Beoordelingen De Molensteen

19-03-2019

Cis uit: Hoorn

19-03-2019

Ervaring met: Lijstenmakerij

Toen onze kinderen geboren werden lieten we de geboorte kaartjes al inlijsten. Nu die van de kleinkinderen! Altijd een origineel advies en prachtige afwerking. Ook mijn borduurwerken zijn prachtig ingelijst met passepartout en museumglas. Uitstekende service: kon een cadeau inlijstwerk een dag eerder ophalen dan afgesproken.

Judith uit: Zwaag

13-03-2019

Adri uit: Hoorn

05-03-2019

Ervaring met: Lijstenmakerij

Een historische kaart laten inlijsten. Prima advies over lijst, passepartout en glas. Deskundig, vriendelijk en service-gericht. Op de afgesproken dag was het werk klaar. Een prachtig resultaat!

Annemiek uit: Opperdoes

18-02-2019

Ervaring met: Lijstenmakerij

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik ben zeer tevreden over de Molensteen.

Miriam uit: Hoorn

16-02-2019

Deskundig en accuraat adres

Lennaert uit: Hoorn

16-02-2019

J

09-01-2019

Ervaring met: Lijstenmakerij

De directeur van de Molensteen is persoonlijk bij ons langs gekomen om ons van advies te voorzien. tegen een scherpe prijs 4 mooie lijsten geleverd met een korte levertijd. Top.

Joanne uit: Hem

27-12-2018

Ervaring met: Kunstuitleen

De eerste keer dat wij binnen wandelden. We wisten niet wat we zochten. Er werd geluisterd en werk getoond. Al snel was daar ons schilderij. Op slag verliefd. Verbaasd dat wij het beiden prachtig vonden. Na goed advies hing het al snel thuis. En daar gaat het niet meer weg.

Gerrit uit: Hoorn

30-11-2018
9,8

Ervaring met: Lijstenmakerij

Ik had ergens een zeefdruk gezien. Door Reyn snel in huis gehaald en samen een mooie lijst er bij gezocht, natuurlijk met museumglas. Te groot voor vervoer in eigen auto, dus zeefdruk netjes door Reyn thuis gebracht. Hangt nu aan de muur, MOOI! Contact, kwaliteit en service Molensteen als super ervaren .