Beoordelingen Beenakkers Uitvaartbegeleiding

• Respect voor alle wensen 9,5

Anja uit: Oosterhout

08-04-2019

Ervaring met: Uitvaart

In de moeilijk tijd heb ik veel steun aan Hans en Thecla gehad.
De manier waarop ze me hebben begeleid door het hele proces is hartverwarmend. We hadden de 24 uurs kamer dat was heel fijn.
De ruimte is prettig ingericht en heeft een week als een tweede huiskamer voor mij gevoeld. De ontvangstruimte is warm en gezellig aangekleed bij het afscheidsmoment voor familie en vrienden.
Tijdens alle regelzaken word je ontzorgd door Hans en komt spontaan met klein aanpassingen voor bijvoorbeeld de tekst op de kaart zodat het precies past op de persoon.
Thecla maakt een mooie toespraak en van de aangeleverde foto's maakt ze een prachtige PowerPoint presentatie.
Ze zijn altijd bereikbaar en wanneer er tussendoor aanpassingen nodig zijn is dat geen enkel probleem.
Door hun fantastische begeleiding ben ik met mijn kinderen in staat geweest een prachtige uitvaartdienst voor mijn moeder te maken.
Hans en Thecla zijn twee hele fijne mensen wiens warme hand je figuurlijk op je schouder voelt en waar je daardoor in staat bent de zware klus te klaren. Ze zijn respectvol en betrokken op een hele prettige en natuurlijke manier.
Ik kan ze aan iedereen van harte aanbevelen!

Leon uit: Oss

02-03-2019

Marion uit: Tilburg

25-02-2019

Ervaring met: Uitvaart

Thecla en Hans hebben de uitvaart van mijn moeder en schoonmoeder verzorgd. Ze zijn een dag na elkaar overleden, en hebben beide moeders een super mooi afscheid geven! Heel erg bedankt Thecla en Hans.

Carl uit: Breda

07-12-2018

Zeer intieme uitvaart gehad van beide ouders. Professionele begeleiding en een mooie serene omgeving om afscheid te nemen van onze dierbare vader en moeder

Vanina uit: Oosterhout

05-12-2018
9,9

Patrick uit: Rijen

05-12-2018
9,5

Ervaring met: Uitvaart

Een zeer warm en respectvol afscheid voor mijn vrouw.
Het contact en de zeer correcte acties vanuit Beenakkers voelde zeer goed voor ons. Prettige, laagdrempelige mensen die met passie hun vak uitvoeren!

Bert uit: Capelle aan den IJssel

22-10-2018

Ervaring met: Uitvaart

Een echtpaar dat maar een ding voor ogen heeft. Hoe kunnen wij de familie van de overledene het beste helpen en ontlasten. Daar zijn ze super in geslaagd. Meedenken/meedoen. Echt niets op aan te merken. Bedankt. Mijn moeder zou niet anders gewild hebben.

Lilian uit: Etten-Leur

03-10-2018

Ervaring met: Uitvaart

Voor de tweede keer voor Beenakkers, omdat wij als familie zeer tevreden waren over de eerste keer. Zeer proffesioneel, betrokken en aan alle wensen voldaan.

carin uit: oosterhout

01-10-2018

Gerrie uit: Oosterhout NB

19-09-2018

Ervaring met: Uitvaart

Onderscheidend in warme nabijheid, directe nabestaanden centraal stellend, rust uitstralend, ruimte gevend, luisterend oor, deskundigheid op gepaste wijze inzettend, deadlines vriendelijk bewakend, passend symbool en ritueel met gevoel voorgesteld, respectvol omgaand met overledene, onze wensen naar best vermogen vervullend. Kortom wij zijn dankbaar voor alle begeleiding en ondersteuning.