Beoordelingen Centre du Lac

Goede massages

Miranda uit: Meerkerk

29-10-2018

Positieve ervaring:
Ik vind het altijd een mini vakantie bij jullie. Een dag of een paar uur. Maakt niet uit het is altijd goed.

Leermomenten:
Ik vind de behandelingen iets wat aan de prijzige kant. Massages en gezichtsbehandelingen mogen iets goedkoper. Soms denk ik, ow saunatje pakken, en dan wil ik een massage maar doe ik het toch niet omdat ik het te prijzig vind. Ik kom uit zoetermeer en maak bewust een keuze om terug te komen. Terwijl ik 10 min bij Therme Houten vandaan woon. Echter zijn daar de behandelingen wel iets betaalbaarder.

Rogier uit: Delft

29-10-2018
7,9

Gastervaring Eerste bezoek

Positieve ervaring:
Hele prettige sauna, met name de buitensauna's en de ligweide.

Leermomenten:
Lunchkaart was wat aan de dure kaart. (Met één broodje red ik het niet) Er mogen wel enkele eenvoudige aanvulling bij.
Maar verder hebben wij een uitstekende dag gehad en komen wij graag weer terug!

Peter uit: Delfgauw

26-10-2018
9,9

Positieve ervaring:
Weer een geweldig relaxte avond gehad deze week in Centre du Lac. Na diverse sauna's even rust genomen om weer lekker in de Kelo Sauna van de opgieting te genieten. De opgieting is echt geweldig, de 2e ronde wordt verzorgd door Arnold! (Di-Do-Vr-Zo) Echt Super!!!
Na de sauna even lekker genieten in de horeca ruimte bij Liz, Irene en Loes. Top meiden. Wat een gezelligheid.
Wat ik bijna vergeet te vermelden is de gastvrije ontvangst door Claudia. Evenzo de interesse of we hadden genoten na afloop. Dank je wel allemaal en tot snel. Peter

Adrie uit: Gouda

26-10-2018
8,1

Positieve ervaring:
Huiskamersfeer altijd positief heerlijk een dag relaxen

Leermomenten:
De dinerkaart iets eenvoudiger eten

Loes uit: Den Haag

Positieve ervaring:
Kleinschalig en zo vertrouwd na zoveel jaar. Voor mij alléén maar Centre du Lac 😊

Leermomenten:
Nee eigenlijk niet. Misschien dat het aantal deelnemers aan de Loyly af en toe iets teveel is.

Joyce uit: Den Haag

Positieve ervaring:
Zie de beoordeling, spreekt voor zich.

Leermomenten:
Altijd positief, echter ik ben een roker en ook in de sauna (buiten) word je als paria weggezet. Dat is in Centre du Lac niet anders. Dat vind ik persoonlijk jammer, maar ik snap het wel. Iets meer mogelijkheid buiten (in de zomer terwijl je ligt op een van de bedden, zou gewoon fijn zijn, maar ook dat ik tegenwoordig niet mogelijk.

Wilco uit: Dordrecht

Gastervaring Eerste bezoek

Positieve ervaring:
Heerlijk en betaalbaar eten.
Sauna's ook heerlijk!
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam!

Leermomenten:
Áls er ooit een verbouwing komt...zet het allemaal wat ruimer op.
Het is nu erg 'gang en deur' werk!

Brenda uit: Leidschendam

9,7

Positieve ervaring:
Vind het altijd heerlijk daar. Zie ook regelmatig weer een vernieuwing dat is een goed teken vind ik.

Leermomenten:
Ik kom altijd als er een leuke aktie is en bij de balie zie ik dan dat meer mensen dat doen. De normale prijs vind ik best hoog. Ook ken ik sauna waar je ter plekke een leuke behandeling kunt boeken..raysul of korte massage...dat is denk ik een mooie bijverkoop ter plekke

J uit: Oud gastel

Positieve ervaring:
Altijd top , lekker genieten van jullie behandelingen en top qua eten en drinken.

Leermomenten:
Vindt het toilet op de boven verdieping toe aan n opknapbeurt, deze heeft n best flinke urine geur . Ziet er verouderd uit .