Beoordelingen Beukema Ongediertebestrijding

• Resultaat 9,6

Harmen uit: Almere

19-07-2016

Ongedierte: Wespen

Ik kon het bedrijf niet en kwam ermee in contact nadat ik op internet een offerte had aangevraagd voor het bestrijden van een wespennest in de spouwmuur van mijn huis. Patrick reageerde snel en correct. Hij maakte een afspraak om dezelfde dag nog te komen (zondag, zonder meerkosten).
Hij kwam exact op de afgesproken tijd en bestreed het nest op een vakkundige manier. Het resultaat was 100%. Daarna spraken we elkaar nog even over andere vormen van ongediertebestrijding. Patrick weet goed waarover hij praat.

Alex uit: Amsterdam

12-07-2016

Ongedierte: Wespen

Sander uit: Zaandam

08-07-2016

Ongedierte: Muizen & Ratten

Beukema ongediertebestrijding heeft onze muizenplaag profesioneel en vakkundig aangepakt en preventief werkzaamheden verricht en vakkundig advies gegeven zodat er bij ons geen muis meer binnen kan komen.

Ben uit: Bussum

03-07-2016

Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij zijn zeer tevreden over de behandelwijze en de adviezen die wij gekregen hebben over het voorkomen van de muizen.
Wij vinden Beukema ongediertebestrijding een zeer professioneel bedrijf en raad een ieder aan die last heeft van ongedierte dit bedrijf te bellen.

Rowena uit: Naarden

02-07-2016

Ongedierte: Insecten

Ons gazon is na jaren weer mier vrij, hopelijk blijven ze nog een tijdje weg. wij zijn correct geholpen en de gegeven informatie was veel maar erg praktisch

Serhat uit: Haarlem

29-06-2016

Ongedierte: Muizen & Ratten

Ik ben goed geholpen, na 2 weken geen rotmuis meer gezien!

Siene uit: Amsterdam

22-06-2016

Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij wonen in het centrum van Amsterdam, al jaren zagen we steeds een muisje, maar het werden er nu steeds meer en de valletjes, daar trapte ze niet meer in, wij zijn netjes geholpen. Probleem is opgelost, we hebben goede uitleg en adviezen gehad ook de eind rapportage was duidelijk.

Marcel uit: Amsterdam

22-06-2016

Ongedierte: Muizen & Ratten

In het verleden nooit aan gedacht om iemand te bellen voor muizen. Toch maar gedaan, en blij toe. Patrick verstaat duidelijk zijn vak.