Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

Carin uit: Tilburg

Locatie: Hilvaria Studio’s

Reden bezoek: training/ cursus

Tips en verbeterpunten:
Een spray op de toiletten. Geeft de bezoeker wat prettiger gevoel. Ook degene die volgt.

De vloer in de ruimte (regiekamer) ziet er wat smoezelig uit, was zeker wel schoongemaakt maar veel vlekken op de vloer.

Het was ondanks dat verwarming aanstond nog behoorlijk fris in dd ruimte. Sommige deelnemers maakten daar opmerking over. Comfortabele temperatuur is belangrijk.

Goof uit: Tilburg

15-05-2019
9,5

Reden bezoek: bruiloft

Positieve ervaring:
Peter Paul was de party manager en hij verdient een dikke 10!! Alles perfect geregeld op de dag en er waren een paar kleine verzoekjes, waar meteen goed op werd geanticipeerd. We hebben echt een TOP dag gehad en al onze gasten waren super enthousiast, ook over het eten (we hadden voor 'street food' gekozen).

Tips en verbeterpunten:
enig minpuntje was dat de skybox waar we aten iets te klein was voor ons gezelschap maar gelukkig werd daar ook op geanticipeerd en mochten we gebruik maken van een gedeelte buiten de skybox waar ook tafels en stoelen stonden.

Leontien uit: Ravels

Locatie: Faculty Club

Reden bezoek: borrel

Positieve ervaring:
Prachtige lokatie, lekker eten, gastvrij!

Tips en verbeterpunten:
Soms mag het bedienend personeel iets allerter zijn bij gasten die arriveren (welkomstdrankje)

Amy uit: Eindhoven

Reden bezoek: bruiloft

Positieve ervaring:
Als het goed is was Jiska onze gastvrouw. Zij had alles perfect geregeld, het had niet beter gekund. Ook de dames achter de bar hebben het geweldig gedaan. De gasten waren ook vol lof over alles. Dank jullie wel!

Ankie uit: TILBURG

Reden bezoek: congres

Positieve ervaring:
meedenken door locatie, gastvrije medewerkers, heerlijke hapjes, mooie zaal, alles netjes en volgens afspraak, top!

Tips en verbeterpunten:
er bleken minder stoelen te staan dan was aangegeven (maar dat werd ook weer keurig opgelost)

Angeline uit: Tilburg

13-05-2019

Reden bezoek: overnachting

Positieve ervaring:
We kregen wijn, chocolade, nootjes en water van het huis. En de kamer was versierd met rozenblaadjes (uiteindelijk)

Tips en verbeterpunten:
Bij aankomst (na onze bruiloft in het Willem II stadion, ook door jullie verzorgd en dat was een dikke 10!) feliciteerden de 2 medewerkers bij de receptie ons niet eens en de door ons gereserveerde kamer bleek per ongeluk aan iemand anders te zijn gegeven... Uiteindelijk een mooie grote kamer gekregen (helaas zonder bad maar wel met dakterras wat heel fijn was want we hadden late uit check dus zondag heerlijk in de zon gezeten). Uitgebreid ontbijt in het restaurant en we mochten van de medewerkster een heel dienblad eten mee nemen voor de lunch toen ze hoorde dat we getrouwd waren en een late uit check hadden. Maar de laatste dingen zijn dus positief.

ad uit: grootegast

29-04-2019

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
geweldig gegeten met zeer goede en vriendelijke bediening

Willem uit: Goirle

28-04-2019