Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

16-11-2018

Ik ben: Vaste gast

Reden bezoek: presentatie/ lezing

Positieve ervaring:
Vriendelijke ontvangst snelle bediening zeer goed verzorgde lunch

erik

13-11-2018
7,8

Reden bezoek: (sportieve) teambuilding

Positieve ervaring:
Wat opviel was de zeer persoonlijke aandacht van het personeel, we kregen ook nog een apart glaasje "bubbels" heel leuk!

Tips en verbeterpunten:
Bij de receptie en inchecken is met veel mensen tegelijkertijd niet heel handig, er staan dan veel mensen te wachten terwijl er andere gasten in en uitlopen, de tassen in de weg staan etc. De receptie anders indelen of wat meer ruimte hiervoor in de lay-out van inchecken en doorlopen zou handiger zijn.

Margitte uit: Amsterdam

12-11-2018

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
Heel hartelijk dank Maura voor alle hulp! Iedereen heeft heerlijk geluncht en enthousiast over de locatie (mn het behang viel in goede aarde) :-)

Noor uit: Tilburg

08-11-2018
6,9

Positieve ervaring:
Leuk dat chef kok zelf de eerste gang mee uitgeserveerd heeft.

Tips en verbeterpunten:
Als glas leeg is (vooral bij de bar) actief vragen naar nieuwe behoefte. Bij vertrek, is het leuk als iemand nog goededag zegt (niemand gezien, zelf jassen uit garderobe gehaald)

f uit: helvoirt

07-11-2018
7,9

Reden bezoek: relatie-evenement

Positieve ervaring:
correcte houding personeel bij het tussen de presentatie dor vertellen van de gerechten. heel mooi

Arie en Christel uit: Tilburg

05-11-2018
7,1

Positieve ervaring:
We hebben met een fijn gezelschap heel knus gegeten in de Haardkamer. Bediening was vriendelijk en netjes.

Tips en verbeterpunten:
Ons verrassing diner met onze bruiloft (18-12-2015) was super. Ook genoten we met z'n tweetjes 1,5 jaar geleden van het 6-gangen verrassingsmenu. Door deze ervaringen viel het ons daarom helaas afgelopen zaterdag erg tegen. Culinair kunnen we het niet echt noemen. Twee kleine broodjes voor 9 personen is weinig. Ook werd dit keer de wijn niet bijgeschonken. Het eten was niet slecht maar staat niet in verhouding tot de prijs.

Maarten

05-11-2018
8,1

Reden bezoek: diploma-uitreiking

Positieve ervaring:
goed vooraf ingelicht en geholpen, tuinkamer wa sleuke zaal en ceviche en soto ajam waren zeer lekker

Tips en verbeterpunten:
het was wat koud in de ruimte

Lars uit: Breda

01-11-2018

Reden bezoek: vergadering

Positieve ervaring:
wij hadden een diner met aansluitend vergadering. Was zeer goed verzorgd.

Lisette uit: Eindhoven

01-11-2018

Reden bezoek: vergadering

Positieve ervaring:
mooie, nette locatie. Rustig kunnen vergaderen, lekker geslapen en gegeten. Kortom er stond ons niks in de weg om een goede 2 daagse te houden.

Tips en verbeterpunten:
De zaal kon niet op slot. Dat was niet prettig. Je kunt dat echt niet aan het toeval overlaten tegenwoordig.

Familie uit: Tilburg

29-10-2018

Positieve ervaring:
Topavond gehad. We hadden gekozen voor het suprising 7 dinners. Heel goed bevallen!