Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

• Prijs/kwaliteit 8,2

Jan uit: KAMPEN

20-09-2018

Vestiging: Dronten

Ik heb net nieuwe voordeur gekregen. Top kwaliteit, top bedrijf met top medewerkers. Ik kom zeker alweer bij Belisol Dronten voor mijn nieuwe ramen kozijnen bestellen.

Veronica uit: Almere

19-09-2018
8,5

Marcel uit: Duiven

14-09-2018

Vestiging: Apeldoorn

In Apeldoorn hebben de mensen een passie voor het vak,dat gaat van verkoper tot monteur,,daarnaast is het daar zo:afspraak is
afspraak,ook zeer netjes was de snelle service toen er een klein detail aan het licht kwam,de monteur was er de andere dag
en heeft duidelijk uitgelegd en laten zien wat de oorzaak was en dit perfect opgelost,ook hier weer net als de installatiemonteurs
Met veel passie ,kundigheid en ervaring .

Harold uit: Kampen

04-09-2018
9,9

Vestiging: Dronten

Had al eerder met jullie zaken gedaan
Was daar zeer tevreden over
Monteurs super zeer netjes en super vakman
Wij zijn zeer tevreden en zouden daar direct weer kopen

H uit: Lelystad

04-09-2018

Vestiging: Dronten

Vanaf kennismaking is de procedure zonder problemen verlopen. Offerte kwam tijdig binnen en ook het meewerk werd vakkundig verricht. De montage is zonder problemen verlopen. Beide monteurs waren efficiënt, vakkundig en humorvol. Daardoor verliep de communicatie meer dan goed. Mede door de zware schuifdeuren die moesten worden vervangen hadden beide heren het niet makkelijk. Ze waren echt moe. Desondanks deden ze hun werk met aandacht en werd de nauwkeurigheid geen geweld aangedaan. Prima dus. Over enige tijd volgt de volgende klus (de kozijnen bovenverdieping). Met vertrouwen toevertrouwd aan Belisol in Dronten.

Janneke uit: Zwijndrecht

03-09-2018

Vestiging: Drechtsteden

Plaatsen van ramen, geheel vlg. afspraak,
Reparatie van een rolhor, werd gratis gemaakt. Geen gezeur over wanneer die geleverd was.
Alles werd keurig afgehandeld ondanks de vakantie periode. Dikke duim, keurig gedaan. Dank voor alles.

Rudie uit: Dieren

03-09-2018
6,0

Vestiging: Apeldoorn

Verkoop,en plastsen geen probleem!, MAAR . . .de nazorg en afwerking Is echt niet goed. . . Begin juni geplaatst , hoor de monteur nog zeggen over een week kom ik terug om het af te werken ! Het is nu september. Nog niemand gezien ?

Ton uit: Den Haag

Vestiging: Den Haag

Snel en vakkundig gesloopt en nieuw geplaatst. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd.

Fredrik uit: Lelystad

9,5

Vestiging: Dronten

Goede voorlichting en alles in goede staat geleverd en gemonteerd. Staat prachtig

Oscar uit: Almere

8,5

Vestiging: Dronten

Gedegen advies gekregen, offerte aangevraagd en beoordeeld, en met Belisol in zee gegaan. Terugkijkend op hoe de levering en montage is verlopen heb ik hier geen moment spijt van gehad. Vakkundige monteurs die hun vak verstaan en alles binnen het redelijke voor je doen.