Beoordelingen Comfort Fauteuils

• Plaatsing / montage / levering 9,4
  • Garantie / nazorg 9,2

Evert Leemans uit: Tilburg

13-07-2018

Deskundig en betrokken advies.
Persoonlijke benadering zonder druk om direct te kopen.
Prijstechnisch 50 % lager dan Prominent.( hebben 4 fauteuils reeds aangeschaft bij Prominent)Nooit meer !!!

Trines Gerard uit: Maaseik

04-07-2018

Zijn heel goed ontvangen. Deskundige uitleg gekregen. Levering zoals afgesproken. Ik zou zeggen 100 procent tevreden

Duyf uit: Egchel

23-06-2018

Geweldig! Een aanrader.

Frans van Essen uit: Tienray

17-06-2018

Perfect advies snelle en correcte levering

Chris Bremmers uit: Swalmen

17-06-2018

H.P.M.van Baal uit: Nijmegen

11-06-2018

Helemaal Top erg tevreden.

Nijdam uit: Appelscha

08-06-2018

Ik heb contact gehad met de heer Geelen van Comfort-Fauteuils ivm de aanschaf van een relax fauteuil voor mijn moeder. Uiteindelijk heeft mijn moeder net gekozen voor een model bij Comfort-Fauteuils maar het contact heb ik als zeer prettig ervaren. Verstand van zaken, kennis van het product en duidelijk meedenkend en adviserend. Gezien de afstand was het niet zo eenvoudig om even langs te komen in de showroom maar de heer Geelen bood spontaan aan om geheel kosteloos een boekwerk met alle stalen van de beschikbare leersoorten op te sturen zodat mijn moeder in alle rust een passende keuze kon maken. Ook de opvolging van deze afspraak verliep vlekkeloos. Ik kan niets zeggen over levering, plaatsing, garantie en nazorg omdat de keuze uiteindelijk op een ander product is gevallen maar op basis van de contacten die er zijn geweest heb ik daar ook alle vertrouwen in. Kortom, zeer plezierig geholpen.

van de Weijer Hendriks uit: Vlodrop

07-06-2018

Zeer vakbekwame bediening. Goede kwaliteit voor een goede prijs.

John Baird uit: Sittard

06-06-2018

Duidelijke uitleg bij aankoop en aflevering.
Er zijn tot dusver geen vragen/problemen geweest dus geen idee hoe wordt omgegaan met oplossen van evt problemen

05-06-2018