Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Praktijk algemeen; wat vindt u van...

De zorgverlener

Deze (laatste) zorgverlener; wat vindt u van hem/haar wat betreft...

Wie heeft het onderzoek/behandeling uitgevoerd?

Vanwege de corona-maatregelen is er tijdelijk geen lectuur in de wachtkamer

Persoonlijke gegevens

Deze beoordeling wordt anoniem ingediend. Het e-mailadres dient alleen ter verificatie.

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Tandartspraktijk Pauw & Co

Tandartspraktijk Pauw & Co is gevestigd in het centrum van Barneveld. Wij bieden u uitstekende mondzorg in een moderne en kleinschalige praktijk. Zoekt u een nieuwe tandarts in Barneveld? U bent van harte welkom! Bij Pauw & Co zijn er twee behandelruimtes en een wachtkamer. Dit zorgt voor een overzichtelijke, bijna knusse praktijk waar u zich thuis zult voelen. Ook voor kinderen is dit een leuke praktijk.

Over PatiëntenVertellen

PatiëntenVertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkend door de KNMT -KRT erkend -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie