Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Duinen Zathe

Verkeers- en Attractiepark Duinen Zathe staat voor een dag vol plezier. Het is een stoer en overzichtelijk park voor een compleet en betaalbaar dagje uit met het gezin. Het populaire Verkeerspark is onderdeel van Duinen Zathe. Hier kun je zelf je rijbewijs halen. Ons park te Appelscha is begonnen als koffie- en theeschenkerij. Hier plaatste de eigenaar zelf houten speeltoestellen. Geleidelijk aan werd alles moderner. Er kwamen steeds meer grote moderne attraccties: autoscooters, oldtimers, een carrousel en een achtbaan. Later kwamen onder andere het spookhuis en het theater erbij. In 2002 werd het attractiepark verplaatst van de Boerestreek naar de Noorder Es in Appelscha. Zo kon het park nóg meer uitbreiden.