Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Budding Auto's

Budding Auto’s is in 1998 begonnen en is inmiddels een gerenommeerd autobedrijf met als merk specialisatie BMW en MINI. Met een moderne en nette werkplaats waar onze goed opgeleide monteurs alle zorg besteden aan uw auto. Onze missie is dat we onze technische en commerciële expertise willen gebruiken om zo de juiste producten aan onze klanten te leveren. Dit willen we doen op een sociale, betaalbare en kwalitatief hoogwaardige manier. Zakelijk én particuliere klanten Wij richten ons zowel op zakelijke als de particuliere klanten, die waarde hechten aan comfort, veiligheid, hoogwaardige technologie en kwaliteit. Voor deze groep willen wij een volwaardig en natuurlijk ook een persoonlijke partner zijn. Wij proberen dit te realiseren door een klantgerichte benadering en professionele hulp van onze monteurs bij het onderhoud van uw auto. Waardering van en voor onze klanten. Wij streven voor ons personeel naar een stimulerende werkomgeving, waardoor ook klanten zich prettig en gewaardeerd voelen. Mede hierdoor hebben wij een klant beoordeling van gemiddeld een 9!