Beoordelingen Centre du Lac

• Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid 8,4

Larissa uit: Den Haag

26-04-2017

Positieve ervaring:
Vandaag genoten van een middag/avond relaxen, stomen en bubbelen, aanrader vinden wij de houtgestookte sauna (ruikt zo lekker). Vooral jullie mensen maken de ervaring! De start was meteen goed: de dames bij de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook in het restaurant was het goed toeven. We bestelden allebei een maaltijdsalade (was ook echt een maaltijd, met lekker veel heilbot c.q. geitenkaas en een mooie dressing). Prijs/kwaliteit helemaal goed! We werden zeer professioneel en toch ook met persoonlijke noot en humor bediend door Kiki (altijd handig zo'n naamplaatje :-) ). We houden van details en één daarvan was de sierlijke manier waarop ze onze wijn presenteerde en schonk. Altijd mooi om te zien dat iemand plezier heeft in zijn of haar vak. Dus Kiki, doing a great job! Dat wilden we toch even gezegd hebben.
Al met al vele feel good momenten en een aanrader voor een ieder! Wij wensen jullie een fijne Koningsdag toe morgen. Hartelijke groeten van Pieter en Larissa

Stephanie uit: Purmerend

16-01-2017

Positieve ervaring:
Een zeer fijne sauna. Niet te groot, maar wel alle faciliteiten die ik zoek. Wat ook fijn is, is de wisselende kaart. Elk seizoen nieuwe gerechten. Niet alleen maar hetzelfde.

Leermomenten:
De bediening in de horeca zou iets vlotter mogen.

saida uit: den haag

04-11-2016
6,4

Positieve ervaring:
lekker rustig , heerlijk ontspannen alleen jammer dat de dame bij de receptie op maandag avond. zij is geen visite kaartje sorry ze is altijd schagerijnig en erg onvriendelijk jammer

Leermomenten:
om te beginnen meer acties entree prijzen zijn erg hoog , voor zo,n kleinschalige sauna . en het zwembadwater moet nu voor deze tijd van het jaar wel wat warmer zijn

Claudia uit: Den Haag

27-10-2016
7,7

Usha uit: Pijnacker

07-10-2016
4,9

Positieve ervaring:
Saunafaciliteiten zijn ok, behandelingen zoals gel manicure en massage doorgaans ook.

Leermomenten:
Service en klantvriendelijkheid lopen mijlenver achter bij de faciliteiten. Eerder boekte ik telefonisch samen met een vriendin een duobehandeling manicure/pedicure. Bij aankomst bleek men vergeten te zijn deze te noteren en konden we uiteindelijk pas na 2 uur wachten worden geholpen terwijl wij wel een bevestigde boeking hadden. Vandaag bleek dat de door mij geboekte masseuse ziek was. Dat kan gebeuren, alleen had niemand eraan gedacht mij af te bellen zodat ik weer voor niets was komen opdraven. Ik zou nog worden teruggebeld over een eventuele tegemoetkoming maar ook daar heb ik niets meer van gehoord. Ik had ook niet de indruk dat dit de receptioniste erg veel kon schelen.

Thea uit: Delft

29-09-2016

Vriendelijk personeel ....
Heerlijk rustig niet zo massaal.....
Voel me altijd op me gemak....

Cora uit: Zoetermeer

27-09-2016
7,3

Positieve ervaring:
Lekker rustig en voor ons om de hoek.

Leermomenten:
Als je iets wil bestellen al ist alleen maar een drankje duurt vrij lang.
En s'avonds weer lang gewacht voordat we kregen wat we besteld hadden.

Miranda uit: Bleiswijk

23-09-2016
8,5

Positieve ervaring:
Heel vriendelijke medewerkers, goede keuken, fijn dat er zichtbaar onderhoud en vernieuwing is (o.a. schommelbanken in de sauna), het is altijd heel schoon en vooral een prettige en rustige sfeer. Niet zo massaal, daar knap ik in andere sauna's op af.

Leermomenten:
Het enige dat ik zou veranderen is als je de entree heel erg verlaagt zoals nu in de zomermaanden, dat je dat dan ook de all-in prijs in die maanden iets verlaagt zodat die mensen ook een beetje voordeel van de lagere entree hebben :-) Want ergens is het gek dat die prijs dan wel hetzelfde blijft, aangezien daar ook de entree in zit in de totaalprijs. Dan is het in die maanden een soort 'nadeel' als je all-in neemt.

Willeke uit: Capelle aan Den ijssel

13-09-2016

Positieve ervaring:
Wij zijn gisteren geweest het was lang geleden. Maar het was heerlijk het personeel is vriendelijk en staan de gehele tot je beschikking. Leuke dames complimenten met het warme weer

Leermomenten:
Het zou fijn zijn als het kastje niet zo snel op slot gaat soms moet je rennen en dan klikt hij dicht

Thea uit: Delft

12-09-2016