Beoordelingen BonGo Solar BV

• Kwaliteit 8,6
  • Snelheid/ levertijd 8,6

Mevrouw uit: Arnhem

15-12-2018

Prima traject van opmeten,levering en plaatsing

De heer uit: Arnhem

12-12-2018

In alle fases van de planning en uitvoering was Bongo Solar bereid uitleg te geven, vragen te beantwoorden en te voldoen aan mijn soms veranderende wensen. Alles is perfekt verlopen en veel sneller dan waarmee ik rekening had gehouden.

Voor de kwalitieit van het werk heb ik een 10 gegeven, hoewel dit eigenlijk pas na een paar maanden te beoordelen zou kunnen zijn. Echter het vakmanschap en gemak waarmee alles is uitgevoerd is aanleiding om te verwachten dat de kwaliteit niet te wensen zal overlaten.

De heer uit: Den haag

11-12-2018

Ik geef nooit een 10 maar bij dit bedrijf was alles goed perfect geregeld. Werd gecommuniceerd hoe laat de monteurs komen de monteurs namen de tijd voor uitleg. Alles werkte en moesten om 1700 uur nog dik 2 uur naar huis rijden. De panelen zijn netjes parallel aan mn dakkapel gelegd. Een detail maar zo belangrijk . Klasse

De heer uit: ARNHEM

11-12-2018

U kunt meteen merken dat u te maken heeft met mensen die weten waar ze het over hebben. Zoveel ervaring. Al met het mailen wordt u meteen duidelijk dat er flexibel en adequaat gecommuniceerd wordt. Alle facetten passeren de revue. U komt niet voor verrassingen te staan.

De heer uit: Zwolle

11-12-2018

Communicatie verloopt voortreffelijk. Snelle uitvoering van werkzaamheden. Vlotte opgave offerte. Offerte is duidelijk.

De heer uit: Den Helder

9,7

Aardige instalateurs, beetje " verlegen" wilden niet binnenkomen voor de koffie, wel in de garage. goede uitleg, netjes werk en alles in overleg, een aanrader voor een ieder die zonnepanelen wil plaatsen. accuraat, netjes en welgemanierd, vragen zelfs om een stofzuiger om de gang te doen als zij klaar zijn.

De heer uit: Den haag

9,5

Op afgesproken tijdstip komen. Werken goed door. Pas toen alles werkte afgerekend zonder aanbetaling. Nemen de tijd voor alle vragen.

De heer uit: Hoofddorp

07-12-2018
9,7

Installatie van zonnepanelen ging erg goed, het gebruik via de app Sens Portal is een zeer klantonvriendelijk in gebruik, Bongo Solar heeft alle moeite gedaan de app in het Nederlands te vertalen en bied alle hulp aan voor installatie, zelfs als zij langs moeten komen geven ze alle service, echt super.

Voor alle narigheid bieden ze ook nog een compensatiebon aan, de klant is nog koning bij Bongo Solar.
De keus van omvormer Goodwe is voor mij en ook voor Bongo Solar niet de juiste leverancier geweest, maar Bongo Solar probeert hier het beste van te maken.
Conclusie, ik beveel dit bedrijf aan bij nieuwe klanten, die de service en kwaliteit hoog in het vaandel hebben.

uit: Lutjebroek

06-12-2018
5,0

Snelle werkers goede vaklui.

De heer uit: Arnhem

06-12-2018