Beoordelingen AOG School of Management

Robert

20-07-2018
7,0

Training: Bestuurlijk Leiderschap

Mooie manier om theoretisch te worden bijgepraat en mede op basis daarvan met elkaar het gesprek te voeren en te beseffen dat veel vraagstukken niet met een eenvoudig ja/nee te beantwoorden zijn maar de vorm van een dilemma hebben.

Suzanne

17-07-2018

Training: Meesterschap in adviseren MIAD

Deze opleiding was een kado aan mezelf. Een waarvan je niet van tevoren weet hoeveel bloed, zweet en tranen 'echt leren' ook al weer kost. Dat de opleiding steeds in modules van 2 dagen was opgedeeld was fijn. Lekker intensief en daarna weer even rust. Ik heb veel geleerd over adviseren, maar bovenal heb ik geleerd hoe IK dat eigenlijk doe.

Janette

19-06-2018

Training: M.B.A.

Was een leerzaam traject, zowel qua persoonlijke ontwikkeling als theoretisch. Erg leuk anderhalf jaar met vele leerzame en motiverende colleges. Een praktische opleiding waarbij je de theorie in praktijk brengt in je scriptie.

Michael Akudaman

18-06-2018
7,0

Training: MBA

Marcel

15-06-2018

Training: MBA kopstudie

Prima opleiding met prima mix tussen academisch opleiden en praktisch toepassen.

Stefanie

04-06-2018

Training: HR Strateeg

Ik heb de lessen voor de training als HR Strateeg als erg positief ervaren. Dit was mede te danken aan de groep waarin ik terecht ben gekomen, deze was qua kennis en ervaring erg divers. Je kon eigenlijk nooit een 'domme vraag' stellen waardoor er erg open gesprekken ontstonden.

Eliene

30-05-2018

Training: NLIO

Jessica

Training: Leiderschap in Management

Danielle

Training: Nieuw Leiderschap in Organisaties

Mooie groep mensen bij elkaar, met diverse achtergronden. Goede sprekers, waardevolle begeleiding van kerndocent. De opleiding is geen 'weggevertje' en dit heeft mij deugd gedaan, omdat het mijn zelfvertrouwen en visie als leider heeft gevormd en vergroot.

Dirk-Jan

Training: Leiderschap in Management

Het was leuk maar ook erg leerzaam om na een aantal jaar werkervaring opnieuw de verschillende facetten van organisaties klassikaal tot je te nemen. Ik zou bij nieuwe opleidingen ook wel zoeken naar de opzet van LiMa waarbij je twee dagen aangesloten onderwijs krijgt en dus echt weg bent van de dagelijkse beslommeringen.

Ik vond de kwaliteit van de bijdragen over het algemeen goed. De docenten hadden eigen invalshoeken en waren goed in staat hun brede ervaring in de praktijk met hun academische kennis te combineren en over te brengen. De bijdragen van docenten die ver van de praktijk staan heb ik als minder van toegevoegde waarde ervaren dan de andere bijdragen. Ik kan me er echter maar 2 van voor de geest halen.

Na een tweedaagse ben ik altijd met een andere intentie naar mijn werk terug gegaan.
De zeer goede verzorging van de leergang was een toevoeging op de ervaren kwaliteit.