Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

7,3

Reden bezoek: bruiloft

Culinair tot volle tevredenheid

Tips en verbeterpunten:
Gastvrouw was matig, mede door geringe bezettingen bar en restaurant.
Gastvrouw was niet op de hoogte van de afspraken

Eveline uit: Tilburg

13-11-2019
7,8

Reden bezoek: high tea

Positieve ervaring:
we waren met een groep van 13 personen, degenen die ik nog gesproken heb waren al-met-al positief over het diner en locatie

Tips en verbeterpunten:
persoonlijk vond ik de verlichting op een of andere manier niet prettig (Haardkamer), kan wat "knusser" .
de tafel is erg breed- gesprek met 'overkant' lastig. we hebben gewisseld van plaatsen, daardoor was dat niet zo'n probleem.

Inge uit: Geldrop

11-11-2019

Reden bezoek: diploma-uitreiking

Positieve ervaring:
Zeer prettige ontvangst, medewerkers serveerden op zeer prettige manier uit. Vriendelijk, rustig op achtergrond.

Alissa uit: Tilburg

11-11-2019
9,8

Reden bezoek: bruiloft

Positieve ervaring:
Het heeft alle verwachtingen overtroffen. Wij kijken met een grote glimlach terug op de mooiste dag van ons leven.

Annelies uit: Breda

28-10-2019

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
Zeer positief en mooie entourage! Fijn dat je ook een vast tafelheer/dame hebt die je contactpersoon is.

Marc uit: LOON OP ZAND

28-10-2019

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
Zeer grote complimenten aan de gastvrouw van vanavond (russische dame naar later bleek)! Mede door haar aandacht en warme persoonlijkheid is de avond een succes geworden.

Neen

Karin uit: Tilburg

25-10-2019

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
Prima locatie, vooral wanneer je zoals wij van de buren afkomen. Locatie CZ in de Warande. Leuk ontvangen en goed samengesteld verrassingsmenu waarbij rekening is gehouden met alle dieetwensen.

Tips en verbeterpunten:
Tijdens het hoofdgerecht werd geen drankjes aangeboden. Een gemiste kans om een lekkere wijn aan te bevelen. Na het diner werd de ene kant van de tafel wel gevraagd om nog bij te schenken maar de andere kant van de tafel (lege glazen) niet! Bij het einde van het diner/ afscheid heb ik wel gemeld of ik nog iets moest tekenen. Dat was niet het geval want ze hadden mijn gegevens maar vervolgens hebben we niemand meer gezien toen we opstonden en naar de garderobe liepen. Dus om het personeel te bedanken of te groeten en dat we de jassen niet kregen was iets wat ik niet gewend ben bij Auberge.

Ilse

24-10-2019

Reden bezoek: relatie-evenement

Positieve ervaring:
Ontzettend vriendelijk en attent personeel.

Tips en verbeterpunten:
Omgang met personeel door leidinggevende is niet altijd even hartelijk en voor de gasten te horen.

F uit: Eindhoven

22-10-2019

Reden bezoek: high tea

Positieve ervaring:
Fantastische team. Vanaf het eerste contact tot aan het feest tot in de puntjes verzorgd. Ik had diverse aanpassingen door bepaalde dieetwensen, dit was allemaal geen probleem. Ook het contact was altijd zeer keurig en uitstekend.
Kwaliteit en uitvoering ook helemaal perfect. Ik raad de locatie, kwaliteit, contact, aankleding helemaal aan als je hier een feestje wilt geven. Ik kom zeker terug en ook een zeer prettige ambiance mede door de gastvrijheid. Helemaal top dus!

Katrien uit: Pelt Belgie

21-10-2019