Beoordelingen Bonheur Horeca Groep

8,3
1768 beoordelingen
  • Offerte en contact 8,3
  • Ontvangst 8,3
  • Gastvrijheid medewerkers 8,5
  • Ruimte en faciliteiten 8,3
  • Comfort (temperatuur/netheid) 8,2
  • Sfeer en aankleding 8,2
  • Culinair 8,3
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8,1
1 t/m 10 van 1768 beoordelingen

Noortje uit: Tilburg

18-07-2018
10

Ik ben: Vaker te gast geweest

Locatie: Villa de vier jaargetijden

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Jan uit: Tilburg

16-07-2018
8,4

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Villa de vier jaargetijden

Reden bezoek: high tea

Positieve ervaring:
Goede ontvangst, nette en goede bediening en eventuele vragen en opmerkingen werden ter harte genomen. Alles naar wens.

J. uit: Tilburg

14-07-2018
8,4

Ik ben: Vaker te gast geweest

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: feestavond

Positieve ervaring:
Offerte en rekening sluit goed op elkaar aan. Voorbespreking prima in orde. Wat besproken werd meteen schriftelijk bevestigd

Tips en verbeterpunten:
De Ofyr stond te dichtbij de gasten waardoor de warmte uitstraling groot was.

D. uit: Oisterwijk

13-07-2018
10

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Ine uit: Tilburg

12-07-2018
8,6

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: culinair (ontbijt, lunch, diner)

Positieve ervaring:
Personeel denkt mee, stelde voor om zowel buiten als binnen te dekken voor ons. Lekker eten, mooi opgediend.

Tips en verbeterpunten:
Leuke ontvangst maar jammer dat er niemand was om het "af te sluiten"toen we weggingen. Was een beetje kaal en voelde raar aan.

Gerard uit: Kapellen Belgie

11-07-2018
9,3

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
Fantastisch personeel.
Marieke, Rosalie, Tamara. geweldig
Eten was Prima.
Hotelkamers en ontbijt goed.
Prima locatie en de volgende dag een mooie golfbaan
Aantrekkelijk arrangement

Tips en verbeterpunten:
Jammer dat zaken niet op elkaar zijn afgestemd.
De Horecarekening na ons diner op maandagavond kon niet verdeeld worden over onze kamerrekening.
De rekening was zelfs niet beschikbaar op dinsdagmorgen. Is nog steeds niet nagestuurd.
Een bestelling van lunchpakketjes voor de golf op prise d'eau moet geregeld worden via de hotelreceptie die aangaven dat nog nooit eerder te hebben verzorgd.
Correspondentie om het een en ander te regelen komt van verschillende mensen die duidelijk elkaars mail niet hebben gelezen. Vragen over creditkaart gegevens per mail vind ik onveilig en dus niet verstandig.
Douchen in een gladde badkuip is voor oudere mensen levensgevaarlijk.

A uit: Ulvenhout

11-07-2018
9,6

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Auberge du Bonheur

Reden bezoek: relatie-evenement

Positieve ervaring:
Zeer prettige ontvangst en een grote gastvrijheid. Medewerkers deden alles om het evenement te laten slagen.

Tips en verbeterpunten:
Geen

Sacha uit: Breda

10-07-2018
9,0

Ik ben: Vaste gast

Locatie: Koning Willem II Stadion

Reden bezoek: diploma-uitreiking

Ria uit: Tilburg

09-07-2018
7,6

Ik ben: Eerste keer te gast

Locatie: Faculty Club

Reden bezoek: anders

Positieve ervaring:
Grand Café Esplanade is een unieke lokatie, sfeervol en flexibel. Mooi terras en in de luwte van de stad.
Keurig verzorgd

Tips en verbeterpunten:
de veelheid van het aantal contact personen is m.i een minpunt omdat telkens duidelijk moet worden verteld wat al wel of niet is afgesproken. zeker ook omdat de e-mail adressen met de naam van de medewerker begint in plaats van bijv; bonheurgroep@.....

Alexandra uit: Tilburg

09-07-2018
9,0

Ik ben: Vaker te gast geweest

Locatie: Willem II meetingpoint Tilburg

Reden bezoek: (sportieve) teambuilding