Beoordelingen Advocatenkantoor Maliepaard

Goed werk

Mariska uit: Vleuten

12-04-2019

Hele goede service.
Meedenkend en snelle afhandelingen.
Rianne is een aardige vrouw.

Raquel van Vliet

04-04-2019

Geholpen door: Rianne Maliepaard

Ondanks een moeilijk gecompliceerde zaak heeft ze alle moeite gedaan om het voor elkaar te krijgen. Helaas door wijzigingen in de situatie was het niet meer haalbaar.

Linda uit: Maarssen

02-04-2019
9,6

Geholpen door: Rianne Maliepaard

Rianne Maliepaard is zeer betrokken bij haar zaken erg deskundig en goede communicatieve vaardigheden.
Kortom een zeer goede advocaat met het hart op haar tong.
Ik kan haar van harte aanbevelen.

Christine Van Zeben uit: Nieuwegein

27-03-2019
7,2

Geholpen door: Rianne Maliepaard

Rianne is fijn en betrokken. Het kost soms wél wat moeite om contact te krijgen en om teruggebeld te worden. Ook vond ik het níét heel fijn dat ik erachter kwam de laatste keer dat er een uitspraak was dmv mijn bankrekening ipv een mail van Rianne zelf. Communicatie mag écht beter!

Bastiaan uit: Vleuten

25-03-2019

Geholpen door: Rianne Maliepaard

Ik heb de dienstverlening als zeer prettig en deskundig ervaren.

Erwin uit: Mijdrecht

24-03-2019

Geholpen door: Rianne Maliepaard

Rianne heeft mij behoorlijk rustiger gekregen, heeft van te voren goed ingeschat wat het resultaat van de uitspraak zou zijn (ondanks de gemene leugens en trucjes van de tegenpartij).
We zijn het niet met alles eens geweest maar het resultaat laat duidelijk zien dat ze zeer goed weet wat ze doet.

Rodney uit: Hilversum

22-03-2019

Rianne heeft mij fantastisch geholpen en gedurende meerdere jaren consistente support verstrekt. Ik werk veel met advocaten en ben zelf jurist. Rianne is uitzonderlijk en daarnaast is zij betrokken, correct en persoonlijk. Tenslotte is zij zeer zorgvuldig met haar declaraties, niet onbelangrijk. Ik kan haar van harte aanbevelen.

Lia uit: Langerak

26-02-2019