Beoordelingen despreker.nl

• Website 8,1

Isabel uit: Utrecht Bedrijfsnaam: Purpose Management Consulting BV

14-12-2017

Ik heb ervaring met: Dagvoorzitter

Prettige en volledige communicatie!

Renée Bedrijfsnaam: HilverZorg

08-12-2017

Ik heb ervaring met: Spreker

Lezing van Mark Mieras is heel goed ontvangen door het publiek. Actueel, informatief en interactief. Veel positieve reacties gehad.

Max uit: Tiel Bedrijfsnaam: Blijdesteijn mode

06-12-2017

Ik heb ervaring met: Spreker

weer een fantastische avond gehad met Vincent Evers op aanraden van Kees, echt top hoe Kees mee denkt met het aandragen van gastsprekers. wij kijken terug op een zeer complete avond.

Koen uit: Bergen op Zoom Bedrijfsnaam: Smurfit Kappa

06-12-2017

Ik heb ervaring met: Spreker

De communicatie met Annemieke ging erg vlot en soepel. Ook het meedenken/ zoeken naar een geschikte spreker was erg fijn gezien het ruime aanbod. De vrije denkers gaven in een hoog tempo leuke inzichten en interessante andere denkwijzen.

Monique uit: Hilversum Bedrijfsnaam: Schiphol Real Estate

04-12-2017

Ik heb ervaring met: Spreker

Joseph Oubelkas heeft een indrukwekkend en aangrijpend verhaal verteld, maar daarbij ook precies de juiste snaar geraakt door tegelijkertijd met veel humor en hoog entertainment gehalte zijn verhaal te brengen.
O.b.v. de telefonische briefing die we hadden gedaan, voelde hij zeer goed aan wat de opzet van de dag was en hoe zijn bijdrage bedoeld was.

Peter uit: Middelburg Bedrijfsnaam: ABNAMRO Bank NV

04-12-2017

Ik heb ervaring met: Spreker

Mijn ervaring met Despreker is uitstekend. In een orienterend gesprek met Annemieke Kesting van De Spreker hebben wij aangegeven wat wij met onze bijeenkomst voor relaties en prospects uit de sector Industrie wilden bereiken. De items waren Duurzaamheid en Circulair Ondernemen. Uiteraard speelde het beschikbare budget ook een rol. Uiteindelijk adviseerde Annemieke Dr. Thomas Adelaar als spreker voor onze bijeenkomst. Donderdag 30 november j.l. heeft Thomas een presentatie in Axel voor ca. 40 ondernemers, allen werkzaam in de sector Industrie in Zeeland, verzorgd. Mede door zijn enthousiasme en de aansprekende voorbeelden m.b.t. duurzaam ondernemen heeft zijn presentatie zeker bijgedragen aan een zeer geslaagde bijeenkomst .

Guusje Bedrijfsnaam: McDonald's

01-12-2017

Daan uit: Rotterdam Bedrijfsnaam: Socrates Nederland

01-12-2017
7,8

Ik heb ervaring met: Spreker

Despreker heeft ons geholpen om een leuke en informatieve avond neer te zetten.

Corina uit: Utrecht

30-11-2017

Boukje uit: Assen Bedrijfsnaam: DV&O

29-11-2017
7,0

Ik heb ervaring met: Zakelijke workshop