Beoordelingen Comfort Fauteuils

• Plaatsing / montage / levering 9,4
  • Garantie / nazorg 9,1

Fam.Simenon uit: Stein

30-03-2019

Goede snelle levering. Ook prima service bij plaatsen stoelen. Vriendelijk, behulpzaam, bekwaam.

Ger Smedts uit: Horst

27-03-2019

Nog geen ervaring. Fauteuils staan eerst 2 dagen

Emde uit: Geleen

25-03-2019

Klantvriendelijk, deskundig, behulpzaam, meedenkend,alleen jammer dat er niet automatisch een onderhoudsset voor het leer wordt meegeleverd.

Margo de Vaan uit: Puth

23-03-2019
9,9

Zeer tevreden,goede voorlichting,goede prijs .
Kortom zeer aan te bevelen deze firma.

Ron uit: Sittard

13-03-2019

Over kwaliteit en garantie valt nog niet te oordelen.
Wij hebben onze zoektocht naar een mooie fauteuil als heel prettig ervaren. Er wordt alle tijd genomen en alles wordt duidelijk en plezierig uitgelegd. Wij hebben onze keuze inmiddels thuis staan en zijn dik tevreden. Ook goed op de hoogte gehouden van de levertijd en keurig volgens afspraak afgeleverd waarbij alle verpakkingsmateriaal weer netjes mee retour ging. Kortom, een adres om niet meer te vergeten voor toekomstige aankopen!

Hans uit: Simpelveld

08-03-2019

Bijzonder goede en transparante voorlichting. Er wordt veel tijd, in een ongedwongen sfeer, genomen om tot de juiste keuze te komen. Goed inlevingsvermogen en proactief meedenken. De mensen van Comfort Fauteuils verkopen niet, ze adviseren! Ben nu heel heel blij met mijn stoel.

B van der Veen uit: Sittard

07-03-2019

En goed advies op maat.

van woensel-rees uit: leuven

26-02-2019
9,8

We hebben lang getwijfeld maarw e zijn heel tevreden dat we ze in Nederland gekocht hebben . In afwachting van de levering hebben ze ons een sta-opstoel ter beschikking willen stellen .De levering was sneller dan gepland. Ze hebben hun uiterste best
gedaan en de prijs/kwaliteit is om U tegen te zeggen.

Paul Snoeren uit: Son

22-02-2019

Wist welke stoel/model ik zocht.Peter heeft die precies uitgezocht en correct en op tijd geleverd, voorzien van praktische adviezen. Niets dan lof.