Beoordelingen despreker.nl

• Website 8,1

Miriam uit: Amsterdam Bedrijfsnaam: ABN AMRO

20-03-2019

Ik heb ervaring met: Spreker

Prettig contact gehad met Annemieke Kersting. Dacht ook mee in eerste instantie, maar we wisten precies wie we wilden uitnodigen. Suggestie ter verbetering: een achtervang voor iemand van jullie aanstellen, zodat als iemand ziek is of anderszins afwezig, dat dan het proces niet stagneert. Dat was het enige waar ik tegenaan liep.

Anne-Marie uit: Rotterdam Bedrijfsnaam: Bibliotheken

20-03-2019

Ik heb ervaring met: Dagvoorzitter

“Voor een inspiratiebijeenkomst over samenwerken heb ik Rick van Asperen gevraagd als dagvoorzitter, interviewer én spreker. Drie rollen die hij uitstekend heeft vervuld. Als dagvoorzitter voelde hij de sfeer in de zaal perfect aan en wist daar goed op in te spelen, als interviewer was hij inhoudelijk sterk en als spreker wist hij de bijeenkomst energiek en origineel af te sluiten. Wat ik voornamelijk heel fijn vond aan het werken met Rick, is dat hij op een prettige manier erg betrokken was bij de voorbereiding en vanuit zijn ervaring goede tips kon aandragen voor de opzet. Rick neemt zorgvuldig de tijd om mee te denken over de invulling van het programma, leest zich in korte tijd grondig in, is erg betrokken, scherp op de inhoud en details en zeer betrouwbaar qua deadlines, afspraken etc. Een samenwerking volgens het boekje wat mij betreft, ik kan Rick van harte aanbevelen!”

Stefan uit: Kampen Bedrijfsnaam: Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

19-03-2019

Ik heb ervaring met: Spreker

Snelle reactie, meedenken en pro-actief handelen op het moment dat de gewenste spreker niet beschikbaar was. Top!

Diane uit: Amersfoort Bedrijfsnaam: Coloplast BV

18-03-2019

Ik heb ervaring met: Dagvoorzitter

Willem was prettig in het contact, neemt zelf pro-actief contact op om zaken af te stemmen. Hij geeft op een enrgieke manier vorm aan de rol van dagvoorzitter.

Max uit: Utrecht Bedrijfsnaam: Rode Kruis Studentendesk

17-03-2019
7,3

Ik heb ervaring met: Spreker

Via deSpreker hebben we Teun Voeten geregeld voor ons Benefietevenement. Naast de vlotte communicatie met deSpreker hebben we erg genoten van dhr. Voeten: een spontane, boeiende man met bovendien een meeslepend en inspirerend verhaal. Vertelt aan de hand van foto's zijn verhaal uit het hoofd, wat natuurlijk en eerlijk overkomt op het publiek. Tot slot ook nog een dosis cynische humor maakt voor een goed verhaal.

Karlijn uit: Emmen Bedrijfsnaam: IVN Noord

14-03-2019

Ik heb ervaring met: Spreker

De samenwerking met despreker.nl, Rudolph van Veen en zijn management waren erg prettig. Persoonlijke benadering en advies, goede tips en een erg goed en inspirerend verhaal.

Rosanne uit: Tilburg Bedrijfsnaam: MAK

08-03-2019

Ik heb ervaring met: Spreker

Wij hadden Florian Dirkse geboekt, hele leuke interessante spreker, hij had een goed verhaal. Verder was de communicatie met Florian en Kees de Veer ook super, er werd snel en duidelijk gereageerd

Roel uit: Hellendoorn Bedrijfsnaam: Ieder Kind Telt

07-03-2019

Ik heb ervaring met: Spreker

Sorry dames, onderwijsverandering betekent ballen tonen. Sjef zijn workshop was prikkelend, zeer boeiend. Ook zijn zoon Matthijs heeft duidelijk invloed gehad op de workshops, waarvoor alle hulde. Veel inspirerende elementen die je prikkelen en die we in de toekomst oppakken. Mooi om op deze wijze nieuwe bouwstenen voor het schoolplan mee te nemen. Binnen onze organisatie gaan we kijken hoe we met elkaar hier nadere uitwerkingen aan gaan geven. Kortom prima!

Amber uit: 's-Hertogenbosch Bedrijfsnaam: SAP Nederland

20-02-2019

Ik heb ervaring met: Spreker

Snelle en duidelijke communicatie en goed advies van spreker. Aanbod voor conversiesprekers in B2B was niet heel ruim, maar hebben uiteindelijk een top spreker geregeld uit het aanbod dat er was. Tevreden met de samenwerking.

Judith uit: Apeldoorn Bedrijfsnaam: Keijzer

15-02-2019
8,2

Ik heb ervaring met: Dagvoorzitter

Er werd goed met ons meegedacht over mogelijke dagvoorzitters voor ons event. Het contact met Hans Kazan is goed verlopen en Hans heeft met zijn professionele aanpak het event tot een groot succes gemaakt!