Beoordelingen Beenakkers Uitvaartbegeleiding

• Respect voor alle wensen 9,5

Marijn uit: Oosterhout nb

27-07-2018

Ervaring met: Uitvaart

Heel integer mensen Theclia en Hans Beenakkers.
komen alle afspraken op tijd na , met een prima
inlevingsvermogen.
KLASSE

20-07-2018
9,6

Ervaring met: Uitvaart

In zeer korte tijd een goede mooie uitvaart georganiseerd die voldeed aan onze persoonlijke wensen.

Marjolein uit: Vleuten

18-07-2018
9,6

Ervaring met: Uitvaart

Hans en Tecla hebben ons totaal ontzorgt in de heftige tijd van verlies. Ze zijn professioneel, denken met je mee, zijn warm, flexibel en zijn bereid tig stappen extra te zetten. Wij zijn erg blij dat we deze keuze hebben gemaakt. Ontzettend bedankt nogmaals!!

Francien uit: Ophemert

18-07-2018
9,9

Ervaring met: Uitvaart

We hebben de begeleiding bij het afscheid van mijn man als zeer waardevol en respectvol ervaren. Zij stonden elke dag in de week na zijn dood voor ons als gezin klaar . Warm, begripvol en met vele goede suggesties. De uitvoering van dit alles was perfect!

Gea uit: Meppel

17-07-2018
9,8

Ervaring met: Uitvaart

Ik en eenieder die ik gesproken heb, vonden het een mooie uitvaart, bekrachtigd met mooie rituele handelingen (rozen, kaarsen en zegening bij graf) Ik ben zeer tevreden over jullie tekst en de rust en intonatie waarmee het uitgesproken werd. de locatie en gatering was uitstekend verzorgd en met vriendelijke mensen. Ik ben zeer tevreden met de suggesties die jullie gaven over o.a. de muziek en de kaartjes. Ik vond het al met al een uitvaart waar ik met tevredenheid op terug kijk.Enige minpunt: Toen mijn moeder donderdag was overleden, had ze haar mond wat open. Ik ging er van uit haar bij de opbaring op die manier aan te treffen. Dat was helaas niet zo. Maar ik ben blij, dat ik donderdag het beeld van mijn moeder goed in me heb opgenomen, zodat dat het overheersende beeld is. Verder niets dan lof.

jan en marie-josé uit: oosterhout

11-07-2018

Ervaring met: Uitvaart

zeer betrokken personen, warm, en nemen alle tijd

lof voor hun

Els uit: Oosterhout

12-06-2018

het is precies zo afgesloten zoals wij graag wilden.
Wij zijn zeer tevreden.

Ron uit: Breda

05-06-2018

Deskundige en zeer betrokken persoonlijke begeleiding van Simone.

Cees uit: Oosterhout

22-05-2018

Ervaring met: Uitvaart

De organisatie van de uitvaart van mijn vader door Hans en Thecla is uitstekend verlopen. Door hun inzet en betrokkenheid is het een heel persoonlijk afscheid geworden. Dit zijn mensen die heel goed communiceren, flexibel zijn en luisteren naar de wensen van familie. Juist in dit soort omstandigheden is dit heel belangrijk.
Zij werken vanuit hun hart. Heel mooi om te zien in een tijd waarin geld vaak op de eerste plaats staat.

Jo uit: Oisterwijk

18-05-2018

Ervaring met: Uitvaart

Als Dela-verzekerde kreeg ik dhr. Beenakker als crematie begeleider. Hij stelde me meteen op mijn gemak,kwam vertrouwd over en steunde me in alle besluiten die je in zo’n moeilijke situatie moet nemen. Hij man alle tijd om dit naar onze wens te regelen. Prima uitvaartbegeleider!! Hij nam ook later nog contact op over verwerking.