Beoordelingen Comfort Fauteuils

• Plaatsing / montage / levering 9,4
  • Garantie / nazorg 9,2

Mevr Gubbels uit: Venlo

12-01-2018

Ondanks dat de stoel elders was gekocht werd er snel en vakkundig gehandeld.
Ik ben zeer tevreden dat mijn stoel weer probleemloos functioneert.

Jos uit: Venray

09-01-2018

Pepels uit: Stein

08-01-2018

Karin en Joost uit: Duitsland

06-01-2018
9,6

Betere service en prijs kwaliteit verhouding vind u nergens. We hebben lang gezocht en in veel winkels geweest, ook in Duitsland. Het leek wel alsof ze nergens echt interesse hadden om ons goede stoelen te willen verkopen. Toen we bij Comfort Fauteuils binnenkwamen was dat al snel een verademing, er werd goed gevraagd EN geluisterd wat we wilden, en na meer dan uur alle verschillende voor ons in aanmerking komende Fauteuils uitgeprobeerd te hebben, hadden we de keuze gemaakt. Naar mijn mening zijn de prijzen bijna de helft van wat we in Duitsland voor dergelijke opties en kwaliteit zouden betalen, vreemd eigenlijk want meestal is het in Duitsland goedkoper, maar wat dit soort stoelen aangaat zeker niet.

We zijn uitermate tevreden, op vrijdagavond geleverd en we zijn blij als kleine kinderen op onze heerlijk zittende, of eigenlijk liggende stoelen voor de tv in slaap gevallen :)

Ger Esser uit: Boxtel

02-01-2018

Ben uiterst tevreden over alles zowel advies service en after sales. Vertrouwen naar de klant is ook bijzonder, zonder meer om aan te bevelen.

F. Timp uit: AS

02-01-2018

Levertijd zoals afgesproken, Topkwaliteit, goede info over
materiaal

Crutzen uit: Vaals

9,6

Prima prijs kwaliteit goede service

J.Zanders uit: Venlo

21-12-2017
8,5

Prettig en deskundig.

Sinselhof verzorgingstehuis uit: Venlo

21-12-2017

Erg vriendelijk en behulpzaam. Nazorg is fantastisch. Echter zouden ze nog kijken of er nog een artikel op voorraad is, hier nog niks over vernomen.
Echter niks te klagen. Erg goede klantenservice!

Hummels uit: Veghel

20-12-2017