Beoordelingen Centre du Lac

• Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid 8,9

S. uit: Leiden

7,3

Positieve ervaring:
De persoonlijke benadering door het personeel, de keus aan sauna's en fijn stoombad.
Fijne opgietingen. Niet massaal. Schoon.
Fijne dichte stille lounge naast bar, gelukkig zonder muziek! Veel tijdschriften, hoewel ik zelfmeestal een boek lees.

Leermomenten:
De bediening zou meer allert zijn op mensen die in de aparte lounge naast de bar gaan zitten, ik merk dat er steeds gevraagd moet worden om de kaart en/of bediening.
Ik heb inmiddels gehoord dat er weinig te doen is aan het verkeerslawaai, maar ik vind het vooral in Maa-sauna en de rustruimte met bedden erg storend. Als een geluidswal niet mogelijk is, misschien die plekken beter isoleren.
Verder zou ik het zeer op prijs stellen als de overige twee buitensauna's en de kleurensauna ook stiltesauna's zouden worden. Door de ons kent ons sfeer wordt er veel gepraat. De afstelling van de kleuren in de kleurensauna is anders dan ik her en der gewend ben, meestal komen er 4 kleuren in 15 a 20 minuten voorbij en in deze sauna is sprake van een kleur die meer op wit lijkt ipv geel.
Verder zou de binnenvloer wat vaker droog getrokken kunnen worden, er ligt vaak heel veel water op de vloer waardoor het glad is. Ik zie nooit een medewerker die zich daar mee bezig houdt. Verder komt het aardige horecapersoneel op mij nogal onervaren over, zij zijn echter wel van zeer goede wil.

francin uit: valkenburg

Positieve ervaring:
gewoon lekker relax en schoon

marlies uit: monster

8,1

Positieve ervaring:
Sfeervol complex met vele mogelijkheden maar niet te groot en massaal het restaurant is ook erg goed

Leermomenten:
Misschien shampoo en conditioner bij douches ?

natasja uit: zoetermeer

Positieve ervaring:
de rust die er heerst, geen overvolle sauna's, en de persoonlijke aandacht.

Leermomenten:
af en toe eens een aanbieding voor de entree prijs. ik heb helaas weinig geld en kan dus zeer weinig nar de sauna. alleen als er eens wat korting wordt gegeven.

Trude uit: Moordrecht

7,4

Positieve ervaring:
Prettige faciliteiten, mooie tuin, leuke opgietsessies.

Leermomenten:
Blijf letten op hygiëne in alle opzichten.
De drijfsessies met onderwater muziek mogen wel goedkoper, bijv. 5 euro.
Ik heb last van mijn luchtwegen als ergens gerookt wordt. Zelfs buiten op het terras en onder de grote parasols.

mart uit: Delft

8,5

Positieve ervaring:
het is er heel mooi en netjes ik kom graag bij jullie

Leermomenten:
ja er is iets dat ik graag wil zien bij jullie en dat is een zout water bad.

Bianca uit: Den Haag

Positieve ervaring:
Rust en ruimte. Ontspanning staat voorop. Betrokken en vriendelijke medewerkers.

Neen

Marja uit: Delft

8,1

Positieve ervaring:
Compacte volledige faciliteiten , prettig om een dag door te brengen .

Nee.

Vanessa uit: Zoetermeer

7,9

Positieve ervaring:
Het is een rustige kleine sauna en dat spreekt mij aan. Niet dat massale.

Nee Sorry

Michelle uit: Dordrecht

Positieve ervaring:
Nette en vriendelijke service, prettige sfeer. De 2 x dat ik er ben geweest was het niet erg druk, dus je kon altijd overal in en bij. Er werd zelfs gevraagd (na de opmerking over het lekker vinden van bananensmoothie) dat er eventueel bij vooraf aangeven er gezorgd kan worden voor bijv. bananenvlaai als gebak bij de koffie/thee.
Super service! Petje af!

Leermomenten:
De bediening zou iets vlotter kunnen. Het duurde nl. vrij lang (ondanks dat het niet druk was) voor we onze drankjes kregen in afwachting op het eten.