Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Hart Uitvaart

,,Kwaliteit en een liefdevolle, persoonlijke benadering staan bij mij zeer hoog in het vaandel. Rondom een overlijden mag je je overal druk om maken, maar niet over degene die je begeleidt. Gelukkig denkt Niels er net zo over, waardoor wij een goed team vormen. Het feit dat nabestaanden ons werk de zeer hoge waardering geven van een 9.2, is het grootste compliment dat wij kunnen krijgen. De ervaring leert dat een betekenisvolle manier van afscheid nemen helpt bij het verwerken van een verlies. Ik heb respect voor elke levensovertuiging en sta open voor zowel traditionele als nieuwe uitvaartrituelen. Gelukkig staat u er niet alleen voor. Ik draag met liefde mijn steentje bij aan een mooi en persoonlijk afscheid.’’

Over Uitvaartscore