Beoordelingen Apollo Verhuizingen B.V. (EPV)

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 9,1

David uit: AMsterdam

24-09-2018

Ik beoordeel als: Kantoor

Positieve ervaring:
middag, nog geen eindfactuur ontvangen. Verder heb ik nog 10 dozen staan, komen jullie deze ophalen?
Geen eindfactuur gezien, dus prijs/kwaliteit weet ik nog niet :).

Wout uit: Amsterdam

03-08-2018

Positieve ervaring:
Zeer behulpzame verhuizers. Oplossingsgericht! Ook bij problemen wil men de zaken goed opgelost hebben, dit hebben wij aan den lijve ondervonden.

Verbeterpunten:
Maken van de offerte's zou wat sneller mogen, maar heeft misschien te maken met de vakantieperiode.

Jeroen uit: Amsterdam

16-07-2018
9,5

Positieve ervaring:
Verhuizen is een vak. Als je 1 keer met Apollo hebt gewerkt, wil je niet meer anders.
dit is het spectrum:
-10 (beunhaas) - - - 0 (neutraal) - - - +10 (Apollo)

uit: Amsterdam en Rotterdam

24-10-2017

Albert uit: Amstelveen

Positieve ervaring:
Wij ervaren Apollo Verhuizingen BV als een zeer professioneel bedrijf. Deskundig, ervaren en vriendelijk personeel. Altijd bereid om dat stapje extra te zetten.

N.v.t.

Thomas uit: Castricum

8,5

Tom uit: Amsterdam

9,8

Positieve ervaring:
Nog nooit eerder heb ik zo'n score aangegeven. Er valt altijd wel iets te bedenken wat de score kan beïnvloeden, maar zou in dit geval geen recht doen aan de geleverde prestaties. Ik heb reeds >25 jaar ervaring met Apollo verhuisbedrijf. Altijd met een positieve ervaring. Sinds 2015 heeft Apollo in samenwerking met collega verhuis bedrijven een raamovereenkomst (+SLA) met Gemeente Amsterdam. De dienstverlening is buitengewoon positief en enorm prestatiegericht. Zij hebben bewezen de specialist in verhuizingen te zijn en heeft personeel in dienst met vakkennis en de juiste mentaliteit.

Verbeterpunten:
Ik zou het echt niet weten. Wij zijn uitermate tevreden.

Ed uit: Heemstede

15-10-2017

Positieve ervaring:
Al ruim 17 jaar ervaring met Apollo Verhuizingen en uiteraard ook met andere verhuisbedrijven. In de praktijk blijkt voor ons en onze projecten binnen Gemeentelijke organisaties dat Apollo Verhuizingen de projecten het meest professioneel en succesvol uitvoert en altijd een positieve indruk achterlaat bij ons en onze opdrachtgevers. Of dit nu bij een kleine verhuizing is of een zeer complexe.
Verhuizers met een "smile"!

momenteel geen

Rob uit: Amsterdam

13-10-2017

Positieve ervaring:
Zeer professioneel, deskundig en accuraat. Met een goede bedrijfsfeer en attitude

Nvt

Sijmen uit: Amsterdam

13-10-2017

Positieve ervaring:
Als Gemeente Amsterdam verhuizen wij alles met een samenwerkingsverband onder de naam De Combinatie. Een groot deel daarvan volledig elektrisch.
Daarin opgenomen Aad de Wit, van Deudekom en Apollo.
Over alle drie zijn wij zeer tevreden, waarbij ik kan aangeven dat Apollo er boven uit steekt.

Verbeterpunten:
Ontwikkelen van een kwaliteitsrapportage met beoordeling door de diverse gebruikers binnen de Gemeente Amsterdam.