Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Wensink Lease & Services

Zorgeloos onderweg met Wensink Lease & Services. Aan elke auto hangt een prijskaartje. Maar u weet: de kosten per kilometer zijn veel belangrijker. Wensink Lease & Services geeft advies over de leasevorm die het best past. En kijkt, terwijl u onderweg bent, continu hoe het nog beter kan. Want pas dan kunt u écht zorgeloos onderweg.

Over Wensink Aangenaam