Beoordelingen Beukema Ongediertebestrijding

• Resultaat 9,6

Richard uit: Middenmeer

23-04-2018

Ongedierte: Houtaantasters

Top bedrijf, wij hebben kort geleden een stolp boerderij gekocht helaas met houtworm. De mannen van Beukema hebben de gehele kap stof en vet vrij gemaakt en daarna alles netjes behandelt het leek wel als nieuw toen ze klaar waren en dat ook nog tegen een nette prijs!

Wil uit: Schagen

22-04-2018

Ongedierte: Muizen & Ratten

Patrick heeft ons snel Van ons rattenprobleem af geholpen.
Ook veel goede tips gehad, ben super dankbaar!

Vigo uit: Amsterdam

30-03-2018
9,6

Ongedierte: Muizen & Ratten

Door de kennis die deze mannen bezitten merk je dat ongediertebestrijding verder gaat dan even een muizenvalletje kopen of wat korreltjes.
Vol passie voor hun werk weet ik na een half uur praten met hun bijna alles van muizen, hun leefwijze en welke strategies je kan gebruiken om er van verlost te raken.
Bij ons waren ze in twee afspraken klaar en we hebben nu 14 weken verder geen muis meer gezien!

Jean Paul uit: Alkmaar

18-03-2018

Ongedierte: Insecten

Wij hadden in 6 kamers van ons hotel een bedwantsen probleem, we hadden eerst andere bedrijven in gehuurd zoals Rama omdat we toen nog niet van Beukema afwisten gelukkig hebben zij ons in een keer van ons probleem afgeholpen

paul uit: amsterdam

17-03-2018

Ongedierte: Anders

Bijzonder goede ervaring met deze expert die tevens is aangesloten bij de landelijke vakvereniging Erg prettig is ook de rust die creƫert rond het probleem ,en de vakkundigheid waarmee het bestrijd ! Dank Hr Beukema

Pieter uit: Alkmaar

04-01-2018

Ongedierte: Muizen & Ratten

We wilden het eerst zelf proberen, na een paar weken toch maar ingezien dat we wel wat hulp konden gebruiken.
Rico heeft ons wonderbaarlijk snel van onze muizen afgeholpen.

Guus uit: Bladel

02-12-2017

Ongedierte: Houtaantasters

Maanden lang hadden wij last van bedwantsen op internet vonden we Patrick Beukema samen met zijn team heeft hij ons gehele huis verhit en zijn we nu na eerst 4 andere bedrijven gebruikt te hebben eindelijk verlost van bedwantsen. voor de mensen die ook last krijgen van bedwantsen, twijfel niet neem Beukema

Rene uit: Dordrecht

28-11-2017
9,8

Ongedierte: Houtaantasters

Bij onze heeft Beukema onze gehele ondervloer en bebalking gerenoveerd door grote aantasting van boktorren. Het was een hele operatie maar het ziet er weer top uit en de komende 10 jaar zijn we verzekerd van een boktor vrije vloer.

Ron uit: Rotterdam

28-11-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Bedrijf die het duidelijk heel erg druk heeft.. gezien het snelle resultaat snap ik waarom. Bedankt mannen!

Ton uit: Rotterdam

13-10-2017

Ongedierte: Muizen & Ratten

Geweldig snel geholpen, was snel van me muizen af! De mannen weten bijzonder veel over muizen en hun gedrag.