Beoordelingen Dakkapel.nl

• Klantvriendelijkheid 8,9

Arjen uit: De Bilt

13-04-2019

Positieve ervaring:
Duidelijk, eerlijk en prettig zowel in eerste contact, als met kantoor en niet in de minste plaats de mannen die het werk komen uitvoeren.

Geen

Samuel uit: Haarlem

11-04-2019

Positieve ervaring:
Dankzij Coos Temminck en Ewout Mundt, na aanvraag, razendsnel een passende offerte gekregen voor een 3-tal raamkozijnen in de slaapkamer. Binnen een maand konden ze langskomen om de kozijnen te zetten. Personeel (Tonnie en Kenny) waren beleefd, snel, professioneel en waren binnen een paar uur weer klaar. Mooi en schoon opgeleverd, kreeg nog een belletje van Coos diezelfde dag om dubbel te checken dat alles naar wens was. Al met al, echt top-service, betaalbaar en snel. Dank!

Erik uit: Apeldoorn

10-04-2019

Positieve ervaring:
Enorm bedankt voor jullie flexibiliteit, kennis en kwaliteitsdakkapel.

Alles is soepel verlopen en wij zijn enorm blij met de geleverde service

Hannie uit: Den Haag

09-04-2019
2,0

Positieve ervaring:
Ik ben het helemaal eens met de meneer uit leiden.
Wij hadden ook een afspraak met Ewout( bij de afspraak voor het plaatsen van de kapel, aardige man)na het plaatsen van de dakkapel, niemand ooit nog gezien of gehoord.
Bij de eerste regenbui regende het binnen net zo hard als buiten.
Toen ik belde zei de telefoniste dat er eind volgende week iemand in de buurt was en kon komen kijken, huh?
Alles is schots en scheef,we zouden een timmermannetje krijgen die het op zou lossen,die moet nu(anderhalf jaar later)nog komen.
We hebben zelf een”mannetje” geregeld, die het zo goed en zo kwaad heeft hersteld. De horren waren ze ook vergeten, die hadden ze bij gelegenheid gewoon voor de deur gezet, in de regen.
Mensen vragen ons waar wij onze dakkapel hebben gekocht, ik raad ze af om dat bij dakkapel.nl te doen. Want de service is zwaar onder de maat!!

Paulien uit: Bodegraven

06-04-2019

Positieve ervaring:
De medewerkers zijn bekwaam en vakkundig. Overleggen en laten weten waarmee ze bezig zijn. Goede communicatie en correcte uitvoering. Een bedrijfsethiek waar een ander bedrijf een voorbeeld aan kan nemen

Wouter uit: Lisse

24-03-2019

Positieve ervaring:
Pro-actief, meedenkend en kwalitatief. Erg prettige ervaring.

Verbeterpunten:
Communicatie omtrent betaling....meermaals gemaild over hetzelfde onderwerp...

Danny uit: Amsterdam

16-03-2019

Positieve ervaring:
Fijn dat jullie langs komen als er vragen zijn.

Super blij mee dat de dakkapel toch geplaatst is op een later moment i.v.m. het weer.

Verbeterpunten:
Bij de het aansluitmateriaal voor de rolluiken zit geen beschrijving. Best lastig als je dit niet dagelijks doet.
Het zou ook fijn zijn als het aangesloten zou kunnen worden.

Er zitten geen sloten op de ramen terwijl die wel besteld zijn. Aan de kant van de kamer van ons zoontje kan dit gevaarlijke situaties geven.

De oude dakramen zijn toch meegenomen terwijl die hadden moeten achterblijven.

Daniel uit: Ede

08-03-2019
9,6

Positieve ervaring:
Na vele bedrijven te hebben bezocht (8), besloten om bij dit bedrijf de order te doen. Vanaf begin tot eind een positief gevoel overgehouden. Snelle service/klantvriendelijk/goede kwaliteit en wat voor mij het allerbelangrijkste is afspraken worden nagekomen. Ook vriendelijk personeel die de dakkapel kwam plaatsen!

Verbeterpunten:
Geen, zo door blijven gaan

Jan uit: Haarlemmermeer

06-03-2019

Positieve ervaring:
In het offertetraject al duidelijk alle opties kunnen bespreken. Na opdracht werd er nogmaals ingemeten en werd de offerte nogmaals doorgenomen. Hieruit kwam het advies om toch andere kleuren te kiezen, hetgeen netjes geregeld werd. Op de afgesproken dag en tijd werd de dakkapel voorgereden. De sparing in het dak werd netjes gemaakt, en de medewerkers dachten duidelijk mee (zaten wat beluchters van het riool in de weg, die netjes werden verplaatst). De kraan kwam voorrijden en zette het afval neer waar wij dat graag wilden, daarna werd de dakkapel op zijn plek gehesen. Alles werd vastgezet en wind- en waterdicht gemaakt.

Verbeterpunten:
Het zaagsel van de kettingzaag ligt werkelijk overal, 10 minuten uittrekken om dit op te zuigen met een bouwstofzuiger zou het pakket nog completer maken.

Rafael uit: Amsterdam

04-03-2019
9,5

Positieve ervaring:
Dakkappel ziet er mooi uit. Voor de plaatsing moest er kort dag een andere kraan worden geregeld. Dit is allemaal gelukt, waardoor de plaatsing van het dakkapel niet verschoven werd.

Verbeterpunten:
Tijdens het goedkeuren en het indienen van de mijn aanvraag voor het plaatsen van een dakkapel aan de voorkant van mijn woning was er wat vertraging opgelopen tussen de tekenaar en de opdrachtgever. Ik heb hier zelf een paar keer achter aan moeten bellen. Het was mooi geweest als dit niet had gehoeven.