Beoordelingen Dorsoo

10-12-2018
9,8

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Sint-Niklaas

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: minder rugpijn

ik ben zeer tevrede over dorsoo ik slaap veel beter heb minder pijn en zijn altijd bereid om je te helpen

08-12-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Geel

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

uitleg van een kinesist, zonder verkoopspraatjes.

Wim uit Wetteren

06-12-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Ninove

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Rugpijn 's nachts en 's morgens: sinds ik op een Dorsoo slaap heb ik: geen rugpijn meer

Zeer tevreden over de Dienst na verkoop op alles zeer tevreden

Jan uit 9850 LANDEGEM

06-12-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Deinze

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: veel beter

Ik heb Dorsoo leren kennen via mijn ergotherapeute Leen Rooms, Eikendreef 22 9850 Merendree, dankjewel Leen & Dorsoo!

Sabine uit Zwevegem

04-12-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Een Dorsoo-bed is gewoon top! Een echte aanrader voor iedereen, zowel jong als oud.

Andre uit Zonnebeke

04-12-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Sinds ik op een Dorsoo-bed slaap heb ik 's morgens geen last meer van de dubbele hernia in mijn lage rug.

André uit Rumbeke

02-12-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

verschillende matrassen gehad, zelfs een waterbed...
wat overal geïnformeerd en bij Dorsoo terechtgekomen
blij met de aankoop en ook de hulp bij het verhuizen.

Mie-Jeanne uit Moorslede

01-12-2018

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Wij zijn vooral heel tevreden over de service na verkoop, het recht om binnen de aangegeven termijn een andere matras te vragen. Bij verhuis, zelf bereid om de bedden te verhuizen en bij andere problemen, halen ze het onderste uit de kan om het probleem op te lossen of om jou te helpen!

Fons uit Geel

01-12-2018

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Geel

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

Zeer tevreden - voor iedereen aan te raden

denise uit temse

29-11-2018
9,8

Gekocht in advieswinkel: Dorsoo Sint-Niklaas

Sinds ik een Dorsoo heb slaap ik: uitstekend

mijn zoon had veel rugpijn en daarom raade hij ons dat ook aan ik heb er nog geen seconde spijt af en ik raad dan ook ieder die een klacht heeft van pijn er een te kopen