Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

U heeft in uw eigen woorden beschreven waarom u Westerveld Uitvaartzorg wel of niet zult aanbevelen.

Eerdere ervaringen met Westerveld Uitvaartzorg of diens voorganger
Het telefoongesprek om Westerveld Uitvaartzorg op de hoogte te stellen van het overlijden
De verzorging van de overledene
De bespreking van de uitvaart
De uitvaartproducten (U kunt onder andere denken aan de kist, de rouwkaarten en de bloemen)
Het contact met de uitvaartverzorger
De uitvoering van de uitvaart
Het uitvaartcentrum
Het rouwvervoer (denk aan overbrenging of vervoer op de dag van de uitvaart)
Het contact na de uitvaart
De financiële afwikkeling

Beoordeling uitvaartverzorger

Uw keuze voor ons

Onze familie maakt altijd gebruik van Westerveld Uitvaartzorg
Ik heb eerder een uitvaart door Westerveld Uitvaartzorg laten verzorgen
Ik ben eerder bij een uitvaart van Westerveld Uitvaartzorg geweest
Het was de wens van de overledene (bijvoorbeeld door een uitvaartwensenformulier)
Op aanraden van familie/vrienden
Op aanraden van huisarts/zorginstelling/hospice
Op aanraden van dominee/koster/geestelijke
Op aanraden van mijn verzekeringsadviseur/notaris
Op aanraden van een medewerker begraafplaats/crematorium
Via internet Google of website bij Westerveld Uitvaartzorg uitgekomen
Via social media (Facebook, Instagram, Linkedin)
Via advertentie in de krant, folder of gemeentegids
Via telefoonnummer bij uitvaartdocumenten/polissen
Mond tot mondreclame
Weet het niet meer

Uitvaartwensenformulier

Contact

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Westerveld Uitvaartzorg

Westerveld Uitvaartzorg is in 1998 als particulier uitvaartbedrijf gestart door de heer Westerveld. Vrij snel na de oprichting hebben wij, voor een groot landelijk uitvaartbedrijf, aan de wieg gestaan van de eerste franchisevestiging in de uitvaartbranche. Na een samenwerkingsperiode van 21 jaar zijn wij op 1 januari 2020 als onafhankelijk en zelfstandig uitvaartbedrijf verder gegaan. Onze dienstverlening blijft hetzelfde. Wij begeleiden u vanaf het eerste contact tot na de uitvaart en komen samen met u tot een uitvaart in stijl die bij u en uw dierbare past. Om ervoor te zorgen dat het afscheid en de uitvaart een persoonlijke invulling krijgen, luisteren wij naar u en nemen wij de mogelijkheden met u door. Zo zijn wij 'uw partner en raadgever in uitvaartzorg' en geven wij steun bij iedere uitvaart. Bij het maken van keuzes, die rond en op de dag van de uitvaart samen de laatste herinnering vormen aan uw dierbare overledene. Wij werken in een klein hecht team en zijn bekend met alle tradities en ontwikkelingen binnen de uitvaartzorg. Onze Register Uitvaartverzorgers zijn in het bijzonder bekend met plaatselijke mogelijkheden en verzorgen uitvaarten in de regio, Haarlemmermeer, Zuid-Kennemerland, Duin en Bollenstreek, Amsterdam en Amstelland, waaronder de plaatsen: Aalsmeer, Aalsmeerderbrug, Abbenes, Amstelveen, Amsterdam, Badhoevedorp, Bennebroek, Bentveld, Beinsdorp, Bloemendaal, Boeshingeliede, Buitenkaag, Burgerveen, Cruquius, De Zilk, Driehuis, Haarlem, Haarlemmerliede, Halfweg Nh, Heemstede, Hillegom, Hoofddorp, Huigsloot, Kudelstaart, Leimuiderbrug, Lijnden, Lisserbroek, Lisse, Nieuwebrug, Nieuwe Meer, Nieuw-Vennep, Oude Meer, Ouderkerk aan de Amstel, Overveen, Rijsenhout, Rozenburg Nh, Santpoort-Noord, Santpoort-Zuid, Schiphol-Rijk, Spaarndam, Spaarnwoude, Uithoorn, Velserbroek, Vijfhuizen, Vinkebrug, Vogelenzang, Vrouwenakker, Weteringbrug, Zandvoort, Zwaanshoek, Zwanenburg. Op verzoek komen wij ook buiten ons werkgebied, in andere gemeenten, bij u langs.