Beoordelingen Centre du Lac

• Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid 9,0

Trees uit: Delft

29-12-2017

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijke medewerkers, op elk gebied. Iedereen probeert je als gast in de watten te leggen. Ik voel me al 27 jaar altijd zeer welkom en "thuis" bij CdL.

Leermomenten:
Check in de ochtend rond 10.00 uur nog even of alles goed werkt (Turk!!) en houd wat beter in de gaten of er niet een extra wis/trek-ronde van de vloer nodig is.

Marianne uit: Rijswijk

23-12-2017

Positieve ervaring:
Goed, deskundig en vriendelijk personeel.

Leermomenten:
1 schoonheidsspecialiste, pedicure, massage achter de hand houden voor klanten die als ze aankomen pas reserveren. Omdat er dan vaak niemand beschikbaar is krijg je wel ontevreden klanten en lopen jullie veel inkomsten mis.

Peter uit: Pijnacker

02-12-2017

Positieve ervaring:
Wij komen meestal aan het begin van de middag en blijven tot na het diner. Wij genieten van de combi van heerlijke suanafaciliteiten en een uitstekende keuken, en een prima service in het restaurant.

Leermomenten:
Hieronder inzake de nieuwsbrief, die heb ik al en dat wil ik graag zo houden, vandaar dat ik "ja" heb ingevuld.

Jane uit: Utrecht

24-11-2017
6,5

Gastervaring Eerste bezoek

Positieve ervaring:
Vooral de opgieting met Arnold was helemaal top. Heb begrepen dat hij dit vrijwillig doet. Helemaal top, nam ook echt de tijd voor de mensen. Hij heeft onze ervaring echt af gemaakt

Leermomenten:
Horecapersoneel was niet erg snel

Hans uit: Den Haag

22-10-2017

Positieve ervaring:
zeer welkom, kleinschalig daarom zo"n huiselijk gevoel

nee

Lenie uit: Zoetermeer

15-08-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben gisteren 14 augustus een top dag gehad.
Wat ons wel op viel dat de serveerster Irene wel heel klantvriendelijk is en goed om haar heen kijk of mensen wat willen bestellen.
Zij verdiend een 10 met een griffel!.

Leermomenten:
De rokers laten roken in de daar bestemde rookgelegenheid. Nu werd er ook gerookt bij de ligstoelen. Als niet roker is dat niet prettig.

Dave uit: Zaandam

03-08-2017

Positieve ervaring:
Nadat we met gierende banden waren vertrokken bij het in de buurt gelegen Elysium, zijn we op aanraden van gasten daar, hier terecht gekomen.

Een kleine sauna die alles bied wat een je nodig hebt tijdens een ontspannen dagje wellness.
Het is niet allemaal luxe en soms wat gedateerd, maar dat doet zeker niet af aan de vele faciliteiten waarvan je hier gebruik kan maken.

Drie mooie saunacabines, een stoombad, infraroodcabine, zwembad en nog veel meer.

Afgezien dat het wat verouderd is, zie je wel dat men hard bezig is de boel stukje bij beetje te vernieuwen.

We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie en het personeel van de bar was ook zeer vriendelijk.
Genoeg keuze op de kaart en het smaakte allemaal prima.

Al met al zijn we uiteindelijk zeer tevreden en komen we zeker nog eens terug.

Leermomenten:
De ijsgrot ruikt wat muf.

Marianne uit: Rijswijk

16-07-2017

Regelmatige (maandelijkse) bezoeker: Ja

Gastvrijheid en kleinschaligheid

Leermomenten:
N.v.t. alles is goed geregeld

els uit: ZOETERMEER

13-06-2017
7,6

personeel,schommelsauna infrarood ,

Leermomenten:
het turks stoonmbad stinkt, hebben drijfsessie gehad ,die was prima,alleen bij boeken niet gezegd wegens verbouwing geen plafond erin beetje armoedig kruidensauna rook nergens naar ,turks stoombad was veel te heet kon niet eens op stenen zitten

Larissa uit: Den Haag

26-04-2017

Positieve ervaring:
Vandaag genoten van een middag/avond relaxen, stomen en bubbelen, aanrader vinden wij de houtgestookte sauna (ruikt zo lekker). Vooral jullie mensen maken de ervaring! De start was meteen goed: de dames bij de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook in het restaurant was het goed toeven. We bestelden allebei een maaltijdsalade (was ook echt een maaltijd, met lekker veel heilbot c.q. geitenkaas en een mooie dressing). Prijs/kwaliteit helemaal goed! We werden zeer professioneel en toch ook met persoonlijke noot en humor bediend door Kiki (altijd handig zo'n naamplaatje :-) ). We houden van details en één daarvan was de sierlijke manier waarop ze onze wijn presenteerde en schonk. Altijd mooi om te zien dat iemand plezier heeft in zijn of haar vak. Dus Kiki, doing a great job! Dat wilden we toch even gezegd hebben.
Al met al vele feel good momenten en een aanrader voor een ieder! Wij wensen jullie een fijne Koningsdag toe morgen. Hartelijke groeten van Pieter en Larissa