Beoordelingen De Laat Kenniscentrum

• Sfeer 9,0
  • Persoonlijk contact 8,6

Jules uit: Tilburg

9,8

Opleiding NEMAS middle management gevolgd naar tevredenheid.

Patricia uit: Breda

15-10-2018

Zojuist de opleiding NEMAS middle management afgerond bij De Laat Kenniscentrum. Leuke, ervaren docent. Flexibel en les in een kleine groep. Aanvraag is eenvoudig via de Associatie. Voor het vervolg kom ik zeker terug.

Lisa uit: Oosterhout

5,3

bij aanvang niet de juiste boeken, daarna weer te weinig, daarna weer teveel. lerares had eerste 3 lessen niet het juiste boek waardoor de lesstof niet overeen kwam. lerares komt beloftes niet na, is niet betrokken, leest voornamelijk de PowerPoint op en thats it.

Robert uit: Best

06-09-2018

Cherry uit: Eindhoven

17-08-2018
9,8

Goede begeleiding en betrokkenheid. Persoonlijkheid blijkt al uit een handgeschreven kaartje.

Maria uit: Eindhoven

15-08-2018

Zojuist mijn NIMA Sales opleiding afgerond bij dit instituut, doordat ze echt maatwerk bieden is er voorafgaande aan de cursus veel contact met de student. De groep is klein, mijn groep bestond uit 5 cursisten. Prima contact met de docent via whatsapp en mail. Ik heb tijdens de opleiding geen problemen ervaren. Iedereen is flexibel, wat maakt dat het voor mij prima paste naast mijn fulltime werkzaamheden.

Tom uit: Eindhoven

14-08-2018
7,0

Traject naar opleiding rommelig, uitstel en onduidelijkheid over de opleiding. Tijdens opleiding zijn exameneisen en wensen vanuit NIMA niet besproken en waren niet bekend bij docent. Dit koste mijn minimaal 3 punten tijdens mijn examen.

Audrey

09-07-2018

Training: PDB

Goede opleiding wat aansluit naar mijn wensen

Katerina

09-07-2018