Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

mark uit: ossenisse

18-04-2019
9,9

Vestiging: Goes

Zeer vriendelijke mensen op kantoor, deur helemaal naar wens besteld. Afspraken zijn keurig nagekomen. Monteurs die deur kwamen plaatsen waren zeer vriendelijk en professioneel. Puur vakwerk.

Caroline uit: Lelystad

14-04-2019
4,6

Vestiging: Dronten

Ik heb 2 kozijnen laten plaatsen. Het kozijn dat in 2014 is geplaatst is nog steeds lek, bij elke regenbui komt het water naar binnen. Dit is niet goed en in de loop der jaren is de monteur met kitspuit veel langs geweest ( na langdurig bellen). Het kozijn is vies bruin geeft sporen van steeds open maken en zit nog steeds vol water. Ik hoef U niet te vertellen dat dit bij het hout om het kozijn hout rot kan geven. In december 2018 heb ik telefonisch contact gehad, ik wacht nog steeds op een bericht terug.
Ook krijg ik het advies om bij de action schoonmaakmiddel te halen om het kozijn schoon te maken??????.
Ik vindt dit echt niet kunnen. Mijn advies is dan ook koop niks bij Belisol want ze maken niet waar wat ze beloven.

Niels uit: Middelburg

12-04-2019
8,5

Vestiging: Goes

Een onderdeel van de levering werd niet geleverd, omdat deze nog niet binnen was. De afspraak stond echter wel al gemaakt op die dag. De communicatie hier rond kon veel beter. Verder ging de levering goed en is het opgeleverde product van uitstekende kwaliteit.

Gerrit uit: IJsselstein

11-04-2019

Vestiging: Utrecht

Sinds 2 dagen in het bezit van kunststof buitendeuren.
Prettig voorgesprek gehad in Utrecht met Dave een paar weken geleden, heb daar toen een goed gevoel aan over gehouden. Het definitief maken van de bestelling was een precisiewerk. Er werd rustig de tijd voor genomen. Fijn dat dat kon.
Het plaatsen deze week werd zorgvuldig gedaan. Ook het demonteren van de oude deuren werd met zorg gedaan. Een lastige situatie werd ter plekke door de 2 monteurs vakkundig aangepakt.
Ook over de afwerking gedaan door de monteurs niets dan lof. Deze manier van ontzorgen heeft me blij verrast.
Ik zal zeker bij een eventuele vervolgopdracht voor kunststof kozijnen weer aan Belisol denken.

GJ & Diane uit: Twello

11-04-2019

Vestiging: Apeldoorn

Bijna 20 jaar geleden gekozen voor Belisol producten, nu voor onze aanbouw wederom gekozen voor Belisol.
Precies volgens afspraak geplaatst en geen gedoe met aanbetaling etc.
Met het ff erin zetten nemen de kozijn- installateurs geen genoegen. Alles werd vooraf nogmaals uitgemeten en perfect geplaatst.
De kozijn-installateur van 20 jaar geleden was er nu ook weer bij, dat was super!
Perfect geregeld vanaf aankoop in de ruime Belisol showroom tot de plaatsing precies volgens afspraak.
Nog bedankt voor het nalopen van de ramen welke er al 20 jaar inzitten en werkelijk nul slijtage hebben.
Belisol waar het om de klant draait en niet om het slijten van het product! Topzaak!

Corrie uit: Oostburg

10-04-2019

Zijn tevreden.
Er was bij levering een fout gemaakt maar deze is naar volle tevredenheid opgelost.

Joop uit: Kapelle

09-04-2019

Ruud uit: Nijmegen

09-04-2019
7,5

Vestiging: Den Bosch

Over het aanlooptraject met het geven van het product-advies en het uitbrengen van een offerte ben ik erg tevreden. Vragen werden goed beantwoord en de offerte was erg concurrerend met de overige aanbieders. Het aangeboden product (heel huis nieuwe kozijnen + voor en achterdeur) gaf vertrouwen. Met het accepteren van de offerte werd een termijn voor de plaatsing afgesproken. Deze is ook nagekomen. Monteurs werken netjes en ruimen ook op na hun werkdag. Helaas was er iets mis gegaan met de bestelling van mijn brievenbus. Dit zou later opgelost worden samen met enkele andere nog kleine werkzaamheden zoals het plaatsen van een dorpel en spionoog. Op mijn verzoek is een tijdelijke brievenbus geplaatst. Helaas heb ik hier zelf veel achteraan moeten bellen voor het afronden van deze werkzaamheden. Door een weeralarm ging de eerste afrondende afspraak niet door, door ziekte van een werknemer ging een tweede afspraak ook niet door. De monteur kwam niet opdagen op de nieuw overeengekomen afspraak en nadat ik hierover zelf met Belisol belde bleek dat de monteur zich die ochtend had ziek gemeld. Dat kan gebeuren maar dan dient de klant wel op de hoogte te worden gesteld, hierdoor op beide dagen wel zelf een verlofdag kwijt. Uiteindelijk na 4 maanden wel alles afgerond. Terugkijkend ben ik dus erg tevreden over het advies, het product en het geleverde werk. Wat teleurgesteld in de communicatie en het nakomen van afspraken in het afrondende traject, dat moet echt beter voor een professioneel bedrijf als dit.

John uit: 's-Hertogenbosch

08-04-2019

Vestiging: Den Bosch

Ervaren monteurs, die weten hoe het moet en vakwerk afleveren.

Marco uit: IJmuiden

06-04-2019

Vestiging: Haarlem

We hadden al diverse gesprekken met leveranciers gehad over het vervangen van de kozijnen aan de voorkant van ons huis voor kunstof, maar uiteindelijk hebben we gekozen voor Belisol. Ze waren zeker niet de goedkoopste, maar het gesprek in de showroom en hun advies waren erg goed waardoor de keus op hen viel.

We hebben wel even moeten wachten: de bestelling deden we in oktober 2018 en de plaatsing vond eind maart 2019 plaats.

De monteurs hebben er in totaal drie dagen over gedaan en hebben de kozijnen keurig geplaatst en afgewerkt, zowel van binnen als van buiten. Het is erg mooi geworden.

Wij zijn dus zeer tevreden en komen zeker terug als de rest van het huis gedaan moet worden.