Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,1

marianne uit: goirle

12-07-2015

Positieve ervaring:
we waren allemaal heel enthousiast, gezellig en ontzettend lekker gegeten

ik weet niets te noemen

Hanneke uit: Tilburg

02-07-2015
8,1

Reden bezoek: vergadering

Positieve ervaring:
Wij vinden het erg leuk dat in de vier jaargetijden mensen met een verstandelijke beperking werken. Een mooie werkplek en leerschool.

Tips en verbeterpunten:
De losse thee in potjes is wat lastig tijdens een vergadering. De theedoos neemt veel ruimte in beslag op tafel en het bereiden van de thee is best omslachtig, vooral als je tijdens de vergadering een nieuw kopje thee wilt inschenken.

Ine uit: Elburg

30-06-2015

Reden bezoek: bruiloft

Positieve ervaring:
Prachtige locatie, culinair top, fris en heel vriendelijk personeel. Professionele voorbesprekingen/ contact en duidelijke offerte. Heel klantvriendelijk. Goede samenwerking tijdens het feest. Vragen en opmerkingen worden gehoord en daar wordt dan ook vriendelijk naar gehandeld.

Tips en verbeterpunten:
Meer bedienend personeel zodat er gestroomlijnder aan de verwachtingen voldaan kan worden. Zodat er meer oog voor details kan zijn.
Bij grotere gezelschappen niet de prachtige theedozen gebruiken. Te omslachtig.kost teveel tijd.

Anita uit: Tilburg

19-06-2015

Reden bezoek: receptie

Positieve ervaring:
Ik vond de bediening door de mensen van Prins Heerlijk heel erg enthousiast, ze liepen helemaal te stralen.
Hele mooie locatie, fijne ontvangst, prima geregeld. Ook heel attent dat Nicky nog even langskwam om een handje te schudden en te informeren of alles naar wens was.

Tips en verbeterpunten:
De hapjes waren heel lekker, goede mix van luxe hapjes en bittergarnituur, maar men had er wat vaker mee rond mogen gaan.
2 hapjes en 2 borrelhapjes per persoon bleek wat weinig uit de reacties van collega's.

Frank uit: Tilburg

07-06-2015
7,8

Reden bezoek: feestavond

Positieve ervaring:
Prachtige locatie, goede bediening.
Er was ruim voldoende te eten.

Tips en verbeterpunten:
Bij buffet te lange wachtrij. Had voorkomen kunnen worden door 2 buffettafels te creëren.
Quiches leken niet gaar, vloeibaar van binnen en niet geweldig lekker, terwijl dat voor de vegetariërs het hoofdgerecht was.
Op het toetje zou 31 worden vermeld, dat hebben we niet teruggezien.

Ria uit: Tilburg

Reden bezoek: high tea

Irene uit: Tilburg

04-03-2015

Positieve ervaring:
hele vriendelijke medewerksters, prachtige locatie, heerlijke lunch en diëten, geweldige ontvangst voor de kinderen, alle ruimte voor de kleintjes, vriendelijke samenwerking met gastvrouw. een dikke 10

Tips en verbeterpunten:
ruimte werd onderbroken door de statafels daardoor leken de zitplaatsen ap art van het geheel.(voorstel:statafels iets naar de zijkant)
1 medewerker meer.: Gebruikt servies bleef lang op tafels. Lunch gerechten eerder na elkaar, drankje was dan ook eerder geserveerd. Gasten waren al aan het weggaan.