Beoordelingen despreker.nl

• Website 8,1

Kim

17-07-2018

Ik heb ervaring met: Zakelijke workshop

despreker.nl heeft erg goed geholpen met het vinden van een leuke en leerzame invulling van één van onze masterclasses. In eerste instantie waren we op zoek naar een bekende spreker in een theater, toen dit plan werd aangepast, haakte despreker.nl daar goed op in door met leuke andere voorstellen te komen.

Edo Bedrijfsnaam: Gemeente Aa en Hunze

12-07-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

meedenkend, toegankelijk, snelle afwikkeling en bevestiging en een prettige intermediair tussen spreker en opdrachtgever.

Loes

11-07-2018
7,2

Ik heb ervaring met: Zakelijke workshop

Beste de Spreker,

Bedankt voor de prettige samenwerking met betrekking tot het organiseren van een zakelijke workshop. Onze keuze was Multitasken is een mythe. Deze workshop was erg entertainend, en daarnaast een leuke team building activiteit voor onze organisatie. kritiekpunt van deze workshop voor ons, was dat de theorie het verloor van het entertainment.

Jojanneke uit: Waalwijk Bedrijfsnaam: SG de Overlaat

10-07-2018
8,2

Ik heb ervaring met: Spreker

Ik heb de samenwerking met de jullie bureau en Wouter Hesseling als zeer prettig ervaren. De communicatie was zeer duidelijk.

Joyce uit: Middelburg Bedrijfsnaam: Dockwize

06-07-2018
7,2

Fons uit: Sittard Bedrijfsnaam: Rijkswaterstaat

05-07-2018
7,0

Ik heb ervaring met: Spreker

Enthousiast verhaal van Florian Dirkse tijdens de Netwerkdag Water (zwerfafval) op 31 mei 2018. Enige punt van aandacht was dat hij naar mijn mening iets te lang bij zijn reisverhaal bleef (zeker interessant, maar wellicht wat veel 'vakantiefoto-verhaal') en pas later de link maakte met de plastic soep. Het is uiteindelijk een prima presentatie geworden!

04-07-2018

Jochen den Ouden is een inspirerende spreker die een goede klik heeft met het publiek (veel interactie). Hij heeft naar onze wensen geluisterd en was telefonisch bereikbaar voor aanvullende vragen. Tip is een presentatie met aansprekende (sfeer)beelden/animaties.

Marjolein uit: Alkmaar Bedrijfsnaam: Hogeschool Inholland , TerraTechnica

03-07-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

Milan en Patrick van der Meulen hebben een leuke presentatie gegeven over de noodzaak van klimaatverandering en mogelijkheden daarin stappen te zetten. Leuke jonge mannen, die goed aansloten bij onze doelgroep ondernemers en studenten!

Sylvia uit: Amsterdam Bedrijfsnaam: Nederlandse Vereniging van Banken

02-07-2018

Dennis uit: Den Haag Bedrijfsnaam: RVO

28-06-2018

Ik heb ervaring met: Spreker

Jouri Schoenmaker heeft een workshop pitchen gegeven, en heeft later zelf nog als spreker een praatje gehouden over pitchen. Jouri was erg betrokken en onze deelnemers waren erg enthousiast over zijn adviezen en tips. Ook de zaal vond het praatje interessant, mede door de enthousiaste vertelwijze van Jouri.