Beoordelingen AOG School of Management

8,2

Ingeborg

07-11-2018

Training: Regie voeren zonder macht

uitstekende masterclass; enthousiaste begeleider, bevestiging dat we op de goede weg zijn en met de inzichten uit deze masterclass nog een stap verder kunnen komen.

Mariƫt Hofenk

01-11-2018

Training: Verandermanagement

In de opleiding Verandermanagement bij AOG doe je veel kennis op rondom veranderkunde, maar meer nog gaat het over jou 'de veranderaar'. Waar bevorder jij de verandering en waar staat jouw gedrag deze (onbewust) in de weg?
Voor wie meer wil dan alleen kennis vergaren is dit de perfectie opleiding. Een aanrader.

Monique

29-10-2018

Training: EXIO

9 maanden echt uitgedaagd om buiten kaders te denken!

Gea Buikema

21-08-2018

Training: flexibel mastertraject

Bert Hallink

24-07-2018

Training: Besttuurlijk Leiderschap

Boeiend dat zoveel verschillende bestuurders, zoveel overeenkomsten hebben. Het maken van het visiedocument smaakte naar meer.

Albert

22-07-2018

Training: Bestuurlijk leiderschap

Prettige opleiding waar theorie en praktijk worden gecombineerd.

Robert

20-07-2018
7,0

Training: Bestuurlijk Leiderschap

Mooie manier om theoretisch te worden bijgepraat en mede op basis daarvan met elkaar het gesprek te voeren en te beseffen dat veel vraagstukken niet met een eenvoudig ja/nee te beantwoorden zijn maar de vorm van een dilemma hebben.

Suzanne

17-07-2018

Training: Meesterschap in adviseren MIAD

Deze opleiding was een kado aan mezelf. Een waarvan je niet van tevoren weet hoeveel bloed, zweet en tranen 'echt leren' ook al weer kost. Dat de opleiding steeds in modules van 2 dagen was opgedeeld was fijn. Lekker intensief en daarna weer even rust. Ik heb veel geleerd over adviseren, maar bovenal heb ik geleerd hoe IK dat eigenlijk doe.

Janette

19-06-2018

Training: M.B.A.

Was een leerzaam traject, zowel qua persoonlijke ontwikkeling als theoretisch. Erg leuk anderhalf jaar met vele leerzame en motiverende colleges. Een praktische opleiding waarbij je de theorie in praktijk brengt in je scriptie.

Michael Akudaman

18-06-2018