Beoordelingen 2Aline

Jan uit: Breda

02-11-2018

Vestiging: Breda

Positieve ervaring:
Prima begeleiding na een vervelend ontslag.

Im uit: Leiden

22-10-2018

Vestiging: Leiden

Outplacementtraject, Loopbaanadvies

Positieve ervaring:
Als mijn mentor en loopbaancoach is Hayke Bakker een professional puur sang. Ik heb heel veel geleerd. Mede door zijn positiviteit verliest Hayke nooit de doelstelling en belang van mijn outplacementtraject. Nu de ideale baan te hebben gevonden wil ik iedereen 2Aline aanbevelen. Zeker van iemand zoals ik die niet precies wist waar hij aan begon en ook niet precies wist welke richting ik op wou met mij verdere carrière. Ik ben blij dat ik traject ben ingegaan en wil hierbij Hayke en Clemens bedanken voor jullie inzet. Jongens het gaat jullie goed. Groeten uit Leiden.

Antoine uit: Breda

12-07-2018

Vestiging: Breda

Outplacementtraject, Loopbaanadvies

Positieve ervaring:
Voordat ik bij 2Aline kwam was ik helemaal vastgelopen in mijn werk, ik wilde al een tijd weg maar kon door de bomen het bos niet meer zien. 2aline heeft mij geholpen toe te spitsen op bepaalde vacatures door prioriteiten en wensen op een rijtje te zetten. Hierdoor kreeg ik vertrouwen en weer vizie op waar ik wilde solliciteren. Na een LINKEDin Cursus ben ik aan het netwerken geslagen, en daarbij is er een match ontstaan.
Zeer prettig en professioneel bedrijf. Contact was zeer persoonlijk en aangenaam.

femke uit: hellevoetsluis

23-05-2018
9,7

Vestiging: Rotterdam

Positieve ervaring:
van uit mijn werkgever waar ik weg ging vonden ze een dergelijk traject onzin en geld verspilling. ik ben zo blij dat ik me niet door hun heb laten beïnvloeden. het was leerzaam en leuk en heeft me veel nieuwe inzichten gegeven in het solliciteren van nu. daarnaast weet ik nu ook gewoon beter wat ik naar de tafel toe breng en wat ik waard ben. mijn gesprekken verlopen nu assertiever en ik durf ook nee te zeggen en weg te lopen. want ik verdien de baan die bij mij past en niet een flut oplossing tussendoor.

Ronald uit: Velserbroek

04-05-2018

Positieve ervaring:
Geven een goed advies en begeleiding en hebben kennis van zaken. Geven feedback waar je wat aam hebt.

Wim uit: Bussum

18-12-2017
9,6

Positieve ervaring:
Vanaf de eerste kennismaking was er bij mij een zeer groot gevoel van professionaliteit, visie en doortastendheid. Het hele traject heeft mij positief gevormd.

Erik uit: Driebergen

13-11-2017

Vestiging: Utrecht

Positieve ervaring:
Hayke Bakker sloot erg goed bij mijn behoeften. Waar nodig geeft hij ruimte maar hij is ook erg resultaatgericht. Hij werkt met een duidelijk model, geeft energie, is recht door zee, heeft humor en weet zeer goed wat er in de wereld te koop is.
Clemens vond ik erg ervaren, professioneel en betrokken.

Jeroen uit: Grootebroek

02-11-2017
8,5

Positieve ervaring:
Zonder de tweewekelijkse sessies met Hayke had ik het niet gered. Geduld, geduld
Buitengewoon veel mensenkennis en ervaring in het begeleiden van 50+
En jawel hoor : weer geslaagd

28-10-2017
7,1

Bla

Douglas uit: Uithoorn

26-10-2017

2e spoor re-integratie

Positieve ervaring:
Met vol vertrouwen aan de slag gegaan met Hayke, Cv gemaakt, motivatie brieven opgesteld, Pitch gemaakt, actief op social media. video training etc. ging allemaal heel goed. xxxx Sollicitatie gesprekken gehad 1e 2e 3e ronde maar na 15 maanden, geen baan. Misschien een lagere functie aanvaarden of omscholing? Gesprek met Hayke, heb vertrouwen, neem je tijd doe rustig, wees vriendelijk, zet door, ga ervoor, je bent er bijna, dan toch een mooie baan voor mij 59 jaar oud. Het kan gewoon. Hayke Bedankt. :)