Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Wensink Lease & Services

Wensink Lease & Services, zorgeloos onderweg. Wanneer u een auto aanschaft, heeft u verschillende mogelijkheden om deze aankoop te bekostigen. Zo kunt u de auto uit eigen middelen betalen. Steeds meer mensen kiezen er echter voor om hun auto met een vorm van financiering aan te schaffen, zowel particulier als zakelijk. Wanneer u ervoor kiest om uw auto met financiering aan te schaffen, zult u ongetwijfeld enkele vragen hebben. Wij helpen u graag met een antwoord op deze vragen. Ook bieden wij u, naast reguliere financiering, verschillende leaseopties en verzekeringen aan. Voor elke auto van elk merk. Wensink Lease & Services, aangenaam.

Over Wensink Aangenaam