Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Mijn Autocoach BV

Tweedehands auto kopen samen met een expert. Bij Autocoach helpen wij dagelijks vele consumenten bij het kopen van een tweedehands auto. Veel mensen hebben zelf niet de kennis of tijd om alles rondom de aanschaf van een tweedehands auto goed te regelen. Dit begint vaak al bij het kiezen en zoeken van de juiste auto en eindigt bij het thuis ontvangen van je nieuwe auto. Wij zetten ons dagelijks in om al onze klanten volledig te ontzorgen, elke auto kan je samen met ons kopen. Wij zorgen dat alle afspraken netjes met de verkoper worden besproken en garanderen dat de auto technisch goed is. Ook verzorgen wij dat de eventuele inruilauto netjes wordt meegenomen in de deal, zo heb je écht nergens geen omkijken naar. Het kopen van je tweedehands auto is zo een geweldige ervaring!