Beoordelingen despreker.nl

douwe uit: amsterdam Bedrijfsnaam: Ithaka, nouvo

17-09-2018
9,7

Ik heb ervaring met: Spreker

Geweldige spreker (steven Pont), zowel de inhoud als de performance. Een bruisend e start van onze studiedag. Het kan niet beter!

Rob uit: Rhoon Bedrijfsnaam: CBS Het Lichtpunt

07-09-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

De Spreker Marc Mieras heeft helemaal voldaan aan onze verwachtingen. Sloot erg aan op onze wensen en kon prima inspelen op de groep.

Kristin Bedrijfsnaam: Tabor College Werenfridus

06-09-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

Goede ervaring met de Spreker - fijn dat er ook nagebeld wordt.

Catelijne uit: Velserbroek Bedrijfsnaam: ProActive

07-08-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

Erg prettige spreker, iedereen luitserde aandachtig mee. Ikzelf herkende een hoop genoemde punten omdat ik zelf met een burnout heb gezeten ...

Hanneke uit: Hellendoorn

01-08-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

Prettige samenwerking van begin tot einde.

Mikkel uit: Utrecht Bedrijfsnaam: Lifeguard

19-07-2018
8,5

Ik heb ervaring met: Spreker

Was weer eens een andere ervaring - goed inhoudelijk verhaal!

Kim

17-07-2018

Ik heb ervaring met: Zakelijke workshop

despreker.nl heeft erg goed geholpen met het vinden van een leuke en leerzame invulling van één van onze masterclasses. In eerste instantie waren we op zoek naar een bekende spreker in een theater, toen dit plan werd aangepast, haakte despreker.nl daar goed op in door met leuke andere voorstellen te komen.

Edo Bedrijfsnaam: Gemeente Aa en Hunze

12-07-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

meedenkend, toegankelijk, snelle afwikkeling en bevestiging en een prettige intermediair tussen spreker en opdrachtgever.

Loes

11-07-2018
7,2

Ik heb ervaring met: Zakelijke workshop

Beste de Spreker,

Bedankt voor de prettige samenwerking met betrekking tot het organiseren van een zakelijke workshop. Onze keuze was Multitasken is een mythe. Deze workshop was erg entertainend, en daarnaast een leuke team building activiteit voor onze organisatie. kritiekpunt van deze workshop voor ons, was dat de theorie het verloor van het entertainment.

Jojanneke uit: Waalwijk Bedrijfsnaam: SG de Overlaat

10-07-2018
8,2

Ik heb ervaring met: Spreker

Ik heb de samenwerking met de jullie bureau en Wouter Hesseling als zeer prettig ervaren. De communicatie was zeer duidelijk.