Beoordelingen Beukema Ongediertebestrijding

A uit: Hilversum

12-03-2019
6,8

Ongedierte: Houtaantasters

Deze beoordeling volgt op onze vorig bericht. Snel na plaatsing is er door de hr. Beukema contact met ons opgenomen en heeft hij uitleg gegeven waarom we nog geen Certificaat hadden ontvangen en heeft hij ons er alsnog snel één via de mail gestuurd.

Otto uit: Callantsoog

12-01-2019

Ongedierte: Houtaantasters

Geweldig snel geholpen. Binnen een dag was onze boerderij geïnspecteerd op houtworm de volgende dag stonden er 3 vakmannen met een hoogwerker om onze boerderij houtworm vrij te krijgen! Helemaal top echt een aanrader.

Egbert uit: Schagen

Ongedierte: Insecten

Het team van Beukema heeft ons huis verhit tegen bedwantsen.
Gelukkig zijn we verlost!

Piet uit: Haarlem

8,2

Ongedierte: Houtaantasters

Heren hebben bij ons de vliering behandeld tegen houtworm.
Het ziet er erg netjes uit heel erg bedankt!

Vinesh uit: Amsterdam

Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij hebben muizenpakket A genomen en we zijn erg goed en snel geholpen.
Bij ons was de eerste en de laatse keer Patrick bij ons en die heeft ons heel veel uitgrlegd en tips gegeven. Dit was een stuk minder bij het tweede bezoek dat een wat oudere man. Overall wel erg tevreden en ga ze zeker bij familie en vrienden aanraden.

Ilse uit: Zwolle

27-09-2018

Wij hebben pakket A genomen en de muizen waren snel weg bij ons. Ook zijn alle doorgangen vakkundig dichtgemaakt. Wij zijn super tevreden, ze geven ook veel uitleg!

Egbert uit: Schagen

11-08-2018
8,2

Ongedierte: Muizen & Ratten

Ondanks dat ze de eerste keer 35 mijuten te laat waren door de drukte hebben ze ons muizenprobleem vakkundig de kop in gedrukt.
Nette mensen van Beukema zou ze een evntuele volgende keer zeker weer bellen

Inge uit: Oudorp

11-08-2018

Ongedierte: Wespen

Na een slechte ervaring, is het uiteindelijk op een nette manier opgelost. Ik zal ze dan ook inschakelen voor een ander ongedierteprobleem.

Roger uit: Amsterdam

24-04-2018

Ongedierte: Duiven & Vogels

Wij hAdden enorme lAst van rare vogels in en rondom ons Bedrijfspand. Na een 2-tal bezoeken van Beukema waren wij verlost van deze plaagdieren. Geen rare vogels meer te bekennen!!!
Dank Beukema voor de voortreffelijke service.

Petra uit: Callantsoog

24-04-2018

Ongedierte: Insecten

Wij hadden in onze b&b voor het eerst in 8 jaar last van Bedbugs.. Wij vonden Beukema Ongediertebestrijding via de website ongediertebestrijden.com. ze kwamen direct professioneel over en stelde ons gerust. Na een uitvoerige behandeling zijn we nu 7 weken verder en gelukkig geen levende bedwants meer gezien.