Beoordelingen AOG School of Management

8,2

Rein

30-03-2015

Training: Bestuurlijk leiderschap

pareltje van een opleiding. Mn door de ontmoeting met de medecursistten, het delen van ervaringen. Daarnaast prima inleiders. Literatuur boeide minder.
Al met al meer dan content.

anjo

7,0

Training: HR Strateeg

50% gemiddeld interessant; veel docenten blijven in vertel-modus steken; te weinig gebruik gemaakt van aanwezige kennis onder deelnemers; te weinig vrouwelijke en jongere presentatoren.
Goede begeleiding vanuit Rob Vinke.
Gaan kijken naar een andere opzet, waarbij men minder locatie-afhankelijk is. In de voorbereiding gebruikmaken van video's, MOOC's, etc, waardoor de bijeenkomsten meer interactief kunnen zijn.

Stieneke

7,0

Training: Strategisch Programmamanagement

Een geweldig goede leergang! Veel geleerd om 'evidence based' met programmamangement aan de slag te kunnen gaan. Het schrijven van de paper vond ik wel een opgave...

Klazien

Training: Strategisch programmamanagement

Inhoudelijk uitdagend, goede aansluiting op praktijk.

Judith

Training: Verandermanagement

Uitstekende leergang met een mix van verschillende theorieen die bruikbaar zijn in de praktijk. Praktijksituatie van dat moment wordt intensief onder de loep genomen. Inspirerende docenten!

Miranda

25-03-2015

Training: HR Strateeg

Mijn leerdoelen en verwachtingen zijn ruimschoots behaald. Tussentijds is er ruimte geweest om feedback te geven en daar is voldoende adequaat op gereageerd.

Sandra

Training: Bestuurlijk Leiderschap

voor mij was de opleiding steeds een moment van verdieping. Zowel qua nadenken over bestuurlijke vraagstukken alswel over wat voor mij bestuurlijk leiderschap inhoudt. Dat werd versterkt door de inleiders en zeker ook door de kleine, intrinsiek gemotiveerde groep uit verschillende werkvelden. Leerzaam en waardevol.

Jasper

Training: Leergang Verandermanagement

Goed georganiseerd, goed gefaciliteerd dmv Viadesk, vlotte reactie op mail/telefoon, goed begeleid op locatie.

Titus Arkem

Training: Verandermanagement 42

Ik ben positief over de aangeboden leerstof in combinatie met de casus uit de praktijk. In mijn geval vulde beide elkaar goed aan.
Bovendien maak je ook zelf een ontwikkeling door, die jou als veranderaar laten groeien in je rol.

laura

Training: verandermanagement

boven verwachting. sterke link theorie en praktijk, focus op zelfinzicht, goede sprekers, goede begeleiding