Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

• Prijs/kwaliteit 8,1

Karin H.

16-07-2018

Vestiging: Haarlem

Prachtige donker aluminium kozijnen. Blij dat we het advies om dit soort kozijnen te nemen hebben opgevolgd, zoals ons werd voorspeld staat dit geweldig in ons huis. Het hele traject is zeer prettig en professioneel verlopen, van advies tot offerte, van inmeten tot plaatsen. En ook nog onderhoudsvrij. Hier hoef je geen seconde over te twijfelen, dit is het geld dubbel en dwars waard.

F. uit: Dordrecht

16-07-2018

Vestiging: Drechtsteden

tevreden over de montage,levering en plaatsing.
2e inmeter gaf goed advies en opende nieuw perspectief.
Bedankt voor boeket bloemen.
Nazorg en garantie zijn hopelijk ook goed,valt nu nog niets over te zeggen.

J uit: Houten

14-07-2018

Vestiging: Utrecht

Gesprek met verkoper uiterst positief. Ondernam goed actie. Contact met inmeter was prettig en professioneel. Monteurs werkten hard, maar waren in de afwerking minder nauwkeurig. Monteur die langs is geweest voor nazorg was geweldig, vanwege zijn gedegen advies.

Rene uit: Amsterdam

12-07-2018
8,5

Vestiging: Dronten

In het algemeen erg blij met mijn ervaringen bij Belisol. Enige minpunt was dat er niet duidelijk communiceert werd over de gang van zaken rondom de installatie. Het was niet duidelijk hoelang het zou duren, in welke appartement ze zouden beginnen wat het moeilijk maakte voor mensen om een dagje vrij te nemen.

Inge uit: Haarlem

11-07-2018
1,0

Vestiging: Haarlem

Geen prettige ervaring aan de telefoon. Wij hadden uitgebreide informatie gestuurd met onze wensen en waren teruggebeld omdat er vragen zouden zijn. Bel ik terug en krijgen we alleen maar te horen ´dat we langs de showroom moeten komen (want ze zijn geen offertefabriek..)´. Onze aanvraag werd niet eens even aan de telefoon doorgenomen en er werd niet aangegeven wat de onduidelijkheden nog zijn. Jammer anders waren we tussen alle drukte door later wel even langs geweest, maar niet op deze manier, zonde, een gemiste kans voor Belisol.

George uit: Axel

06-07-2018
1,2

Vestiging: Goes

Zeer slecht bedrijf .
Geen vakmanschap , zeer slechte montage .
Service o,o
Een absolute af rader..

MWH

05-07-2018
2,3

Vestiging: Den Bosch

In december 2017 (jubileumjaar) twee schuifpuien besteld na een bezoek aan de showroom in Den Bosch en een schriftelijke offerte. Deze konden geplaatst worden na een verbouwing in het voorjaar 2018. Zowel ikzelf als ook mijn aannemer hebben tot aan juni 2018 veelvuldig afstemming over onder andere de maatvoering, tenslotte moesten de gevels nog gebouwd worden dus was geen sprake van inmeten maar droeg de aannemer zorg voor een passende ruimte op basis van de maatvoering van Belisol. Na verbouwing neem ik eind juni 2018 contact op om een datum af te spreken voor plaatsing blijken er geen schuifpuien te zijn gemaakt. Belisol gaf aan 'geen opdrachtbevestiging' te hebben gehad. Nu is dat niet waar want die hebben we wel teruggestuurd. Stel nu dat de post precies met deze brief een foutje heeft gemaakt dan gaat er ergens in een half jaar met meerdere malen contact! toch wel ergens een lampje branden dat deze mensen in de veronderstelling zijn dat er schuifpuien worden geplaatst door Belisol? Geen excuses geen oplossing er wordt niet eens conform afspraak gebeld. Nu zitten wij met twee enorme gaten in de gevel en kunnen bovendien niet verder met de afwerking (vloer/plafond) van de verbouwing. Belisol bedankt! Hier staan meer berichten dat Belisol onbetrouwbaar is die ik genegeerd heb toen ik bestelde. Doe dit aub niet en bespaar u de trammelant. Het positieve aan dit verhaal is dat ik niets had aanbetaald. Inmiddels mag een ander bedrijf iets aan mij verdienen.

Familie uit: Dronten

M uit: Aalsmeer

29-06-2018
9,9

Vestiging: Haarlem

De timmermannen / personeel waren zeer secuur in hun werk. Een team welke meedenkt en oplossingen aandraagt. Alles is zeer degelijk en mooi gemonteerd en afgewerkt. Binnen in huis wordt netjes een stucloper neergelegd. Na afloop alles netjes afgekit en de voor zover aanwezige rommel netjes opgeruimd en meegenomen.
Ze beginnen stipt op tijd en zijn keiharde werkers.

Echt superblij met het reslultaat! Jongens bedankt!