Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

Kathrin uit: Den Haag

03-03-2019

Reden bezoek: overnachting

Positieve ervaring:
Tip! Boek een arrangement met diner en overnachting! We (7 dames) hadden een arrangement met overnachting, diner en golf. WOW! Ik ben reisagent en heb enig vergelijkingsmateriaal maar ik heb nog nooit een dusdanige prijs-/kwaliteitverhouding mee gemaakt als hier en dat is positief bedoeld. Ontvangst in zowel hotel als ook restaurant zeer gastvrij. Kamers: top! Alles is er, zelfs koffie-/theefaciliteiten, een minibar (voor wie wil), fijn bed met goede leeslampen, raam wat helemaal open kon, schoon en ik persoonlijk vond de inrichting ook erg leuk! Het diner: eigenlijk kom je woorden te kort: we hadden een 4-gangen diner plus amuses en dat was echt fantastisch! Zeer culinair! Hadden we niet verwacht, we dachten we krijgen een 'standaard' menu maar nee hoor: het was zalig, super lekker en verrassend! Wat een feest. Wijnarrangement erbij voor - vonden wij - een zeer schappelijke prijs. Ontbijt: het ontbrak ons aan niks, veel lokale, lekkere producten. Personeel heel vriendelijk. Ik heb hier al eerder gasten geboekt die zeer tevreden waren, nu heb ik het zelf ervaren en ik ga jullie zeker aanbevelen. AANRADER!

Tips en verbeterpunten:
Kan ik zo snel niet te bedenken. Houd dit niveau vooral aan :)

Kayleigh uit: Veldhoven

25-02-2019
9,5

Reden bezoek: training/ cursus

Positieve ervaring:
Super personeel goed geholpen en perfecte lunch. Ik ken Mitch uit de netwerkclub en is precies wat hij omschreef dus echt super!

Tips en verbeterpunten:
De haardkamer is wat donker aangezien de beamer voor de raam hangt. Voor de rest niets op aan te merken echt top.

Geert uit: Tilburg

13-02-2019
9,9

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
Totale plaatje klopt uitstekend.
Gasten waren allemaal blij verrast.
Drankarrangement is aanraden. Uitstekende keuze van de wijnen.

Tips en verbeterpunten:
Fietsbeugels plaatsen zodat rijwielen aan kettingslot kunnen.

Simone uit: Maastricht

30-01-2019
7,5

Reden bezoek: presentatie/ lezing

Jacqueline uit: Helvoirt

14-01-2019

Reden bezoek: high tea

Positieve ervaring:
Vriendelijke en accurate afspraken, werd echt meegedacht heel fijn. Ook fjne ontvangst, prima bediening, prachtige plek in de serre met kachel. Kroepoek met walnoothummus lekker. De bruine broodjes met ham waren knapperig en lekker.

Tips en verbeterpunten:
De cocktail van bietensap was vies. Niemand van ons 10 en vond het lekker. Kon wel bedorven zijn. 2 soorten thee groen en earl grey is mager. Verse munt, verse kruiden of bloemen past beter in 2019. De sandwiches waren taai van oude koude toast. De bouillon was lauw met rauwe fijngemalen soepgroente wat geen geheel vormde. De terrine met zoet was ook geen vers gebak en ook niet zelfgemaakt of van goede patissier. Alles was gewoon matige kwaliteit en niet vers. Zorg voor vers afgebakken broodjes, bak zelf brownie of cupcake, cocktail van bietjes kan heerlijk zijn met vers bietensap. De keuken liet het afweten..heel jammer. Man komt al jaren bij jullue voor zijn werk en is goede kwaliteit gewend.

Ard uit: Tilburg

14-01-2019

pia uit: tilburg

11-01-2019

Reden bezoek: borrel

Erwin uit: Tilburg

03-01-2019

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Rian uit: Tilburg

28-12-2018

mooi aangekleed voor Kerst
prettig dat we ook een gastvrouw kregen