Beoordelingen Campingpark de Bongerd

9,6

Marit Klooster uit: Hoofddorp

Femke V Hout uit: Olland

Reisperiode: augustus

Toilet vaak verstopt deze werd dan wel afgesloten maar wel lastig...

Bij de holle bolle boom de handendoekjes helaas vrij hoog bij het kindertoiet

Anita Homborg uit: Alkmaar

Reisperiode: augustus

Super snel.vriendelijk en vakkundig geholpen en ondanks dat de camping volstond heel goed gebruik kunnen maken van alle attracties.
Snel geholpen!

Marijt Van kampen uit: Noordwijkerhout

7,9

Reisperiode: augustus

Wij hebben een super 9 daagse vakantie gehad bij jullie! Leuke animatie vinden wij erg belangrijk en die was top! Prima veldjes en de speeltuintjes ook helemaal goed.
We hadden wel 2 dingen waar we tegenaan liepen. Het vervelendste vond ik het sanitair gebouw. Kwa schoonmaken was het nog wel aardig maar de lucht die er hangt is echt vies. De hele dag door stinkt het naar poep of plas.. zelfs snachts.. Misschien is het wat om verstuivers op de hangen die elke 5 minuten een spuitje geven. Of dat er iets van een raam open kan.. hopelijk kunnen jullie daar iets tegen doen want we komen graag.nog eens terug

Petra

Reisperiode: juli

Super tevreden over deze camping!! Personeel is heel vriendelijk, faciliteiten zijn top en last but not least: sanitair is heerlijk schoon. Een dikke 10 van ons!

Stefan Slijkerman uit: Heerhugowaard

01-08-2018

Reisperiode: juli

Heerlijke week gehad. Ik verbleef met mijn zoon van 3 in een stacaravan. Alles was er, top. Alleen de matrassen. die zijn echt niet goed. Na 3 nachten op de bank geslapen. Kon echt niet meer. AUB vervang die, voor het geld wat ik er voor heb betaald, meer dan waard, maar niet met zulke matrassen. Deed pijn aan mijn rug.

Verder zijn jullie zo perfect voor gezinnen met kinderen. Alles klopt verder zo goed.

VERVANG DIE MATRASSEN AUB.

Wendy Havinga uit: Zevenaar

30-07-2018
4,9

Reisgezelschap: fam. met oudere kinderen

Op zich een leuke camping, maar absoluut geen 5 sterren. Onze bevindingen:

Het campingwinkeltje mag eigenlijk de naam "winkel" niet dragen. 's morgens keuze uit 3 verschillende soorten broodjes (niet warm) en wat gewone broden. Geen lekkernijen zoals koffiebroodjes, donuts, koeken, etc. Als je denkt even een komkommer of bakje aardbeien voor de kinderen te kopen dan kom je bedrogen uit. Voor een kindvriendelijke camping zou je toch verwachten dat je op zijn minst gezonde dingen zou kunnen krijgen in het winkeltje... helaas. Zelf een maaltje koken met spullen uit de winkel is ook geen optie. Nagenoeg geen vlees, geen groente, geen verse artikelen. Wel erg veel houdbaar spul, maar aangezien je deze voor een maaltijd vaak combineert met verse items was dit ook geen optie.

De animatie. Op zich leuk, de mensen ook echt hun best, maar is veelal gericht op jonge kinderen. Wij waren hier met een meisje van 8 en een jongen van 9 en die vonden bijna alles te kinderachtig. Aquabubbel was erg leuk, en ook het klimmen (maar jammer dat je hier weer 12.50 p.p. extra voor moet betalen). Ook hebben we regelmatig moeten zoeken waar een spel zou plaatsvinden, locaties stonden niet vermeld (de ene keer op het voetbalveld, de andere keer vooraan op het veldje, buiten het appelonia-theater, binnen het appelonia-theater, erg omslachtig). Ook is de beschrijving van de activiteit erg nietszeggend. Namen als "camping smijten, schoot voetbal, waterbenen, etc" bleek bijvoorbeeld gewoon trefbal te zijn, 10 tellen in de rimboe, en andere schoolgym-spelletjes, niet erg uitdagend.

De Holle Bolle ervaringen zijn op zich ok, maar biedt ook weinig uitdaging voor grotere kinderen (vanaf groep 3 zo'n beetje). Ook jammer dat alles sluit om 7 uur 's avonds. Nog even lekker binnen zwemmen of de speeltuin in met je kind zit er dus niet in...

Ik heb me verbaasd over het buitenzwembad van De Bongerd zelf. Op zich een prima bad (vrij klein, ondiep, met 1 glijbaan, maar de kinderen vermaakten zich er). Ik snap er echter niets van dat er GEEN toezicht is bij het zwembad. Ik heb kinderen rechtop zien lopen in de glijbaan (levensgevaarlijk), tuinstoelen in het water, tafels die werden gebruikt als duikplank, etc. Natuurlijk ligt hier een verantwoordelijkheid bij de ouders, maar van een 5-sterren camping mag je toch verwachten dat de faciliteiten veilig zijn?? Daarnaast zit er een prachtige brasserie bij met snackbar die het hele jaar gesloten is (dus geen drinken en eten, geen toiletbezoekjes mogelijk, etc). Niet kindvriendelijk als je het mij vraagt

Het vaarwater en het zandstrand is zwaar vervuild. Het zand ligt vol (werkelijk overal!) met eendenuitwerpselen, en het water is niet om in te varen. 1 keer met je roeispaan door het water betekent dat je 4 kilo alg omhoog schept, niet te doen. Jammer dat dit leuke watertje totaal niet wordt onderhouden.

Het hele thema van de appeltjes overal is leuk, maar brengt ook onderhoud met zich mee natuurlijk. Rottende appels (die zo'n beetje overal op de camping lagen, behalve bij de receptie en omstreken) trekken ongedierte aan. Ook hierin zou ik meer onderhoud verwachten van een camping die 5 sterren draagt.

Al met al hebben we een oké weekje gehad, maar we hadden er echt meer van verwacht. Ik denk dat er de nodige verbeterpunten zijn, nu maar hopen dat het management er iets mee doet.

Nelly Koen uit: Berkhout

22-07-2018
8,2

Reisperiode: juli

Net als voorgaande keren top weekend met helaas 1 kleinkind, nr 2 was ziek.
1 minpuntje, jammer dat er maar 1 kleuter maat skelter beschikbaar is dus ruim 1 kwartier voor opening winkel aanwezig om die te bemachtigen.