Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Autocentrum Hoogezand

Autocentrum Hoogezand verwelkomt nieuw werkplaatsconcept: CarProf HOOGEZAND Autocentrum Hoogezand is volop in beweging. Met de aanstelling van een nieuwe chef in de werkplaats en de komst van een eveneens nieuw werkplaatsconcept, is Autocentrum Hoogezand helemaal klaar voor 2021. Autocentrum Hoogezand werd vorig jaar overgenomen door Jaap Dik Auto’s in Assen. Een mooie stap voor de toekomst. “Zo gaan we per 1 januari over op CarProf. Deze formule werd onlangs uitgeroepen tot beste werkplaatsconcept van dit moment”, vertelt Erwin Bakker. Zo kunnen de monteurs in de werkplaats topservice bieden aan 24 automerken, zonder tussenkomst van de dealer. “Maar ook profiteert de klant van 24 maanden reparatiegarantie. Niet alleen worden onderdelen die binnen 24 maanden kapotgaan, vervangen. Ook het uurloon wordt niet afgerekend. Uniek, want normaal gesproken staat hier 3 maanden garantie voor.” Met de komst van CarProf, is straks ook de bijbehorende pechhulp-pas beschikbaar bij Autocentrum Hoogezand. Voor €29,95 per jaar volledige dekking in Europa, vervangend vervoer, zelfs eventuele, noodzakelijke hotelovernachting en woonplaatsservice zijn hierbij inbegrepen. En sluit je bij de aankoop van je auto een comfortpakket (of meer) af, zit deze pas er al bij in”, legt Erwin uit. Naast een werkplaats vol vaklui, heeft Autocentrum Hoogezand een grote showroom met zo’n 250 occasions op voorraad. Klanten die op zoek zijn naar een betrouwbare, gebruikte auto hebben bij Autocentrum Hoogezand volop keuze uit diverse merken. “Zowel in ons occasions-aanbod als in de werkplaats, zijn we niet merk gebonden. Wel hebben we hier een specialisatie in VW en Opel, maar we kunnen voor ieder merk onderhoud en reparatie op topniveau uitvoeren.” Klanten kunnen eveneens gebruik maken van het onderhoudsplan. Voor een vast bedrag per maand dek je het jaarlijkse onderhoud af. De apk, een grote én kleine beurt zijn inbegrepen. Een plan dat in modules uit te breiden is,

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen