Beoordelingen despreker.nl

• Uitvoering 8,5
  • Advies (indien van toepassing) 8,3
  • Aanbod sprekers 8,3
  • Website 8,1

John uit: Zwaag Bedrijfsnaam: AmbaFlex b.v.

18-01-2019

Zeer goede voorbereiding.
Elementen van ons bedrijf functioneel geintegreerd in de presentatie, daar spreek voorbereiding uit en het willen snappen wat we als bedrijf doen. Goede balans tussen luisteren en interactie.
Goede prentatie met beeld, geluid en film. Uitstekend engels sprekend en aansprekend op internationaal gezelschap.

Theo Bedrijfsnaam: Duisenburgh

14-01-2019
7,2

Peter Joosten
Heel positief verhaal aangepast aan de doelgroep. Goede intractie. Leuk inatieven zeker de mail na afloop van de presentatie cq volgende dag.

Verbeterpunten: meer training als spreker inhoud is goed maar kan nog iets meer op de actualiteit. Aangegeven de locatie was niet optimaal.
Overal zeer positieve ervaring.

Leon uit: Zwolle Bedrijfsnaam: Venture Group

09-01-2019
8,2

Ik heb ervaring met: Spreker

Duidelijke communicatie aan ons als klant. Goede voorstellen/alternatieven toen een gewenste spreker buiten budget bleek te vallen. Goed meegedacht en afgehandeld.

Marieke uit: Keizerstraat 71 B Bedrijfsnaam: GGD Brabant Zuidoost

21-12-2018

Ik heb ervaring met: Overige

Prima gegaan. Goede samenwerking. Hele prettige spreker!
Ik zou het anderen aanbevelen.

Hossain uit: Utrecht Bedrijfsnaam: Enexis Groep

17-12-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

Wouter is fantastische spreker die een belangrijke boodschap weet te verpakken in amusement waardoor hij de aandacht van de toehoorders weet vast te houden en het publiek weet te enthousiasmeneren tot interactie.

Adrie uit: Boxtel Bedrijfsnaam: BrabantZorg

14-12-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

Erik heeft een goed verhaal en weet het erg enthousiast te brengen. Het was erg fijn om te kunnen participeren in zijn voordracht met eigen muzikale inbreng.

Annelies uit: Zutphen Bedrijfsnaam: Opleidingsschool Zutphen

14-12-2018
7,8

Ik heb ervaring met: Spreker

Thijs heeft onze groep leidinggevenden nieuwe inzichten gegeven over millennials. Het was een inspirerende lezing en Thijs nam de groep enthousiast mee. Iedereen was er over te spreken!

Bedrijfsnaam: LUMC

13-12-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

Peter van der Wel heeft ons met een vlot tempo meegenomen in de aankomende ontwikkelingen van de zorg, met daarbij aandacht voor hoe de mens reageert op veranderingen en ook op de maatschappelijke gevolgen hiervan.

Vincent uit: Apeldoorn Bedrijfsnaam: Ultimo Software Solutions B.V.

06-12-2018

Erg leuke sessie gehad van Horst Streck

Tanita uit: Boekel Bedrijfsnaam: Senzer

06-12-2018
8,2

Ik heb ervaring met: Spreker

Joep en Rob waren ontzettend leuke sprekers en de hele zaal deed mee. Er werd op ons bedrijf nog veel nagepraat, in de positieve zin, over hun sessie.