minder ' s nachts en heb duidelijk minder rugpijn.

Walter uit Aartselaar

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Aartselaar

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: even goed

Vermits onze vorige matras versleten was, is het contrast uiteraard groot. De unieke lattenbodem geeft duidelijk een betere ondersteuning. Wij houden er een positieve ervaring aan over.

Sabine uit Antwerpen

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Aartselaar

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

Op vakantie mis ik mijn dorsoo, dat zegt genoeg denk ik.

uit Brecht

16-04-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ekeren

Sabine uit Zele (België)

13-04-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Sint-Niklaas

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Ik zou iedereen een dorsoo bed aanraden! Ben er super tevreden van! Slechts 1 probleem, als ik ergens anders slaap mis ik mijn dorsoo bed!

Lena uit Gent

12-04-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Deinze

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Super tevreden van de Dorsoo matras. Ik zou deze zeker aan iedereen aanbevelen. Zalig zacht en onspannen gevoel. Echte luxe voor betaalbare prijs. Ook fantastische service van de winkel.

Rita uit Bilzen

11-04-2018
9,7

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Hasselt

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Heb reeds meerdere matrassen gehad, deze van dorso is de beste. Ik vind het een zeer goede matras en sta
's morgens veel beter uitgerust op .

Corry uit Essen

10-04-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ekeren

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Is m’n tweede aankoop en ben zeer tevreden
Rede verandering, heb nu verstelbaar bed.

guy uit Nieuwenhove

06-04-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ninove

pierre uit zwijndrecht

06-04-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Oostende

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

begin nu de voordelen te ondervinden. ik ben een buikslaper en doe dit nog altijd maar niet meer zoals vroeger is nu 50-50% geworden,dus buik en zijligging