Beoordelingen De Laat Kenniscentrum

Audrey

09-07-2018

Training: PDB

Goede opleiding wat aansluit naar mijn wensen

Katerina

Anne

07-03-2018
7,0

Training: NIMA basiskennis marketing

het was een goede ervaring. wel wat rommelig met de planning.

Hilde

06-03-2018

Training: Engels cursus zakelijk basis

Goede ervaring. De lessen waren zeer leerzaam en goed te volgen. Degene die de cursus gaf, heeft goed onze doelen gevolgd van deze cursus.

Martijn

01-03-2018

Training: PDB BA

Eric is een erg goede opleider, die ons niet een kunstje heeft proberen aan te leren, maar de materie laat snappen. Dit is bijzonder aangenaam. Ook de (whatsapp)communicatie bij vragen was erg goed.
De wat moeizame start i.v.m. het het instroomniveau was een kleine smet op de prettige cursus.
De oefenexamens zouden meer toegespitst mogen zijn op de Stibex. Ook het verschil in rekeningschema tussen Stibex en Convoy/Associatie is een minpunt.
Koffie uit de automaat was beter dan de vooraf gezette koffie.
Gekleurde whiteboard stiften kunnen beter.
Aanbieden van digitaal lesmateriaal i.p.v. analoog zou wat mij betreft een keuzemogelijkheid moeten zijn.

Jeltje

01-03-2018

Training: Pdb

Heel fijne begeleiding. Goed geregeld, persoonlijk contact en de mogelijkheid om individueel en betaalbaar les te krijgen. Super service

Mark

19-02-2018

Training: Pdl

Zeer prettig instituut. Medewerkers denken mee en zijn zeer flexibel van de aanmelding tot het kaartje bij het slagen, zeer attent!
Prettige professionele docent, uiteindelijk de opleidingen in een keer behaald.

Angela

19-02-2018
5,0

Training: PDL

Rommelige organisatie, Docenten onvoldoende kennis, Uitwerkingen niet allemaal up to date

Ruud

14-02-2018

Training: Marketing A

Zeer tevreden over de Laat en ook over mijn leraar Frank van der Linden. Ook al heb ik het examen behaald ben ik niet te spreken over de examenvragen die NIMA stelt, vind niet dat deze de kennis reflecteren die je nodig hebt en waar je voor leert.