Beoordelingen ABC Clinic

Emy uit: Amsterdam

05-11-2018
8,5

Ervaring met: Lipofilling

Goede uitleg en ook advies wat ik beter wel of niet kon doen ook gezien het littteken wat straks achterblijft. Ik kon ook echt alle vragen stellen die ik had

Nicole uit: Kerkrade

12-10-2018

Ervaring met: Liposuctie

Ik beveel de ABC kliniek zeker aan!
Heb ik mei van dit jaar een liposuctie van buik en maag gehad.
Resultaat is voor mij verbluffend.
Dr. de Mahieu is heel eerlijk betreffende het resultaat,
Ik had niet gedacht dat het zo mooi zou worden!!
Medewerkers zijn erg vriendelijk en begeleiden je ook zeker goed.
Dus...zeker hier naar toe gaan.

Honoria uit: Amsterdam

28-09-2018

Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

Op het moment dat je de clinic binnen loopt voel je al dat je in vertrouwde handen bent.
De ontvangst en uitleg heb ik als erg prettig ervaren. De behandeling opzich in alle rust deskundig uitgevoerd. Ik zeer tevreden over het resultaat van de behandeling.

C uit: Terheijden

13-09-2018

Ervaring met: Ooglidcorrectie

je wordt zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan ewn krijgt goede voorlichting over de behandeling

Mohena uit: Beverwijk

24-08-2018
9,7

Ervaring met: Buikwandcorrectie

Na 10 jaar twijfelen heb ik toch een beslising genomen om een buikwandcorectie te doen. Ik had consult genomen bij Dr. MAARTEN DOORNAERT bij de eerste afspraak wist ik 100% dat ik door dr Maarten Doornaert geholpen wou worden. 4 januari ben ik geholpen het is nu 6 maanden na operatie en het word alleen maar mooier. Ik ben dr MAARTEN DOORNAERT erg dankbaar en Abc klinic voor alle goede zorg.ik zou dr Maarten aan iedereen die een buikwandcorectie zou willen adviseren.

C uit: Terheijden

07-08-2018

Ervaring met: Ooglidcorrectie

zeer vriendelijk personeel.
Goede uitleg van wat er gaat gebeuren.

Tonny uit: Wagenberg

06-07-2018

Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

Geweldig, heb eerst 1,5 jaar geleden in deze kliniek een ooglidcorrectie laten doen. Had ik veel eerder moeten doen, nu 14 dagen geleden de kraaienpootjes met Botox laten behandelen. Een hele natuurlijke mooie blik gekregen. Super!

A

17-05-2018

Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

Ik liep al enige tijd rond met migraine. Ik ben door mijn collega doorverwezen naar Arthur om te kijken of Botox een oplossing kon bieden tegen mijn migraine.

Voor de behandeling was ik erg zenuwachtig, maar Arthur stelde me al snel op mijn gemak, waardoor ik er niet meer tegenop zag. De behandeling is me ook alles meegevallen.

Na de behandeling begon de Botox al vrij snel te werken. Ik heb sindsdien ook geen migraine meer gehad. Als het zo blijft als nu, vind ik het zeker voor herhaling vatbaar!

Wendy uit: Essen

23-02-2018

Ervaring met: Liposuctie

Men neemt ruime tijd voor het bespreken van je wensen. Er wordt duidelijk overlegd/besproken wat te verwachten. En niet onbelangrijk, de artsen zijn zeer kundig wat zorgt voor een mooi en optimaal resultaat. Ik heb dan ook alle vertrouwen in deze kliniek.

Marijke uit: Eindhoven

20-11-2017

Ervaring met: Plastische chirurgie (samenwerking ABC Clinic-Amphia ziekenhuis)

Zeer tevreden met het resultaat. Heel erg op mijn gemak gesteld tijdens de behandeling, zowel door Sonja, verplegend personeel, als de bijzonder ervaren Dr. Fabre.
Ook de mailtjes voor de afspraken en de nazorg waren uitstekend. Zou iedereen aanraden naar deze kliniek te gaan.