Beoordelingen Apple Tree

• Persoonlijke benadering 8,7

17-07-2018
7,0

Positieve ervaring:
Zoals aangegeven : Bereikbaarheid, communicatie en klantvriendelijkheid zijn ok.

Negatieve ervaring:
Er ging nogal wat mis qua afspraken. Een soort Murphy.
Uiteindelijk heeft een andere medewerker het soepel opgelost

Frans uit: Alkmaar

17-07-2018

Positieve ervaring:
Heb aanbieders vergeleken, Apple Tree deed de hoogste aanbieding. Blijkbaar hebben zij goede contacten met pensioenaanbieders. Alle afspraken zijn goed nagekomen. Zouden aan de communicatie van wanneer een volgende stap in het afhandelingsproces gezet wordt, meer aandacht kunnen besteden. Overigens betekent dit niet dat de communicatie slecht was.

Gerrit uit: Sittard

16-07-2018
7,6

Positieve ervaring:
Inzicht in en keuze uit alternatieven aanbieders en producten levert het beste resultaat.

Negatieve ervaring:
Fout in de pensioen uitkering en onduidelijkheid over waar mee gerekend is om uitkering te bepalen.

Theo uit: Eindhoven

16-07-2018
7,7

Sjon uit: Amersfoort

15-07-2018

Positieve ervaring:
Apple Tree bleek betrokken en deskundig en bereikte het beste resultaat voor mij bij het aankopen van een pensioen bij Zwitserleven. De kosten zijn vooraf bekend en kunnen binnen betrekkelijk korte tijd worden terugverdiend door een hogere uitkering. Goede en snelle communicatie.

Jos uit: Purmerend

14-07-2018

Positieve ervaring:
Snelle en adequate afhandeling.

Lia uit: coevorden

14-07-2018

Adelheid uit: Haaksbergen

Positieve ervaring:
Ik ben zeer tevreden en positief!

Jeannette uit: Ede

4,3

Positieve ervaring:
Jaren geleden goede ervaring met Apple-Tree, maar toen was het contact met Michael Bieger en Noelle Bros.

Negatieve ervaring:
Wij weten niet of er personele wijzigingen geweest zijn (vertrek hr Bieger em Mw Bros), Maar Gabi Walet luistert slecht aan de telefoon en komt gemaakte afspraken niet in één keer na. Slecht gevoel aan laatste contacten overgehouden.

Willem uit: Amsterdam Zuidoost

Positieve ervaring:
Alle aspekten die geleid hebben tot mijn beoordeling staan in bovenstaand rapport. Voor wat betreft "bereikbaarheid" kan ik "locatie kantoor" nog toevoegen.