Beoordelingen De Laat Kenniscentrum

Mark

19-02-2018

Training: Pdl

Zeer prettig instituut. Medewerkers denken mee en zijn zeer flexibel van de aanmelding tot het kaartje bij het slagen, zeer attent!
Prettige professionele docent, uiteindelijk de opleidingen in een keer behaald.

Angela

19-02-2018
5,0

Training: PDL

Rommelige organisatie, Docenten onvoldoende kennis, Uitwerkingen niet allemaal up to date

Ruud

14-02-2018

Training: Marketing A

Zeer tevreden over de Laat en ook over mijn leraar Frank van der Linden. Ook al heb ik het examen behaald ben ik niet te spreken over de examenvragen die NIMA stelt, vind niet dat deze de kennis reflecteren die je nodig hebt en waar je voor leert.

Jeanet

14-02-2018

Training: Nima Sales A

Uitgebreide uitleg tijdens de les m.b.t. de theorie. (A1)

Tevens examengerichte lessen als voorbereiding op het
A2 examen. Wat een hele goede aanvulling is!

Suzanne

05-09-2017

Training: Bedrijfsadministratie 4

Prettige lessen, goede sfeer. Examen behaald.
Enige punt mbt het examen is dat er relatief veel vragen worden gesteld mbt loon boekingen, terwijl hier in het boek maar minimale theorie over te vinden is.

Ine

04-09-2017

Training: PDB

Ik ben uiterst tevreden over De Laat Kenniscentrum, de docent, de inhoud van de lesstof en de les locatie.
Zelfs buiten de lesavonden om stond de docent klaar voor ons om uitleg te geven.
Complimenten voor iedereen bij De Laat!

Patrick

29-07-2017

Training: Logistiek Teamleider

Zeer persoonlijk en flexibel

Lisanne

28-07-2017

Training: PDL

heel tevreden. Peter is een praktische leraar, die de lessen leuk houdt, hij kan de theorie goed naar de praktijk vertalen. Gedurende zijn ziekte zijn we goed op de hoogte gehouden. het lesmateriaal was op tijd binnen en sloot aan bij de examens.

Cynthia

10-07-2017

Training: zakelijk engels

Sophia

07-07-2017

Training: Nima Marketingcommunicatie B

Ik heb de opleiding als zeer prettig ervaren! Praktijkgericht, maatwerk, professionele begeleiding met een persoonlijke noot.