Beoordelingen Centre du Lac

Melanie uit: Zoetermeer

29-04-2019
5,7

Positieve ervaring:
Eten is lekker vriendelijke goede opgietingen

Leermomenten:
Beter in de horeca naar de bestellingen van klanten luisteren en wat dingen vernieuwen . Oa de hangmat waar ik een goede val mee had die scheurde. Nog steeds pijn me rug door de val .nogmaals dank ervoor .jullie woorden bedankt met jullie oude troep

Raymond uit: Schiedam

26-04-2019

Positieve ervaring:
Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Heerlijke opgietingen (mag wat vaker😉), zeer goede horeca, niet goedkoop maar wel erg goed. Gelukkig niet zo massaal en gelukkig geen badkledingdagen.

Alles hierboven genoemd.

Jurgen uit: Rotterdam

15-04-2019
6,0

Men doet zijn best...

Jazeker...
Een kleine sauna...voor sommigen prettig...voor mij toch niet....erg klein zwembad en wanneer het wat druk is loopt men wel erg door elkaar heen te schuifelen...
Horeca duur en nietszeggend.
Ooit was deze sauna best trendy en zo maar nu blijven ze achter in allerlei zaken.
Ook uiteindelijk gewoon te duur voor wat je krijgt.
Helaas...

Mirjam uit: RIJSWIJK

28-02-2019
2,4

Positieve ervaring:
De behandelingen waren prima en de dames die de behandelingen gaven uiterst vriendelijk.

Leermomenten:
Als je van een sauna houdt met een stront/rioolgeur dan ben je bij jullie aan het goede adres. Wat een enorme afknapper. Absoluut NIET genoten van het sauna bezoek. En als er dan bij de uitcheck wordt gezegd dat ze er niets aan kunnen doen omdat het aan de boer ligt omdat jullie zo lekker landelijk zijn gelegen!! Hou eens op, jullie zijn gevestigd in de Randstad! Of ik een leermoment heb voor jullie? Jaaa, informeer je gasten bij binnenkomst dat er een riool-lucht in de sauna hangt vanwege de boerse buurman die blijkbaar gemest heeft. Dan heeft de gast een keus om wel of niet gebruik te maken van de sauna! trouwens, raar dat er buiten niets te merken was van de mestwerkzaamheden van de buurman. Naar mijn mening ligt het probleem ECHT bij het riool. En om de medewerkers dan ook nog zo te instrueren om te zeggen dat er toch niets gedaan wordt ter compensatie...! Nog veel leermomentjes voor jullie....

Charlotte uit: Leidschendam

02-11-2018

Vriendelijke personeel
Goede massages

Miranda uit: Meerkerk

29-10-2018

Positieve ervaring:
Ik vind het altijd een mini vakantie bij jullie. Een dag of een paar uur. Maakt niet uit het is altijd goed.

Leermomenten:
Ik vind de behandelingen iets wat aan de prijzige kant. Massages en gezichtsbehandelingen mogen iets goedkoper. Soms denk ik, ow saunatje pakken, en dan wil ik een massage maar doe ik het toch niet omdat ik het te prijzig vind. Ik kom uit zoetermeer en maak bewust een keuze om terug te komen. Terwijl ik 10 min bij Therme Houten vandaan woon. Echter zijn daar de behandelingen wel iets betaalbaarder.

Rogier uit: Delft

29-10-2018
7,9

Positieve ervaring:
Hele prettige sauna, met name de buitensauna's en de ligweide.

Leermomenten:
Lunchkaart was wat aan de dure kaart. (Met één broodje red ik het niet) Er mogen wel enkele eenvoudige aanvulling bij.
Maar verder hebben wij een uitstekende dag gehad en komen wij graag weer terug!

Peter uit: Delfgauw

26-10-2018
9,9

Positieve ervaring:
Weer een geweldig relaxte avond gehad deze week in Centre du Lac. Na diverse sauna's even rust genomen om weer lekker in de Kelo Sauna van de opgieting te genieten. De opgieting is echt geweldig, de 2e ronde wordt verzorgd door Arnold! (Di-Do-Vr-Zo) Echt Super!!!
Na de sauna even lekker genieten in de horeca ruimte bij Liz, Irene en Loes. Top meiden. Wat een gezelligheid.
Wat ik bijna vergeet te vermelden is de gastvrije ontvangst door Claudia. Evenzo de interesse of we hadden genoten na afloop. Dank je wel allemaal en tot snel. Peter

Adrie uit: Gouda

26-10-2018
8,1

Positieve ervaring:
Huiskamersfeer altijd positief heerlijk een dag relaxen

Leermomenten:
De dinerkaart iets eenvoudiger eten

Loes uit: Den Haag

25-10-2018

Positieve ervaring:
Kleinschalig en zo vertrouwd na zoveel jaar. Voor mij alléén maar Centre du Lac 😊

Leermomenten:
Nee eigenlijk niet. Misschien dat het aantal deelnemers aan de Loyly af en toe iets teveel is.