Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

13-11-2018
7,8

Reden bezoek: (sportieve) teambuilding

Positieve ervaring:
Wat opviel was de zeer persoonlijke aandacht van het personeel, we kregen ook nog een apart glaasje "bubbels" heel leuk!

Tips en verbeterpunten:
Bij de receptie en inchecken is met veel mensen tegelijkertijd niet heel handig, er staan dan veel mensen te wachten terwijl er andere gasten in en uitlopen, de tassen in de weg staan etc. De receptie anders indelen of wat meer ruimte hiervoor in de lay-out van inchecken en doorlopen zou handiger zijn.

Luc uit: Tilburg

12-11-2018

Locatie: Faculty Club

Positieve ervaring:
Erg fijne service vanuit het personeel, eten was van goede kwaliteit en men heeft nooit te lang hoeven wachten op drankjes. Dankuwel!

Margitte uit: Amsterdam

12-11-2018

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
Heel hartelijk dank Maura voor alle hulp! Iedereen heeft heerlijk geluncht en enthousiast over de locatie (mn het behang viel in goede aarde) :-)

Noor uit: Tilburg

08-11-2018
6,9

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
Leuk dat chef kok zelf de eerste gang mee uitgeserveerd heeft.

Tips en verbeterpunten:
Als glas leeg is (vooral bij de bar) actief vragen naar nieuwe behoefte. Bij vertrek, is het leuk als iemand nog goededag zegt (niemand gezien, zelf jassen uit garderobe gehaald)

Annuska uit: Zeist

Locatie: Faculty Club

Positieve ervaring:
Juiste timing, menu afgestemd op seizoensaanbod.

Tips en verbeterpunten:
Wij zouden de volgende keer voor ronde tafels willen kiezen, die is voor de onderlinge communicatie aan tafel beter, bovendien voorkomt dit lege plekken bij late afmelders.

f uit: helvoirt

7,9

Positieve ervaring:
correcte houding personeel bij het tussen de presentatie dor vertellen van de gerechten. heel mooi

Diederik uit: Tilburg

7,9

Locatie: Koning Willem II Stadion

Reden bezoek: training/ cursus

Contact met Jodie de Bok

Arie en Christel uit: Tilburg

7,1

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
We hebben met een fijn gezelschap heel knus gegeten in de Haardkamer. Bediening was vriendelijk en netjes.

Tips en verbeterpunten:
Ons verrassing diner met onze bruiloft (18-12-2015) was super. Ook genoten we met z'n tweetjes 1,5 jaar geleden van het 6-gangen verrassingsmenu. Door deze ervaringen viel het ons daarom helaas afgelopen zaterdag erg tegen. Culinair kunnen we het niet echt noemen. Twee kleine broodjes voor 9 personen is weinig. Ook werd dit keer de wijn niet bijgeschonken. Het eten was niet slecht maar staat niet in verhouding tot de prijs.

Patricia uit: Tilburg

Locatie: Koning Willem II Stadion

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
deelnemers oefening waren erg te spreken van de goede ontvangst en service. catering was lekker en netjes verzorgd. faciliteiten uitstekend. Wij kijken terug op een zeer geslaagde oefening, mede door jullie ondersteuning in de randvoorwaarden. Dank hiervoor!!

Maarten

8,1

Reden bezoek: diploma-uitreiking

Positieve ervaring:
goed vooraf ingelicht en geholpen, tuinkamer wa sleuke zaal en ceviche en soto ajam waren zeer lekker

Tips en verbeterpunten:
het was wat koud in de ruimte