Beoordelingen BonGo Solar BV

• Kwaliteit 8,6
  • Snelheid/ levertijd 8,6

De heer uit: Lelystad

22-04-2019

Nu een maand de zonnepanelen en het werkt fantastisch.
Prettige en vakkundige installateurs.

Kortom Bongo_Solar helemaal blij en super bedankt!

De heer uit: Steenbergen

22-04-2019
6,6

keurig gewerkt door beleefde mensen

Mevrouw uit: Dordrecht

20-04-2019
7,3

Door goed overleg kunnen we nu meer tevreden zijn. Het is fijn dat er geluisterd wordt naar wat de klant zegt. Het advies, offerte is goed op maat gemaakt.
De zonnepanelen werken prima.
Het uitlezen van de omvormer is goed te doen.
Gelukkig hebben we ook een goede afwikkeling gekregen na de moeiten die we hadden.

De heer uit: Spaarndam

20-04-2019
7,8

Voortraject prima verlopen. Monteurs prima werk geleverd.
Installatie werkt volgens mij prima. Vanaf dat de App beschikbaar is een opbrengst van gemiddeld 17kwh per dag. Dit gaat over de periode 15 april 2019 tm 19 april.
Communicatie met Bongo na installatie liep stroever. Ik had nog een aantal vragen over de app en de omvormer en hoe ik gegevens moest lezen. Afspraken over terugbellen worden niet serieus genomen.

Mevrouw uit: Dordrecht

5,5

De zonnepanelen werken.
Er wordt stroom aangeleverd. Hierdoor verminderen onze kosten.
Er werd door de verantwoordelijke monteur door gewerkt totdat het systeem werkte.

De heer uit: Nieuwegein

18-04-2019

Goede snelle levering, vakkundige installateurs. Alles wordt zeer netjes, in overleg, professioneel geplaatst en weggewerkt. Omvormer wordt compleet geïnstalleerd en in werking gesteld en uitgelegd. Mooie overzichtelijke app voor de opbrengst. Laat die zon nu maar schijnen.....!!

De heer uit: Den dolder

7,7

Fijn bedrijf doen goed hun best.we waren niet tevreden met de afwerking van de zonnepanelen op de garage.ze hebben dat goed verholpen.Ze denken goed met je mee.Prijs is goed,materialen ook. En heel leuk ,we kregen een waardecheck twv 500 euro voor een kunstwerk.Daar moesten we wel voor naar Hengelo (ov).

De heer uit: Hilversum

17-04-2019

Vriendelijke mensen, denken mee over klant wensen

uit: Hellevoetsluis

16-04-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding
Goede service en snelle levering

De heer uit: Elst

16-04-2019
9,7

Het gehele traject van advies , verkoop, werkvoorbereiding en installatie is zeer prettig verlopen. Vanaf het eerste contact was er vertrouwen dat Bongo Solar de juiste partij was voor de aanschaf en installatie van zonnepanelen. Eerlijk advies, een realistische prijs en alle contacten die zeer prettig zijn verlopen. Het installatieteam was top, alles werd goed met ons afgestemd en er werd meegedacht. De niet goed werkende Solar edge werd gelijk vervangen op persoonlijk initiatief van de installateur. Top bedrijf die ik graag aan iedereen kan aanbevelen