Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,2

Diana uit: Tilburg

24-04-2019

Positieve ervaring:
Personeel was betrokken en erg gastvrij. Aankleding van de zaal was mooi. Voor de aanvang van het feest werd ons nog gevraagd hoe we alle verlichting ingesteld wilden hebben. En de hapjes waren bijzonder goed.

Tips en verbeterpunten:
Wij hadden een feest met een discotheek in de Tuinkamer. De akoestiek was niet zo goed. Maar dat is dan ook het enige minpuntje dat ik kan bedenken.

Ties uit: 's- Hertogenbosch

18-04-2019

Reden bezoek: training/ cursus

Leanne uit: Albany, NY, United States

16-04-2019

Reden bezoek: overnachting

Positieve ervaring:
It was a beautiful hotel, lovely room, wonderful service in all experiences.

Tips en verbeterpunten:
Having some means to check out very early in the morning. (I was unable to finalize my check out process before I left in the very early morning at 5:30am)

15-04-2019
8,1

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
Prettige ontvangst voor onze zondagse lunch, goede service (op één onervaren persoon na) en goede prijs/kwaliteit voor de lunch.

Tips en verbeterpunten:
Gasten bij de bar nogal luidruchtig - deur van onze ruimte hebben we zelf gesloten. Misschien zou de bar op een andere (lichtere) plek gesitueerd kunnen worden?

Jüta uit: Tilburg

10-04-2019

Positieve ervaring:
De heer Wijdemans en zijn team hebben voor een fantastische avond gezorgd!

lyda uit: Oisterwijk

04-04-2019

Positieve ervaring:
We hebben als tuinclub onder leiding van een stadsgids een bezoek gebracht aan het Sterrenbos De Oude Warande. en daarna geluncht in de Grotto bij Auberge de Bonheur

Maurice uit: Hulten

01-04-2019

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Het eten, 7-gangs verrasssingsdiner, zeer smaakvol en mooi opgemaakt

Tips en verbeterpunten:
bediening was rommelig, wijnarrangement was niet "top", niet pro-actief met aanbieden drank,
bediening zeer wisselend, uitleg bij gerechten en wijn wat stuntelig

guus koevoets

13-03-2019

Kathrin uit: Den Haag

03-03-2019

Reden bezoek: overnachting

Positieve ervaring:
Tip! Boek een arrangement met diner en overnachting! We (7 dames) hadden een arrangement met overnachting, diner en golf. WOW! Ik ben reisagent en heb enig vergelijkingsmateriaal maar ik heb nog nooit een dusdanige prijs-/kwaliteitverhouding mee gemaakt als hier en dat is positief bedoeld. Ontvangst in zowel hotel als ook restaurant zeer gastvrij. Kamers: top! Alles is er, zelfs koffie-/theefaciliteiten, een minibar (voor wie wil), fijn bed met goede leeslampen, raam wat helemaal open kon, schoon en ik persoonlijk vond de inrichting ook erg leuk! Het diner: eigenlijk kom je woorden te kort: we hadden een 4-gangen diner plus amuses en dat was echt fantastisch! Zeer culinair! Hadden we niet verwacht, we dachten we krijgen een 'standaard' menu maar nee hoor: het was zalig, super lekker en verrassend! Wat een feest. Wijnarrangement erbij voor - vonden wij - een zeer schappelijke prijs. Ontbijt: het ontbrak ons aan niks, veel lokale, lekkere producten. Personeel heel vriendelijk. Ik heb hier al eerder gasten geboekt die zeer tevreden waren, nu heb ik het zelf ervaren en ik ga jullie zeker aanbevelen. AANRADER!

Tips en verbeterpunten:
Kan ik zo snel niet te bedenken. Houd dit niveau vooral aan :)

Kayleigh uit: Veldhoven

25-02-2019
9,5

Reden bezoek: training/ cursus

Positieve ervaring:
Super personeel goed geholpen en perfecte lunch. Ik ken Mitch uit de netwerkclub en is precies wat hij omschreef dus echt super!

Tips en verbeterpunten:
De haardkamer is wat donker aangezien de beamer voor de raam hangt. Voor de rest niets op aan te merken echt top.