Beoordelingen Comfort Fauteuils

• Plaatsing / montage / levering 9,4
  • Garantie / nazorg 9,2

Paul Snoeren uit: Son

22-02-2019

Wist welke stoel/model ik zocht.Peter heeft die precies uitgezocht en correct en op tijd geleverd, voorzien van praktische adviezen. Niets dan lof.

Ria uit: Ransdaal

20-02-2019

Vriendelijke verkopers, met alle aandacht voor de kopers. Goede hulp en service. Ruime keuze aan stoelen, die aangepast kunnen worden aan de wensen van de koper, bv keuze leer, onderstel, wel of geen accu. De prijs is zeer vriendelijk.
Kortom: zeer tevreden!

P. Fens uit: Breda

18-02-2019

Er wordt goed aandacht besteed aan de wensen van de klant. Contact via mail en telefoon zeer prettig.
100 procent tevreden

M doppen uit: Nuth

13-02-2019

In t begin krijg je zoveel informatie dat je de oren gaan klapperen. Even een paar dagen nadenken 🤔en dan kopen. Top informatie 👍🏼

Chr Reijnders uit: Sittard

10-02-2019
7,0

de ontvangst, voorlichting en afhandeling van het bezoek kwamen zeer warm en vakkundig (in onze ogen)
over.

marianne versteeg uit: velddriel

10-02-2019

prima service, vriendelijke mensen, winkel wat moeilijker te vinden wij waren te ver gereden omdat de volgende plaats waarvan ik de naam niet meer weet ook een straat heeft met dezelfde naam. Ze nemen alle tijd

fred de Hoog uit: Westerbeek

04-02-2019

Deskundig advies en snelle levering.

Peter Konings uit: Boxmeer

04-02-2019
9,9

Een geweldige prijs kwaliteit verhouding. Super service, deskundig advies , doet wat men beloofd. In een woord geweldig.

Marian uit: Maasbree

02-02-2019
9,6

Goede prijs en supersnelle levering

23-01-2019

Goed te woord gestaan,eerlijke uitleg .
En vriendelijk ontvangen door peter.