Beoordelingen AOG School of Management

8,1

Netty

13-09-2017

Training: Meesterschap in adviseren

Een inspirerende, verdiepende leergang waarin het onderwerp "de adviseur" vanuit veel invalshoeken is belicht. Waarin reflecteren op je zelf en onderzoeken wat maakt dat ik als adviseur stevig op mijn plek zit of juist niet uitgebreid aan de orde kwam. Dit dmv diverse theorieën en invalshoeken, oefeningen, casussen, mijn eigen praktijk en het met elkaar reflecteren. Ik heb de leergang met heel veel plezier gevolgd, ben trots dat ik dit heb gedaan en kijk met een tevreden gevoel terug op deze leergang.

Elise

21-08-2017
7,0

Training: Meesterschap in adviseren

De aangereikte theorieën brachten veel inzicht. De toepasbaarheid is groot en heeft me verder gebracht. Met en van elkaar leren is voor mij een perfecte mix.

Els Kooijmans-Schuurmans

14-08-2017

Training: Flexibele Master (MGM)

Als voorbereiding op het masterprogramma twee leergangen gevolgd bij AOG. Doordat je deze zelf kunt uitkiezen uit een ruim aanbod, sloot dit perfect aan bij mijn werksituatie en leerbehoefte. Het masterprogramma is een goede afsluiting van die twee leergangen. Op een ander niveau kun je zelf iets bijdragen aan wetenschappelijke kennis en heb ik beter en meer inzicht gekregen in wetenschap en het bijdragen aan de ontwikkeling hiervan. De opgedane ervaring is niet alleen voor mijn eigen leerontwikkeling belangrijk geweest, maar heeft tevens bijgedragen aan de ontwikkeling van onze veranderende organisatie.

Dieneke

07-08-2017

Training: Flexibele master

master: proeve van bekwaamheid, zelfredzaamheid met de aandacht voor verruiming van kennis (en aanpak)

de leergangen:
houd aandacht voor het aansluiten bij hetgeen bij de student doelgroepen speelt
dit betekent ook vernieuwingen in bestaande leergangen en nieuwe leergangen gekoppeld aan hedendaagse praktijk

Harrie

03-08-2017

Training: Filosofie

Prachtige inzichten gekregen in het functioneren van organisaties

Katinka

03-08-2017

Training: Filosofie in organisaties

Mind blowing.

Deze opleiding verandert jouw kijk op de wereld definitief. Anders kijken naar dezelfde problemen, kritisch leren denken en gedegen leren argumenten, zijn wat mij betreft de lessons learned in dit jaar. Scherpe en inhoudelijk fantastische docenten en met als kerndocent 'Denker des Vaderlands' René ten Bos, krijg je echt het neusje van de zalm voorgeschoteld als student.

Friso

12-07-2017

Training: MBA

AOG is een prima opleidinginstituut met topdocenten. Het is jammer dat er geen internationale excursie oid in het programma is opgenomen dat zou de opleiding nog completer maken

Dominique

12-07-2017

Training: Publieke Strategie en Leiderschap 20

Verrijkende en verdiepende opleiding voor versterking van de eigen professionaliteit.

Mieke

11-07-2017

Training: Publieke strategie en leiderschap

Ik vond het zeer inspirerend, zowel de colleges als het contact met de medestudenten. Goede docenten over het algemeen en goede lesstof. Ik vond wel dat de stellingen aan het einde wat gekunsteld aan de opdracht was geplakt. Verder alle lif.

Frits

11-07-2017

Training: Excelleren in Onderwijsbestuur

Deze leergang heeft diepgang en zorgt dat het werk van onderwijsbestuurder meer diepgang krijgt. Ik heb handvatten aangereikt gekregen om het werk beter te kunnen doen, beter te begrijpen en ook te relativeren. Zeer aan te raden opleiding voor alle mensen die besturen in het onderwijs of die deze stap willen zetten vanuit rectorschap of iets dergelijks.