Beoordelingen Comfort Fauteuils

cjm maas uit: maaseik

13-10-2018
8,2

Wij hebben nu voor tweede keer relax stoel gekocht.Zijn iedere keer goed en deskundig geholpen Echter toonzaal kan wel wat vriendelijker qua inrichting en aankleding

Jenny van der Meer uit: Alkmaar

10-10-2018

Prettige persoonlijke service! Houd zich aan de afspraak en is de goedkoopste in Nederland in vergelijking met hetzelfde product elders.

Marion bakker uit: Spaarndam

09-10-2018

Erg tevreden.

Hendriks uit: Venray

05-10-2018
9,7

Medewerkers zijn vriendelijk en bekwaam.
We hadden nogal wat wensen aangaande zit en ondersteuning van de fauteuil, er werd de tijd genomen om alles naar wens voor ons aan te passen plus uitgelegd wat de meer kosten waren.
Dit vertelde ze bij andere aanbieders er vaker pas later bij. Al met al zeer tevreden.

l rovers uit: Stein

02-10-2018

Hennie Majoor uit: Susteren

01-10-2018

Top stoel geleverd gekregen na korte termijn. .
Zit fantastisch en voor die prijs en service..helemaal top "relax comfort fauteuils "

Vleeshouwers uit: Limbricht

21-09-2018

Vriendelijk personeel denken met je mee. Goede service en snelle levering. Top zeker aan te bevelen.

Lubbers uit: Sittard

19-09-2018
9,7

Ben zeer tevreden hoe wij als klant geholpen zijn en ook nog op een zeer deskundige manier.
We hebben lang gezocht en kwamen hier terecht en zou iemand zo aanbevelen om daar een fautteuil te kopen.
Complimenten voor deze zaak en je wordt daar als klant behandeld wat je niet overal tegenwoordig meer kunt zeggen. Klant is koning bij deze winkel.

Vahsen uit: Sittard

17-09-2018

Luistert uitstekend naar behoefte en heeft alle tijd en vooral rust om uit te leggen wat voor - en nadelen zijn.
Smeert klant niet meest dure uitvoering aan.

A.Jansen uit: Rijkevoort

14-09-2018
8,2

Bij aflevering had een van de twee speling op de staande as.Dit is uit eindelijk na 14 weken prima opgelost👍