Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Fietskoeriers.nl

Bij Fietskoeriers.nl fietsen we samen de wereld groener. Wij zijn de eerste en enige bezorgdienst die pakketten rondbrengt op de fiets door heel Nederland. Onze sportieve fietskoeriers bezorgen elke dag opnieuw pakketten in meer dan 60 steden. Ons doel hiervan is om de logistiek in de Nederlandse steden groener en slimmer in te richten. Onze fietskoeriers gaan slim, snel en zo efficiënt mogelijk te werk. Dit vermindert de verkeersdrukte en beperkt de CO2-uitstoot tot het minimum. En hoe we dat doen buiten deze steden? Daarvoor hebben we ook slimme én duurzame oplossingen. Fietskoeriers.nl is een platform van Cycloon.