Beoordelingen AOG School of Management

Training: flexibel mastertraject

Bert Hallink

24-07-2018

Training: Besttuurlijk Leiderschap

Boeiend dat zoveel verschillende bestuurders, zoveel overeenkomsten hebben. Het maken van het visiedocument smaakte naar meer.

Albert

22-07-2018

Training: Bestuurlijk leiderschap

Prettige opleiding waar theorie en praktijk worden gecombineerd.

Robert

20-07-2018
7,0

Training: Bestuurlijk Leiderschap

Mooie manier om theoretisch te worden bijgepraat en mede op basis daarvan met elkaar het gesprek te voeren en te beseffen dat veel vraagstukken niet met een eenvoudig ja/nee te beantwoorden zijn maar de vorm van een dilemma hebben.

Suzanne

17-07-2018

Training: Meesterschap in adviseren MIAD

Deze opleiding was een kado aan mezelf. Een waarvan je niet van tevoren weet hoeveel bloed, zweet en tranen 'echt leren' ook al weer kost. Dat de opleiding steeds in modules van 2 dagen was opgedeeld was fijn. Lekker intensief en daarna weer even rust. Ik heb veel geleerd over adviseren, maar bovenal heb ik geleerd hoe IK dat eigenlijk doe.

Janette

19-06-2018

Training: M.B.A.

Was een leerzaam traject, zowel qua persoonlijke ontwikkeling als theoretisch. Erg leuk anderhalf jaar met vele leerzame en motiverende colleges. Een praktische opleiding waarbij je de theorie in praktijk brengt in je scriptie.

Michael Akudaman

18-06-2018
7,0

Training: MBA

Marcel

15-06-2018

Training: MBA kopstudie

Prima opleiding met prima mix tussen academisch opleiden en praktisch toepassen.

Stefanie

04-06-2018

Training: HR Strateeg

Ik heb de lessen voor de training als HR Strateeg als erg positief ervaren. Dit was mede te danken aan de groep waarin ik terecht ben gekomen, deze was qua kennis en ervaring erg divers. Je kon eigenlijk nooit een 'domme vraag' stellen waardoor er erg open gesprekken ontstonden.

Eliene

30-05-2018