Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

8,4
705 beoordelingen
  • Offerte en contact 8,4
  • Ontvangst 8,4
  • Gastvrijheid medewerkers 8,5
  • Ruimte en faciliteiten 8,4
  • Comfort (temperatuur/netheid) 8,4
  • Sfeer en aankleding 8,3
  • Culinair 8,5
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8,2
1 t/m 10 van 705 beoordelingen

J. uit: Tilburg

14-07-2018
8,4

Ik ben: Vaker te gast geweest

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: feestavond

Positieve ervaring:
Offerte en rekening sluit goed op elkaar aan. Voorbespreking prima in orde. Wat besproken werd meteen schriftelijk bevestigd

Tips en verbeterpunten:
De Ofyr stond te dichtbij de gasten waardoor de warmte uitstraling groot was.

D. uit: Oisterwijk

13-07-2018
10

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Ine uit: Tilburg

12-07-2018
8,6

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
Personeel denkt mee, stelde voor om zowel buiten als binnen te dekken voor ons. Lekker eten, mooi opgediend.

Tips en verbeterpunten:
Leuke ontvangst maar jammer dat er niemand was om het "af te sluiten"toen we weggingen. Was een beetje kaal en voelde raar aan.

Gerard uit: Kapellen Belgie

11-07-2018
9,3

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
Fantastisch personeel.
Marieke, Rosalie, Tamara. geweldig
Eten was Prima.
Hotelkamers en ontbijt goed.
Prima locatie en de volgende dag een mooie golfbaan
Aantrekkelijk arrangement

Tips en verbeterpunten:
Jammer dat zaken niet op elkaar zijn afgestemd.
De Horecarekening na ons diner op maandagavond kon niet verdeeld worden over onze kamerrekening.
De rekening was zelfs niet beschikbaar op dinsdagmorgen. Is nog steeds niet nagestuurd.
Een bestelling van lunchpakketjes voor de golf op prise d'eau moet geregeld worden via de hotelreceptie die aangaven dat nog nooit eerder te hebben verzorgd.
Correspondentie om het een en ander te regelen komt van verschillende mensen die duidelijk elkaars mail niet hebben gelezen. Vragen over creditkaart gegevens per mail vind ik onveilig en dus niet verstandig.
Douchen in een gladde badkuip is voor oudere mensen levensgevaarlijk.

A uit: Ulvenhout

11-07-2018
9,6

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: relatie-evenement

Positieve ervaring:
Zeer prettige ontvangst en een grote gastvrijheid. Medewerkers deden alles om het evenement te laten slagen.

Tips en verbeterpunten:
Geen

Angela uit: Zutphen

25-06-2018
8,6

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: overnachting

I. uit: Tilburg

12-06-2018
8,0

Ik ben: Vaker te gast geweest

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: vergadering

Positieve ervaring:
Contacten tijdens het reserveren, de ontvangst en de locatie

Tips en verbeterpunten:
Jammer dat er geen koffie en thee klaar stond tijdens de vergadering. Een deelnemer was door file 20 minuten later en voor haar was er geen koffie en thee.

Tessa uit: Uden

11-06-2018
7,5

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: high tea

Positieve ervaring:
Het zag er prachtig uit en de high tea was over het algemeen goed verzorgd.

Tips en verbeterpunten:
Geen vriendelijk ontvangst, gastvrouw was niet erg vrolijk. Hightea van 14.00 tot 17.00 lekker, niet alle gerechten waren even toegankelijk. Van 17.00 tot .... hadden we de mogelijkheid tot naborrelen. Helaas is er in 1.5 uur tijd niemand geweest om te vragen of we wat te drinken wilde, toen maar vertrokken en thuis een fles wijn open getrokken.

Ingrid uit: Stein

29-05-2018
8,6

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: catering

kasja uit: tilburg

29-05-2018
9,0

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: bruiloft