Beoordelingen Dak Montage Noord

Berend uit: Winsum

13-03-2019
9,5

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Eerdere ervaringen

Zeer betrouwbaar en kundig bedrijf. Zij hebben anderhalf jaar terug op mijn huis de gehele (bitumen) bedekking van het platte dak vervangen ivm lekkage. Dat was ons zo goed bevallen dat we Dakmontage Noord ook gevraagd hebben de (EPDM) bedekking van onze nieuwe tuinoverkapping te verzorgen. Ook dat werd wederom prima geregeld door kundig en enthousiast personeel. Van te voren komt één van de eigenaren om de zaak op te meten en details door te spreken, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Albert8 uit: Zuidlaren

06-03-2019

Lina uit: Hoogezand

28-02-2019

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Eerdere ervaringen

Vanwege lekkage op diverse plaatsen werd in overleg besloten om een geheel nieuw dak te plaatsen. De jongens waren er op tijd bij en er werd continu doorgewerkt, alles werd keurig afgevoerd. Hard werkend en netjes, ze hadden zelfs fotos gemaakt zodat ik kon zien wat er gebeurde. TOP BEDRIJF

27-02-2019

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Eerdere ervaringen

Het werk is vlot en keurig volbracht

Balster uit: Hooghalen

14-02-2019

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Kennissen/vrienden

Super snelle behandeling, binnen 1 week dak bekeken, offerte en uitvoering.
Heb nog geen ervaringmet slecht weer maar alles ziet er prima uit. Zeer tevreden!!!!!

uit: Bedum

05-09-2018

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Eerdere ervaringen

Vakkundig advies, werk netjes uitgevoerd binnen de planning en voor het afgesproken budget. En dat alles om ons uit de brand te helpen op een in dit drukke bouwklimaat zeer korte termijn. Met de garantie heb ik nog geen ervaring, het ligt er net op. Maar daar heb ik alle vertrouwen in, en tot dusver zit hier een tevreden klant!

Melle uit: Eelderwode

25-11-2017

Ervaring met: Daklekkage

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet/Google

Roland uit: Roden

23-11-2017
8,1

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet/Google

Het offertetraject verliep redelijk snel en over de prijs waren we het vrij snel eens. De planning duurde vervolgens wel lang en ik moest daartoe zelf in eerste instantie het initiatief nemen. Dat kan sneller en pro actiever. Maar verder liep het snel en soepel en hebben de medewerkers prima werk afgeleverd. Ondanks de vele neerslag en slechte weersomstandigheden.

J uit: Groningen

21-11-2017

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Kennissen/vrienden

Voor alles een negen alleen even dit dat jullie medewerkers even mededelen dat de rooster eventueel vervangen moeten worden, dat jullie klieentele dat weet.met vr Gr jdijkmen

21-11-2017
7,9

Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Kennissen/vrienden

Communicatie heb ik een 4 gegeven, dit omdat bij mij afspraak is afspraak! De werkzaamheden zijn 3 x uitgesteld en daar word je als klant niet blij van! De uitvoering was uitstekend!