Beoordelingen despreker.nl

• Uitvoering 8,5
  • Advies (indien van toepassing) 8,2
  • Aanbod sprekers 8,3
  • Website 8,1

Jeroen uit: Breda Bedrijfsnaam: Zorggroep ZGWA/Regioalen Huisartsenpost Drechtsteden

7,2

Ik heb ervaring met: Spreker

Geweldige afsluiting van Niek van den Adel op ons evenement gehad.
Perfecte ervaring, voor herhaling vatbaar.

Marloes uit: Sint Pancras Bedrijfsnaam: ENGIE Services West BV

Ik heb ervaring met: Spreker

Ik was zelf niet aanwezig bij de presentatie van Robin van Galen maar ik heb vernomen dat het een goed en helder verhaal was. Dus zeker een aanrader!
verder is mijn contact met zowel De Spreker als met Robin van Galen prima verlopen!

Irma uit: Haren Bedrijfsnaam: ZINN

Leo uit: Tilburg Bedrijfsnaam: Nostimos Letselschadedeskundigen

09-11-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

Jan van Setten is een energieke en doeltreffende spreker. Geeft zicht op hoe mensen interacteren in een commerciƫle omgeving.

Mark van de Kuilen is een sympathieke en indrukwekkende spreker die in gewone mensentaal mensen weet te raken met zijn verhaal over mentaliteit en doorzettingsvermogen.

Emo uit: Amsterdam Bedrijfsnaam: Randstad

08-11-2018
8,5

Ik heb ervaring met: Spreker

Florian Dirkse was een fijn spreker om naar te luisteren, met een duidelijk verhaal. Daarnaast is hij ook fijn om mee samen te werken en verliep de communicatie goed. Hetzelfde geldt voor de rest van mensen met wie te maken heb gehad.

Lowie uit: Heinkenszand Bedrijfsnaam: Borsele

08-11-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

Bas heeft voor onze ondernemersvereniging een technisch verhaal vertaald naar een behapbare materie die praktisch inzetbaar is. Wij hebben erg genoten van het enthousiasme en het expertiseniveau van Bas.

Kim uit: Spijkenisse Bedrijfsnaam: FACET Accountants en Adviseurs

J. uit: Amsterdam Bedrijfsnaam: Amsterdam UMC locatie VUmc

06-11-2018

Ik heb ervaring met: Zakelijke workshop

Mijn ervaringen met despreker.nl zijn erg positief. De communicatie was duidelijk, het papierwerk vrijwel meteen in orde en de via despreker.nl geleverde workshop van Wouter Hesseling was erg goed en informatief.

Tess uit: Haarlem Bedrijfsnaam: Nationale Nederlanden

Ik heb ervaring met: Spreker

Eigenlijk heb ik niets om aan te merken.
We kregen super snel een offerte. 2 weken van te voren telefonisch contact gehad met spreker Maarten van der Weijden. Hij heeft de presentatie super mooi laten overlopen in ons thema. Het introductiefilmpje dat hij wilde laten zien moest per se in het Engels. Deze was er alleen in het Nederlands en is 2 dagen van te voren nog Engels ondertiteld door Maarten(zijn vrouw denk ik) zelf.

Contact met Anneke Thoen is ook heel fijn verlopen, snelle reactie en zeer netjes dat er nog na gebeld wordt hoe we het vonden.

Maarten was ook ruim op tijd, erg fijn want het was al een erg stressvolle dag en hiermee hadden we een super mooie afsluiter.

Irma uit: Groningen Bedrijfsnaam: UMCG

Ik heb ervaring met: Spreker

Wij zijn erg te spreken over Spreker.nl. Ze tonen veel interesse in de gang van zaken en er was veel contact mogelijk telefonisch of via mail. Eigenlijk hebben wij geen verbeterpunten.