Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Yspeert advocaten

Yspeert levert kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan ondernemingen, overheden en instellingen. Wij hebben een duidelijke visie op de juridische zakelijke dienstverlening. U mag van ons de hoogste kwaliteit verwachten en daarnaast gaan wij doelgericht, kostenefficiënt en pragmatisch te werk. Onze dienstverlening is gericht op het inventariseren van uw risico’s, het voorkomen van geschillen en het verhogen van uw interne kennisniveau. Van dossiergericht naar procesgericht denken. Wij laten u graag zien hoe we dat doen.

Over Advocaatscore.nl