Beoordelingen AOG School of Management

8,2

Baukje de Vries

25-03-2019

Training: Leergang Psychologie in Organisaties

Ik heb echt genoten van de leergang, de nieuwe inzichten, de vele docenten, de verschillende visies en de vele leuke nieuwe mensen die ik hierdoor weer heb leren kennen. Het was voor mij erg waardevol om vanuit zoveel verschillende perspectieven naar je eigen organisatie en jezelf te kijken.

Toke

21-03-2019

Training: Verandermanagement

De opleiding Verandermanagement leert je met inspirerende theoretische bagage een visie te ontwikkelen op de veranderopgave in de praktijk. Diversiteit van ervaren docenten en diversiteit aan medestudenten geven inzicht in verschillende benaderingen en ervaringen.
Tijdens de opleiding verandermanagement neemt je eigen rol als veranderaar een belangrijke plaats in. “Als je altijd doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.”

Olivier de Greef

20-03-2019

Training: Verandermanagement

De leergang verandermanagement is een boeiende leerervaring. Het team van docenten en mede studenten creëren samen met je eigen bijdrage een krachtige en prachtige leercurve. Daarnaast blijkt de leergang goed te combineren met je drukke werk & privé agenda.

Gé Faessen

20-03-2019

Training: Verandermanagement

Voor aanvang van de leergang wilde ik het theoretisch veranderkader verruimen en nog enkele punten op de i zetten in mijn gedragsrepertoire. Nu ben ik blij te kunnen constateren dat de leergang mij fundamentele en nieuwe inzichten heeft verschaft over mijn functioneren als veranderaar. Het theoretisch kader is meer dan ietwat verruimd. Het succesvol begeleiden van het veranderproces binnen mijn organisatie is hierdoor een stap dichterbij gekomen. Met dank aan de docenten die vaak voor een prettige, educatieve verwarring zorgden en de collega-studenten voor het delen van hun waardevolle inzichten.

Erik

24-12-2018

Training: Effectief denken

Effectief denken, vervolgens schrijven en presenteren bevorderd je bewustwording van de boodschap die je wilt zenden.

Ton

21-12-2018

Training: Effectief denken

Interessante opleiding waarin aloude kennis en inzichten (van soms 2500 jaar geleden) ook nu toepasbaar blijken. Mijn overtuigingskracht is daardoor gegroeid.

Annet Lammersen

20-12-2018

Training: Effectief denken

Mooie opbouw van het programma met deskundige docenten en mooie locaties. Facilitering en informatie verstrekking was prima in orde.

Jan

20-12-2018

Training: Effectief Denken

Een zeer boeiende en effectieve training die meer doet dan helpen je denken te ordenen. De vertaling naar papier en betoog krijgen meer betekenis en het betoog houden is door de locatie een ervaring op zich.

Simone

26-11-2018

Training: Strategisch Adviseren

Boeiende onderwerpen die inzicht geven in de elementen, structuren en verbindingen die zich voordoen bij adviesgesprekken. Vooral het belang van de persoonlijke invloed van de adviseur in een adviesgesprek sprak me aan en dat adviseren niet een 'kunstje' is maar een 'kunde'.

Ingeborg

07-11-2018

Training: Regie voeren zonder macht

uitstekende masterclass; enthousiaste begeleider, bevestiging dat we op de goede weg zijn en met de inzichten uit deze masterclass nog een stap verder kunnen komen.