Beoordelingen Comfort Fauteuils

• Plaatsing / montage / levering 9,4
  • Garantie / nazorg 9,2

R. De Bie uit: Ransdaal

17-04-2018

We hadden geluk. We waren op zoek naar een relaxstoel met sta-op functie, die meteen geleverd kon worden. Voor onze zieke oude vader van 91 jaar, waar de stoel van kapot gegaan was. We vonden een stoel, die aan al onze eisen voldeed en konden hem diezelfde dag meenemen!

Dirven uit: Best

13-04-2018

Vriendelijk deskundig personeel,we zochten relaxfauteuils en we vonden ze.Genoeg variatie in keuze.tijdige info over aflevering etc Zeker bezoeken👍

Jan uit: Numansdorp

13-04-2018

Ik ben zeer tevreden, over de mensen van Comfort Fauteuils, zowel vanaf het eerste telefoontje tot aan de uiteindelijke levering. Bij mijn bezoek aan de showroom, ben ik geholpen door Peter, het viel mij direct al op, dat hij zeer deskundig is op zijn vakgebied. Hij dringt totaal niet aan tot kopen, wat mij ook direct al veel vertrouwen gaf. De door mij bestelde en zelfs op maat gemaakte ,,Sta-op-Stoel,, werd zonder aanbetaling bij de fabrikant besteld. Zelfs de levertijd heeft hij voor mij een week naar voren weten te halen i.v.m. de knieoperatie van mijn vrouw.
Werkelijk een ,,Top,, adres voor Comfort Fauteuils en Sta-op-Stoelen.
Ik ga deze firma zeker aanbevelen.

12-04-2018

RobD uit: Venlo

10-04-2018

Gewoon erg goed, geen poespas of flauwekul.

J. Vinken. uit: Herkenbosch.

09-04-2018
9,6

Nette leuke deskundige bediening.

j.j,.Zweekhorst uit: Bergen l.

06-04-2018

de stoel zit heerlijk en ben heel erg tevreden met de
bekleding en model.soms kraakt hij een beetje met de stand veranderen,hoop dat dit niets te betekenen heeft.
Verder gaat alles prima. J.J. Zweekhorst

Truus uit limburg uit: Sittard

30-03-2018
9,9

Erg prettig en deskundig personeel. De stoelen zijn van goede kwaliteit en zijn in meerdere uitvoeringen beschikbaar. Hier krijg je geen leer wat er na 1 jaar vanaf bladdert. Wij zijn blij met de 3 stoelen die wij gekocht hebben!

huub augustus

16-03-2018

vakkennis, vriendelijkheid en empathie zijn kenmerkend.
voor dit bedrijf

over nazorg en garantie heb ik (nog) geen mening

Van Dalen uit: Schaijk

16-03-2018