Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

Reden bezoek: anders

Jacques uit: Tilburg

18-12-2018

Positieve ervaring:
We hebben de “haardkamer” gebruikt voor lunckoverleg met onze rallycommissie . Ideale ruimte hiervoor. Heerlijke lunch van kleine kaart. Veel ruimte en rust. Altijd probleemloos parkeren. Gastvrij team. Aanrader maar niet voor de eerste maandag van de maand. Dan zitten wij er....👍

Tips en verbeterpunten:
Zou het zo niet weten. Altijd goed. Misschien nog een keer kijken naar de kleine kaart. Maandelijkse vrrrassing....

Zoja uit: Den haag

17-12-2018
7,8

Reden bezoek: feestavond

Positieve ervaring:
Vriendelijk bedienend lezingen. Het glas prosecco vanwege jullie award voor gastvrijheid.

Tips en verbeterpunten:
De ontvangst! De receptie begreep niet gelijk wie wij waren. Daarnaast had ik wel verwacht na alle email en telefonische contacten met de accountmanager door haar te worden ontvangen.
Vwb het ontbijt : de gebakken spek was op een er was niets meer voorradig. Dat was jammer!

Heleen

17-12-2018
6,3

Reden bezoek: vergadering

aardige staf

Tips en verbeterpunten:
helaas toch een wat kritische reactie, met name omdat ons vergaderzaaltje vlak naast de bar was gelegen waar een vrij luidruchtige groep heren zat te eten. Ondanks herhaald verzoek bleef bediening gebruik maken van de deur die direct naar de bar ging, ipv andere deur, daardoor veel overlast van geluid. Bediening hield niet zo goed in de gaten wie er bij ons aanschoof en vergat soms een drankje, gaf geen uitleg bij wat er geserveerd werd. De keus voor boterhammen en smoothy vond ik niet passen bij het tijdstip (19.00 uur)

Ik ben: Vaste gast

Reden bezoek: vergadering

Positieve ervaring:
wij komen tweewekelijks met onze businessclub bij Auberge du Bonheur ontbijten. Zowel de ruimte die wij gebruiken als de kwaliteit van het ontbijt zijn erg goed te noemen. Kortom, een aanrader

Tips en verbeterpunten:
Bewegwijzering vanaf de parkeerplaats kan verbeterd worden

Gerard uit: Diessen

Reden bezoek: bruiloft

Positieve ervaring:
Alle genodigden hebben een zeer positieve beleving en indruk van auberge du bonheur en de de feestelijke lunch.

neen

Peter uit: Goirle

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
Een hele geslaagde avond. Iedereen heeft genoten.

Marielle

26-11-2018
7,5

Tips en verbeterpunten:
Ik vond het verrassingsmenu saai en kleurloos op het bord liggen en hoenderfilet niet mals. Menu viel tegen.

Joris uit: Berkel Enschot

26-11-2018

Ik ben: Vaste gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
Ontzettend verrast door de creatieve invulling die jullie gaven aan ons Marokkaanse ontbijt.

Marthe uit: Lage Mierde

19-11-2018
7,1

Ik ben: Eerste keer te gast

Reden bezoek: relatie-evenement

Positieve ervaring:
Ontvangstbordje was leuk; je voelt je welkom, je weet dat er op je gerekend wordt.

Geen persoonlijke ontvangst.
De 3 medewerkers die wij zagen waren ergggg druk.

Het duurde best lang voor iedereen z’n koffie/thee had, de eersten wilden wachten op de laatsten en moesten best even wachten.

Jammer dat we zelf moesten vragen of het gebak nog kwam. Er was niemand die ons daar duidelijkheid over verschafte.
Tip: breng koffie/thee en gebak tegelijk. Met meerderen geserveerd zodat het vlotter gebracht wordt.