Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Van Laake Interior Design

Ben je op naar een nieuwe inrichting of wil je misschien de indeling gaan veranderen van jouw woning? Ga je verhuizen of heb je net een nieuwbouwwoning gekocht? Veel ideeën, maar dan? Hoe krijg ik harmonie en samenhang? Vaak zijn mensen zoekende, maar hebben geen idee hoe het totaalplaatje eruit moet komen te zien. Door het inwinnen van een interieuradvies kunt u met een duidelijk plan stress voorkomen, voelt je huis als thuis en wordt tijd, geld en energie bespaard. Ik ben geen trendvolger, maar ontwerp een interior design welke specifiek bij u of uw bedrijf past. Dit zorgt voor een uniek ontwerp. Een onafhankelijke kijk op uw interieur is erg waardevol. Interesse? Bel of mail mij gerust voor een vrijblijvende kennismaking.