Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Auto Ante

Auto Ante is een universeel en bewust kleinschalig garagebedrijf voor het totaal onderhoud van uw auto met als extra specialiteit het oplossen van storingen. Kwaliteit, service en een persoonlijke aanpak staan bij ons voorop. We doen niets aan uw auto zonder overleg. Liever nog blijven we onverwachte kosten voor door te bespreken wat we tijdens het onderhoud/reparatie zien zodat u weet waar u in de toekomst rekening mee moet houden. De naam ‘Ante’ staat voor 'vooruit'! Auto's moeten vooruit gaan met goed onderhoud maar we willen die richting ook voor de leerlingen. Naast een reguliere leerplek, bieden we ook ruimte voor een leerling in onze arbeidsgerelateerde dagbesteding als investering in de toekomst van het vak van automonteur. Welkom bij Auto Ante!