Beoordelingen ABC Clinic

• Nazorg 8,9

Bianca uit: Etten-leur

14-01-2019

Ervaring met: Ooglidcorrectie

ik ben zeer tevreden met het eindresultaat, al had ik wel in het begin het idee dat het niet meer goed zou komen, ik had dan ook een boven en onderooglidcorrectie en vond ik het er best heftig uitzien maar dat is gelukkig allemaal goed gekomen. Ze hebben me goed geholpen.

Fred uit: Essen

14-01-2019

Ervaring met: Ooglidcorrectie

Prima bedrijf waarbij de afspraken worden nagekomen.
Goede nazorg

Fred uit: Steenoven

11-01-2019
7,8

Ervaring met: Ooglidcorrectie

Prima kliniek die de gemaakte afspraken correct nakomt.

Saïda uit: Breda

11-12-2018

Ervaring met: Liposuctie

Ik had al meerdere intakes gehad bij DIV klinieken, maar heb gekozen voor ABC Kliniek. Ik ben zeer deskundig behandeld van afspraak tot aan de behandeling ook de nazorg is perfect! Ze zijn zeer proffesioneel en eerlijk naar de mogelijkheden en resultaten.

Emy uit: Amsterdam

05-11-2018
8,5

Ervaring met: Lipofilling

Goede uitleg en ook advies wat ik beter wel of niet kon doen ook gezien het littteken wat straks achterblijft. Ik kon ook echt alle vragen stellen die ik had

Nicole uit: Kerkrade

12-10-2018

Ervaring met: Liposuctie

Ik beveel de ABC kliniek zeker aan!
Heb ik mei van dit jaar een liposuctie van buik en maag gehad.
Resultaat is voor mij verbluffend.
Dr. de Mahieu is heel eerlijk betreffende het resultaat,
Ik had niet gedacht dat het zo mooi zou worden!!
Medewerkers zijn erg vriendelijk en begeleiden je ook zeker goed.
Dus...zeker hier naar toe gaan.

Honoria uit: Amsterdam

28-09-2018

Ervaring met: Injectables (Botox en fillers)

Op het moment dat je de clinic binnen loopt voel je al dat je in vertrouwde handen bent.
De ontvangst en uitleg heb ik als erg prettig ervaren. De behandeling opzich in alle rust deskundig uitgevoerd. Ik zeer tevreden over het resultaat van de behandeling.

C uit: Terheijden

13-09-2018

Ervaring met: Ooglidcorrectie

je wordt zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan ewn krijgt goede voorlichting over de behandeling

Mohena uit: Beverwijk

24-08-2018
9,7

Ervaring met: Buikwandcorrectie

Na 10 jaar twijfelen heb ik toch een beslising genomen om een buikwandcorectie te doen. Ik had consult genomen bij Dr. MAARTEN DOORNAERT bij de eerste afspraak wist ik 100% dat ik door dr Maarten Doornaert geholpen wou worden. 4 januari ben ik geholpen het is nu 6 maanden na operatie en het word alleen maar mooier. Ik ben dr MAARTEN DOORNAERT erg dankbaar en Abc klinic voor alle goede zorg.ik zou dr Maarten aan iedereen die een buikwandcorectie zou willen adviseren.

C uit: Terheijden

07-08-2018

zeer vriendelijk personeel.
Goede uitleg van wat er gaat gebeuren.