Beoordelingen De Molensteen

Casper uit: Schotland

08-10-2018
9,6

Ervaring met: Galerie / Webshop

Wij waren op de fiets toevallig in Hoorn uit Schotland en ontdekten de galerie met de prachtige collectie kunstwerken. De service, het advies, de uitleg en de informatie over de twee stukken waarin we waren geïnteresseerd was subliem. Zij namen alle tijd. Deze galerie bevelen we zeker aan.

Teun uit: De Rijp

06-10-2018

Goed advies en service.

Herman uit: Wieringerwerf

05-10-2018

Ervaring met: Lijstenmakerij

Ja, we zijn zéér tevreden. Waarom?

Wij wilden een “lap stof” decoratief aan de muur hangen. Zelf kwamen we niet veel verder dan twee latjes op elkaar schroeven met deze lap ertussen geklemd..., Maar dat deed “de lap” veel te kort. Dus op naar Hoorn.
De Molensteen kwam met veel goede adviezen en na veel passen en meten uiteindelijk de lap door hun laten monteren op een bijpassende gekleurde pass-partout, geplaatst in een mooie zwarte aluminium lijst.
Als ophang systeem gekozen voor STAS multirail max. Deze rail heeft de mogelijkheid er ook verlichting op aan te sluiten. Als eindresultaat hangt “de lap” nu fraai uitgelicht in een zeer mooie lijst tegen de muur.
Dit alles is bereikt door het deskundig en vriendelijk personeel van de Molensteen. Prima gedaan!

Sylvia uit: Hoorn

05-10-2018

Bert uit: Hoorn nh

23-09-2018

Ervaring met: Lijstenmakerij

Zeer prettig en vakkundig geholpen door Ralph

Harrald uit: Medemblik

05-09-2018

Ervaring met: Kunstuitleen

We zijn al lang klant met meerdere kunstwerken en recent een werk gekocht met verrekening van ons spaarsaldo. Top geregeld.

Theo uit: Hoorn

30-08-2018

Ervaring met: Printservice

Monique uit: Zwaag

28-08-2018

Ervaring met: Lijstenmakerij

Ik vond het een hele fijne prettige ervaring, kundig en zeker een aanrader.

Hans uit: Wognum

07-07-2018
9,8

Ervaring met: Kunstuitleen

Sinds kort kennis gemaakt met het uitleen systeem een uitkomst wat leuks aangeschaft
Goede informatie en fijn geadviseerd. Kortom we zijn zeer tevreden