Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Autoservice Pruijs BV Volkswagen & Seat

U bent als Volkswagen- of Seat-rijder(ster) van harte welkom bij Autoservice Pruijs. Aan de Osloweg 127 is ons moderne pand gevestigd waar wij graag het onderhoud en reparatie aan uw Volkswagen of Seat uitvoeren. Autoservice Pruijs is een zelfstandig familiebedrijf dat al 42 jaar in Groningen is gevestigd. In 1983 waren wij één van de eerste SEAT-dealers in Nederland, en sinds 2004 zijn wij zowel Volkswagen Service Dealer als SEAT Service Dealer. In 2017 zijn wij gestart met JAMES Autoservice Groningen, zodat u ook met alle andere merken bij ons terecht kunt. Ons team bestaat uit 10 betrokken, deskundige en gemotiveerde medewerkers die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u de beste service en klantbeleving zult ervaren. U staat bij ons op nummer 1. Wij begroeten u graag aan de Osloweg 127 in Groningen (Autoboulevard).