Beoordelingen De Molensteen

• Aanbod 9,1

J

09-01-2019

Ervaring met: Lijstenmakerij

De directeur van de Molensteen is persoonlijk bij ons langs gekomen om ons van advies te voorzien. tegen een scherpe prijs 4 mooie lijsten geleverd met een korte levertijd. Top.

Joanne uit: Hem

27-12-2018

Ervaring met: Kunstuitleen

De eerste keer dat wij binnen wandelden. We wisten niet wat we zochten. Er werd geluisterd en werk getoond. Al snel was daar ons schilderij. Op slag verliefd. Verbaasd dat wij het beiden prachtig vonden. Na goed advies hing het al snel thuis. En daar gaat het niet meer weg.

Gerrit uit: Hoorn

30-11-2018
9,8

Ervaring met: Lijstenmakerij

Ik had ergens een zeefdruk gezien. Door Reyn snel in huis gehaald en samen een mooie lijst er bij gezocht, natuurlijk met museumglas. Te groot voor vervoer in eigen auto, dus zeefdruk netjes door Reyn thuis gebracht. Hangt nu aan de muur, MOOI! Contact, kwaliteit en service Molensteen als super ervaren .

Marco uit: Zwaag

27-11-2018

Ervaring met: Lijstenmakerij

Aardige vent en staat klaar met een scherp grapje, hou ik van. Goed advies gekregen over welk soort glas ik het beste kon nemen. En uiteraard een mooie lijst. M'n tweede Herman Brood schilderij met een gerust hart achter gelaten om te laten inlijsten en het resultaat is perfect.. Gewoon een vakman die ik zeker kan aanraden...

Magna uit: Zwaagdijk-Oost

22-11-2018

R. uit: Blokker

21-11-2018

Ervaring met: Kunstuitleen

Was op zoek naar modern groot schilderij . Deze gevonden en deze eerst via kunstcollectie op proef laten ophangen. Het werd al snel duidelijk , dat dit schilderij bij mij hoorde en dus al snel tot koop overgegaan.

inge uit: hoorn

19-11-2018

Jamila uit: Hoorn

06-11-2018

Ervaring met: Printservice

Ik ben heel tevreden over jullie kennis en kunde. Dit is van printservice t/m het inlijsten.

Jullie hulp heeft een goede bijdrage gehad op mijn totale project het afgelopen jaar. De print kwaliteit is super, hier krijg ik veel complimenten over. Ook de hulp met het DTP ben ik heel blij mee geweest. Dit alles in combinatie met het advies en maken van de lijsten is goed geweest. Jullie zijn een fijne partij om mee samen te werken. Bedankt daarvoor!

Op naar een nieuw project en dus ook samenwerking het komend jaar.

Carlo uit: Wognum

26-10-2018

Ervaring met: Lijstenmakerij

Er is goed geluisterd naar onze wensen. Zeer enthousiast en vakkundig advies gekregen over het lijstwerk van 2 schilderijen. Goede keuze mogelijkheden. We zijn blij met het eindresultaat: de lijst versterkt het schilderij en maakt het nog grootser. Echt top, we genieten ervan.

John uit: Berkhout

26-10-2018
8,2

Ervaring met: Lijstenmakerij

Inschalen van de klant kan ietsje beter.