Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

• Prijs-kwaliteitverhouding 8,1

Elise uit: Tilburg

21-01-2019

Locatie: Villa de vier jaargetijden

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

19-01-2019
8,5

Locatie: Villa de vier jaargetijden

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
Vriendelijk personeel. Het was erg rustig. Niemand vond het een punt als kinderen af en toe op de gang liepen. Eigen kamer. Prachtige locatie en entourage. Behulpzame bediening.

Tips en verbeterpunten:
Iets proactiever t.a.v. bijvullen van het brood. Pastasalade was op en kon niet worden aangevuld. Niet helemaal duidelijk hoe het zat t.a.v. de inbegrepen drankjes. Dacht dat die op tafel aanwezig zouden zijn, maar deze konden ook worden besteld. Op zich ok, maar daardoor niet helemaal duidelijk wat wel/niet in prijs inbegrepen is.

Jan uit: Tilburg

Ik ben: Vaste gast

Reden bezoek: borrel

Geen

Geen

Jacqueline uit: Helvoirt

Reden bezoek: high tea

Positieve ervaring:
Vriendelijke en accurate afspraken, werd echt meegedacht heel fijn. Ook fjne ontvangst, prima bediening, prachtige plek in de serre met kachel. Kroepoek met walnoothummus lekker. De bruine broodjes met ham waren knapperig en lekker.

Tips en verbeterpunten:
De cocktail van bietensap was vies. Niemand van ons 10 en vond het lekker. Kon wel bedorven zijn. 2 soorten thee groen en earl grey is mager. Verse munt, verse kruiden of bloemen past beter in 2019. De sandwiches waren taai van oude koude toast. De bouillon was lauw met rauwe fijngemalen soepgroente wat geen geheel vormde. De terrine met zoet was ook geen vers gebak en ook niet zelfgemaakt of van goede patissier. Alles was gewoon matige kwaliteit en niet vers. Zorg voor vers afgebakken broodjes, bak zelf brownie of cupcake, cocktail van bietjes kan heerlijk zijn met vers bietensap. De keuken liet het afweten..heel jammer. Man komt al jaren bij jullue voor zijn werk en is goede kwaliteit gewend.

Ard uit: Tilburg

Reden bezoek: borrel

Erwin uit: Tilburg

03-01-2019

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Rian uit: Tilburg

28-12-2018

Reden bezoek: feestavond

mooi aangekleed voor Kerst
prettig dat we ook een gastvrouw kregen

Annelies uit: Tilburg

24-12-2018

Reden bezoek: kerst

Positieve ervaring:
Leuke locatie om een (Kerst)borrel met collega's te organiseren.

Tips en verbeterpunten:
Bij binnenkomst met thee/koffie/water en wat lekkers erbij had de lekkernij beter op de tafel van het drinken neergezet worden i.p.v. op de bar.