Beoordelingen Centre du Lac

24-11-2017
6,5

Gastervaring Eerste bezoek

Positieve ervaring:
Vooral de opgieting met Arnold was helemaal top. Heb begrepen dat hij dit vrijwillig doet. Helemaal top, nam ook echt de tijd voor de mensen. Hij heeft onze ervaring echt af gemaakt

Leermomenten:
Horecapersoneel was niet erg snel

Hans uit: Den Haag

22-10-2017

Positieve ervaring:
zeer welkom, kleinschalig daarom zo"n huiselijk gevoel

nee

Lenie uit: Zoetermeer

15-08-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben gisteren 14 augustus een top dag gehad.
Wat ons wel op viel dat de serveerster Irene wel heel klantvriendelijk is en goed om haar heen kijk of mensen wat willen bestellen.
Zij verdiend een 10 met een griffel!.

Leermomenten:
De rokers laten roken in de daar bestemde rookgelegenheid. Nu werd er ook gerookt bij de ligstoelen. Als niet roker is dat niet prettig.

Dave uit: Zaandam

03-08-2017

Positieve ervaring:
Nadat we met gierende banden waren vertrokken bij het in de buurt gelegen Elysium, zijn we op aanraden van gasten daar, hier terecht gekomen.

Een kleine sauna die alles bied wat een je nodig hebt tijdens een ontspannen dagje wellness.
Het is niet allemaal luxe en soms wat gedateerd, maar dat doet zeker niet af aan de vele faciliteiten waarvan je hier gebruik kan maken.

Drie mooie saunacabines, een stoombad, infraroodcabine, zwembad en nog veel meer.

Afgezien dat het wat verouderd is, zie je wel dat men hard bezig is de boel stukje bij beetje te vernieuwen.

We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie en het personeel van de bar was ook zeer vriendelijk.
Genoeg keuze op de kaart en het smaakte allemaal prima.

Al met al zijn we uiteindelijk zeer tevreden en komen we zeker nog eens terug.

Leermomenten:
De ijsgrot ruikt wat muf.

Marianne uit: Rijswijk

16-07-2017

Regelmatige (maandelijkse) bezoeker: Ja

Gastvrijheid en kleinschaligheid

Leermomenten:
N.v.t. alles is goed geregeld

els uit: ZOETERMEER

13-06-2017
7,6

personeel,schommelsauna infrarood ,

Leermomenten:
het turks stoonmbad stinkt, hebben drijfsessie gehad ,die was prima,alleen bij boeken niet gezegd wegens verbouwing geen plafond erin beetje armoedig kruidensauna rook nergens naar ,turks stoombad was veel te heet kon niet eens op stenen zitten

Larissa uit: Den Haag

26-04-2017

Positieve ervaring:
Vandaag genoten van een middag/avond relaxen, stomen en bubbelen, aanrader vinden wij de houtgestookte sauna (ruikt zo lekker). Vooral jullie mensen maken de ervaring! De start was meteen goed: de dames bij de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook in het restaurant was het goed toeven. We bestelden allebei een maaltijdsalade (was ook echt een maaltijd, met lekker veel heilbot c.q. geitenkaas en een mooie dressing). Prijs/kwaliteit helemaal goed! We werden zeer professioneel en toch ook met persoonlijke noot en humor bediend door Kiki (altijd handig zo'n naamplaatje :-) ). We houden van details en één daarvan was de sierlijke manier waarop ze onze wijn presenteerde en schonk. Altijd mooi om te zien dat iemand plezier heeft in zijn of haar vak. Dus Kiki, doing a great job! Dat wilden we toch even gezegd hebben.
Al met al vele feel good momenten en een aanrader voor een ieder! Wij wensen jullie een fijne Koningsdag toe morgen. Hartelijke groeten van Pieter en Larissa

Stephanie uit: Purmerend

16-01-2017

Positieve ervaring:
Een zeer fijne sauna. Niet te groot, maar wel alle faciliteiten die ik zoek. Wat ook fijn is, is de wisselende kaart. Elk seizoen nieuwe gerechten. Niet alleen maar hetzelfde.

Leermomenten:
De bediening in de horeca zou iets vlotter mogen.

saida uit: den haag

04-11-2016
6,4

Regelmatige (maandelijkse) bezoeker: Ja

Positieve ervaring:
lekker rustig , heerlijk ontspannen alleen jammer dat de dame bij de receptie op maandag avond. zij is geen visite kaartje sorry ze is altijd schagerijnig en erg onvriendelijk jammer

Leermomenten:
om te beginnen meer acties entree prijzen zijn erg hoog , voor zo,n kleinschalige sauna . en het zwembadwater moet nu voor deze tijd van het jaar wel wat warmer zijn

Claudia uit: Den Haag

27-10-2016