Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Schreuder Verzekert

Schreuder Verzekert bestaat al meer dan honderd jaar. Wij zijn een Rotterdams bedrijf, met Rotterdamse roots en DNA; en daar zijn we trots op. Mouwen opstropen en doen wat we beloven op gebied van bedrijfsverzekeringen en financieel advies. Samen werken wij om onze relaties verder te helpen. Persoonlijk, verrassend, professioneel en direct; dat is waar wij voor staan. Want dromen doe je alleen, maar ze realiseren doe je samen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.