Beoordelingen Autohopper

Tinus uit: Zwolle

03-04-2019

Vestiging: Zwolle

Ervaring met: Personenauto

Een mooie Kia Stonic gehuurt voor een week. Bij de aflevering erg duidelijk over papieren, borg en een gezamelijke inspectie van de auto. Ook bij inlevering weer een inspectie, erg duidelijk en aangenaam. De borg ontving ik de zelfde dag retour.👍

Henk

28-03-2019

Vestiging: Alblasserdam

Ervaring met: Bestelbus

Zeer goede bestelbus gehuurd. Vriendelijke en behulpzaam personeel tevens goede uitleg over de bus met laadklep. Volgende keer zeker hier weer huren. Bedankt!

Marjolein uit: Utrecht

27-03-2019
7,8

Ervaring met: Bestelbus

Heel goed maar communicatie rondom reserveringsaanvraag en bij ophalen en terugbrengen kon beter

Wiete uit: Vleuten

15-03-2019

Vestiging: Harmelen

Ervaring met: Bestelbus

Bijzonder prettige website, gemakkelijk reserveren, bijzonder fijn meedenkend personeel, hele concurrerende prijzen en prachtig vervoer!

Anoniem

14-03-2019
8,2

Vestiging: Oss

Zeer goede ervaring met Autohopper in Oss.

Ik had binnen twee dagen een auto nodig met winterbanden ivm reizen naar Duitsland. Was geen probleem via autohopper, alles goed geregeld en prima verzorgd. Echt een aanrader!

Sjoerd uit: Stokkum

14-03-2019

Ervaring met: Personenauto

Op zondag een bestelling geplaatst voor maandag 8 uur. Ondanks dat de reservering nog niet verwerkt was/ kon zijn toch snel en klantvriendelijke geholpen.

100 vrije km'ers per dag is echter wel laag, ook werd dit na mijn mening niet duidelijk op de site weergegeven.

Daniëlle uit: Utrecht

13-03-2019

Ervaring met: Bestelbus

Goed advies gekregen welk formaat bus/auto er nodig was en zeer vriendelijk aan de telefoon

Nick uit: Urmond

12-03-2019
1,0

Vestiging: Geleen

Ervaring met: Bestelbus

Busje gehuurd en bevestigd via de email. Bij aankomst was er geen voertuig beschikbaar. De opdracht zou niet doorgaan want wij hadden deze geannuleerd. Dit was niet zo. We moesten maar wachten op de baas, maar wanneer die kwam????? We hebben Autop gebeld en kregen daar nog vervangend vervoer.

Joop uit: Utrecht

06-03-2019

Ervaring met: Personenauto

Zeldzame fijne/eerlijke auto verkoper. Het is jammer dat deze garage midden in Utrecht centrum zit, anders zou ik er ook voor mijn eigen auto onderhoud heen gaan. Wanneer wij ooit nog gebruik gaan maken van een huurauto komen wij zeker terug en aan iedereen die het vraagt geef ik een super enthousiast verhaal. Proficiat met zo'n bedrijf!!!!!