Beoordelingen Campingpark de Bongerd

A Rijkenberg uit: Koog aan de zaan

25-05-2018
6,0

Reisperiode: mei

Het pasjes systeem naar de wc en of douche te gaan is met name met kleine kinderen niet handig. Sanitair is verouderd. Zwembad is mooi jammer dat het niet verwarmd is. Mooie speeltuin bij het zwembad.

Petra Komen uit: Zaandam

25-05-2018

Reisperiode: maart

Top camping

Ellen

9,6

Reisperiode: mei

Zeer nette en schone accommodatie. Alleen wij hadden boomlodge nr 115 en deze was nieuw. Dat is natuurlijk heel mooi alleen de voordeur en het keukenraam waren voorzien van normaal glas en geen melkglas. We hebben er melding van gemaakt en de andere huisjes hadden wel een melkglas ruit in de voordeur alleen deze (aan de straatzijde) niet. Ze zouden ernaar kijken. Het is wel vervelend anders als je van de badkamer naar de andere ruimtes loopt. Verder zeer klantvriendelijk

Raymond van Dijen uit: Grootebroek

7,7

Reisperiode: mei

Jammer dat in het toiletgebouw de handzeep zelfs na drie dagen niet is bijgevuld. En vreemd dat de buren naast ons wel hemelvaart en het weekend van pinkeren mochten staan voor het zelfde tarief. voor de rest hebben de kinderen het prima gehad.

Rudy Kramer uit: BEDUM

7,9

Reisperiode: mei

Jammer dat we het hele weekend wakker werden gehouden door onze schuin achterburen. Eerst vrijdagnacht met de motor van het terrein af rond 12 uur en de andere 2 nachten tot half 2 buiten zitten en lawaai maken. Het leek mij op een voorseizoen groepje die overal schijt aan hebben. Ik heb dit ook doorgeven aan de receptie maandagmiddag rond 1300 uur. Dit is voor mij een reden om niet weer te komen. Hou sowieso niet van campings met te veel vaste gasten. Die vinden zichzelf altijd iets meer dan kampeerders.

Kalinka van Wees uit: WIJK AAN ZEE

Reisperiode: mei

Hele fijne dagen gehad. Mooie plek, veel plezier voor de kinderen. Super!

Margot Weda uit: Castricum

8,1

Reisperiode: mei

Vond t een hele leuke camping. Erg kind vriendelijk. Wat ik wel minder vond zijn de grote groepen cvrienden die erg aaanwezig waren. Zelfs biertaps op hun campeerplekken. Ook dat er s aconds vuurkorven aangestoken mogen worden op de camping. Ik vond dat geen veilig idee met kinderen in een tent en er zelf bij te moeten slapen. Qua veiligheid snap ik niet dat sat mag op de camping.

Marjolein Portena uit: Assen

7,9

Reisgezelschap: met partner

Reisperiode: april

Goed bevallen. Alleen zaten in het gras vast met de camper bij het wegrijden. Tip maak een grasveldje camperproef door verharding aan te leggen waarde campers op staan

Heiko Romijn uit: Den helder

8,5

Reisperiode: maart

Erg fijne camping en hele leuke sfeer. Zowel met mooi als slecht weer veel te doen met de kids .

8,5

Reisperiode: april