Beoordelingen Confident Tandartsen

7,9
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,2
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,1

7,3

Annette uit: Etten-Leur

15-02-2020
5,4

Erg onrustig en in de wachtruimte. Half uur moeten wachten op preventieve controle om 08.30. Receptioniste niet professioneel

Debby Rhemrev uit: Etten-Leur

15-02-2020

Goede service. Klachten worden serieus genomen.

E.C. de Jongh uit: Oudenbosch

14-02-2020

tandarts Reij heeft heel rustig en secuur mijn kies gevuld. Dat vond ik prettig. Over de assistent was ik minder tevreden. Ze ergerde zich aan buitengeluiden: snoeien van het groen. Ze was er niet goed met haar hoofd bij.

7,0

teveel wisseling van personeel, o.a. geen vaste tandarts,
Als client geeft weinig of geen geen vertrouwen.

A. de Kam uit: Etten-Leur

5,1

Voordat ik het in de gaten had zaten er een plaatje in mijn mond om een foto te maken en vervolgens aan de andere kant nog één. Dit werd niet gevraagd of het akkoord is en pf ik dit wilde. Volgens mij ben ik degene die betaald en dus bepaald. Bij mijn zoon exact hetzelfde + nog een aparte foto van zijn gehele kaak omdat ze twijfelde over zijn verstandskies wat vervolgens allemaal goed bleek te zijn. Omdanks dat er dus helemaal niets aan de hand toch een behoorlikle rekening ontvangen wat blijkbaar ook de bedoeling was. Ik vond het erg onprettig.

Chayenna uit: Rotterdam

12-02-2020

Omdat ik ontzettend bang ben voor de tandarts ga ik bij jullie naar een tandarts die hier mee om kan gaan, deze tandarts heeft mij heel goed tot rust kunnen stellen wat erg fijn was.

Maar wat ik wel belachelijk vind is dat ik nu en eigenlijk altijd 20/30 min later aan de beurt ben dan mijn afspraak. Dit is eigenlijk altijd zo en verergt juist mijn stress als het gaat om het gaan naar de tandarts.

In mijn ogen helpt het namenlijk niet om iemand met een lichte trauma aan de tandarts die bij iemand zit die hier ervaring mee heeft 20 min in de wacht kamer te laten zitten

A.a.m Schoone uit: Etten-leur

7,9