Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

10-12-2018

Ik ben: Eerste keer te gast

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
Goede service ten behoeve van voorbereidingen, meedenken, flexibel. Goede catering!

Jose uit: Tilburg

28-11-2018

Reden bezoek: feestavond

Positieve ervaring:
Perfecte verzorging, zaal feestelijk aangekleed, gasten hebben fantastische avond gehad!

Margit uit: Tilburg

28-11-2018
6,9

Reden bezoek: vergadering

Mooie locatie.
Rustige plek om te overleggen.

Tips en verbeterpunten:
De bovenkamer is altijd erg koud.
Er was geen toiletpapier in het damestoilet.

Daan

26-11-2018

Locatie: Villa de vier jaargetijden

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
Een super avond gehad, goed verzorgd door het personeel. Ook een grote klasse dat mensen met bepaalde allergieen en dieetwensen een gepaste maaltijd ontvingen aan de hand van de door hun doorgegeven voorkeuren.

Danielle uit: Tilburg

22-11-2018
6,4

Reden bezoek: symposium

Positieve ervaring:
Vriendelijk ontvangst door Ellen en de medewerkers, denken fijn mee. Heel flexibel in het nog verzetten van meubilair waar nodig.

Tips en verbeterpunten:
2 tips, het was beetje koud op de locatie (dit is overigens naderhand wel verholpen).
Wat ik wel een domper vond is dat het eten echt ondermaats was qua hoeveelheid. Bij het bespreken vd offerte is aangegeven dat jullie (liever) niet meer met buffetten werken omdat jullie een fairtrade locatie zijn. Dat vinden wij een logisch verhaal. We hebben dus afgesproken dat er streetfood geserveerd zou worden te weten:
soto soep voor en noodles garnalen/kip/tofu als hoofdgerecht. Er is mij destijds verzekerd dat dit een volwaardige maaltijd zou zijn omdat ik hieraan twijfelde. Gisteren is een kippenbouillon geserveerd en daarna de noodles maar dat was zo karig dat er 2 keer is rondgegaan met wat nog over was (omdat we aantal afmeldingen hadden). De hoeveelheid vond ik echt niet voldoende. Het waren 2 schepjes noodles met 3 garnalen. Soto soep is volgens mij ook een stevige maaltijd soep met rijst. De smaakt van het eten was heerlijk en iedereen vond het lekker maar het hoofdgerecht was eerder een voorgerecht.

H uit: Tilburg

15-10-2018

Reden bezoek: high tea

Tips en verbeterpunten:
De stoelhoezen zijn aan vervanging toe.

Jairiz uit: Goirle

15-10-2018
9,6

Reden bezoek: high tea

Positieve ervaring:
Alles was tot op het puntje geregeld. Ik was uiterst tevreden dat ik jullie locatie heb gekozen

Tips en verbeterpunten:
Eten had iets sneller geserveerd mogen worden.

Kirsten uit: Tilburg

03-10-2018
9,6

Reden bezoek: presentatie/ lezing

Positieve ervaring:
hartelijke ontvangst en keurig verzorgd

Rachel uit: Tilburg

21-09-2018

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
Dat de kok zichzelf en de werkwijze achter De Villa De Vier Jaargetijden goed presenteerden.

Tips en verbeterpunten:
Als ik iets moet noemen is het hooguit de ervaring van de jonge bediening. Hij was wel vriendelijk en beleefd en duidelijk was dat hij zijn best deed.