Beoordelingen Blijwin

• Inspelen op sfeer door DJ 9,4
  • Service en klantvriendelijkheid DJ 9,4

Familie uit: Bussum

25-01-2019

We hadden werkelijk een geweldig feest dankzij Blijwin. Het onder controle houden van 30 kinderen gaat hem supergoed af en iedereen doet lekker mee door de spelletjes.
Ontzettend bedankt!

Liane uit: Spijkenisse

25-01-2019

Dit was echt een fantastisch kinderfeestje. Super leuke sfeer. Erwin heeft moeiteloos 30 kids vermaakt. Nu een week na het feestje praten de kinderen er nog over. Dank je wel Erwin. Het was echt top! Een echte aanrader.

Marijke uit: Leiderdorp

25-01-2019

Wij hebben een hartstikke leuke wintermiddag gehad met ongeveer 100 personen, waarvan een gedeelte een verstandelijke handicap heeft. Iedereen heeft erg genoten van de leuke muziek en de gezellige sfeer.

Majelleke uit: Voorburg

25-01-2019

Niet alleen de kinderen hebben een fantastische middag gehad, maar de volwassene ook :)

Monique uit: Amsterdam

17-01-2019

Heel leuk orgineel feestje en wordt goed gekeken naar gedrag en sfeer kids!

Sander uit: Haarlem

9,8

Alle kinderen hebben het hele feest staan dansen. Onze zoon (en zijn vriendjes) vonden het het leukste feestje ooit!

René uit: Dronten

04-01-2019

Blijwin heeft bij ons regelmatig zijn kunsten vertoont.
Perfecte muziek keuze en zeer vriendelijk tegen de kids.

Alles wat er wordt aangevraagd is mogelijk, en anders mogelijk gemaakt door deze man.
De beste ervaring die we tot nu toe hebben mogen meemaken qua kinder DJ....... en kindervriend !!

Chapeau !!

Chris uit: Maasdijk

04-01-2019

Een geweldige kinderdj die goed weet in te gaan op de sfeer! Iemand die gebruik maakt van de leuke oude hits voor kids, maar ook zeker in het heden bezig is met zijn muziekkeuze.

roeland uit: leiden

04-01-2019

weet dat de jeugd tegenwoordig meer van boef en lil kleine is. En daar speelde je goed op in. Maar de echte kleintjes gingen altijd lekker dansen op kinderen voor kinderen, dd company en k3 enzo. dat kon iets meer had ik het gevoel. vdr verlichting top. veel complimenten van ouders sfeer was gezellig. gewoon een gezellige middag dus! en dat heb ik ook ervaren

Tiffany uit: Gouda

10-12-2018

De kinderen hebben een super leuk feest gehad. Echt een aanrader voor een kinderfeestje ze kunnen heerlijk dansen en lachen en spelletjes doen.