Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Mensonides

Mensonides is sinds 1978 hét allround installatiebedrijf uit Harlingen. Wij zijn de totaal aanbieder op het gebied van installatietechniek, elektrotechniek en duurzame techniek. Met onze jarenlange ervaring en innovatieve oplossingen bedienen wij zowel particulieren en de zakelijke markt in het noorden van Nederland. Wij geven klanten persoonlijk en eerlijk advies, zoeken – duurzame – kansen en creëren mogelijkheden. Na de oplevering van de installatie ervaren onze klanten meer comfort en duurzaamheid. Mensonides | Technisch zeker. Persoonlijk warm. www.mensonides.nl