Beoordelingen De SolarStudio

Peter uit: Almere

13-10-2018
6,3

ervaring:
Zoals het vaak gaat bij een verkoper, veel info en maar hopen dat het klopt wat er gezegd is. Was wel wat minder die tv uitzending van brandende panelen een dag ervoor. De installatie ging snel, alleen zijn er enkele dakpannen gesneuveld/gebroken (gelijmd in eerste instantie). Zouden vervangen worden, ben wel benieuwd wanneer die vervangen worden. Verder werkt het goed, nu maar veel mooie dagen. Over de kwaliteit valt nog niet veel te zeggen, de tijd zal dat leren.

Anja uit: Almere

10-10-2018

ervaring:
We hebben een fijn gesprek met de adviseur gehad. Hij heeft alles uitgelegd qua prijzen, terugverdientijd en de betalingsmogelijkheden. Afspraken worden nagekomen en vooraf wordt altijd even gebeld of de afgesproken tijd uitkomt. Binnen no-time hadden de installateurs de 16 panelen op het dak liggen en aangesloten.

Alex uit: Zaandam

24-09-2018

ervaring:
In eerste instantie verwacht je dat het te mooi is om waar te zijn en waren wij vrij sceptisch. Toch besloten er voor te gaan en heel tevreden met de 15 panelen.
Alleen het maandbedrag blijkt uiteindelijk hoger dan vooraf ingeschat.

Derk uit: Drachten

18-09-2018
6,9

ervaring:
Eind juli zijn wij met de SolarStudio overeengekomen om zonnepanelen te laten plaatsen. Levertijd zou ongeveer 2 a 3 weken zijn. Het is nu inmiddels halverwege september en nu liggen enkel de frames op het dak. Het is nog onbekend wanneer de zonnepanelen worden gemonteerd. Dat vind ik een beetje jammer. Wij betalen inmiddels wel voor de zonnepanelen...

Sylvia uit: Kampen

15-09-2018

ervaring:
Prettig in de communicatie en vriendelijke mensen. Alleen jammer dat de Solar Edge app ons niet van actuele informatie voorziet. We kunnen niet zien wat de productie op dit moment is alleen van paar dagen terug.

Frans - Jozef ( Franciscus J.H.) uit: Tilburg

11-09-2018

ervaring:
Het advies van uw adviseuse was duidelijk en helder.
De technicus die hier kwam voor inspectie bleek terzake kundig en eveneens duidelijk in zijn uitleg.
Met enkele weken was e.e.a rond ondanks de vakantieperiode.
De plaatsing was snel, vakkundig , zonder veel rommel. Kortom ik zal Solarstudio ongetwijfeld aanbevelen bij mijn familie, vrienden en bekenden.

Edmond uit: Veldhoven

09-09-2018

ervaring:
Zeer goed geholpen. Snelle afhandeling. Vriendelijke en professionele mensen.
Punt van aandacht: meer tijd besteden aan de uitleg van de omvormer en de uitleg van de app

Geertruida uit: Steenwijk

09-09-2018

W.M. uit: Hoofddorp

05-09-2018

ervaring:
Van de uitleg door Bruno (die langer duurde dan gepland) tot het plaatsen (wat ook wat uitliep) is alles naar volle tevredenheid afgehandeld. Wij zijn dan ook tevreden met SolarStudio.

M uit: Uden

02-09-2018

ervaring:
Wij zijn erg te spreken over de afhandeling en plaatsing van de panelen.
Goed Geregeld!